TVN - teraz

1. Data: 2005-06-20 15:55:36

Temat: TVN - teraz
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczyna się program Drzyzgi... o "ubieraniu kobiet". Gościem ma być m.in.
ulubieniec pru - Jacyków.

--
Lia

1. Data: 2005-06-20 15:56:37

Temat: Re: TVN - teraz
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):
> Zaczyna się program Drzyzgi... o "ubieraniu kobiet". Gościem ma być m.in.
> ulubieniec pru - Jacyków.

buu, a ja nie zobacze... opowie ktos potem?

th

1. Data: 2005-06-20 15:57:34

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <L...@p...onet.pl> napisał(a):

> Zaczyna się program Drzyzgi... o "ubieraniu kobiet". Gościem ma być m.in.
> ulubieniec pru - Jacyków.

to ja uprzejmie prosze o zjadliwe relacje :)

-- kasica (przy pracy i bez tv)

1. Data: 2005-06-20 16:40:11

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Polsce jest mało miejsc gdzie można się ubrać. Nawet w Warszawie. -
Jacyków.

Olbrych Grażyna - nasze sklepy sa skromne, polki maja mały wybór.

jacykowe - w \Pl nie ma kultury ubierania sie i nie ma kultury wydawania
pieniedzy na ubrania.

Olbrych - w Pl trudno jest kupic dcobra biala koszule i dobry,
ekstrawagancki ciuch. Nawet bardzo drogie sklepy - mają bezpieczne ciuchy,
a nie to co maja za granicą.

Jacykow - sciagaja bezpieczne, nijakie ciuchy. Ani to klasyczne, ani
ekstrawaganckie.

Horodynska - nie korzysta z rad stylistow, nawet w pracy.
i kupuje sukienki za 6 zł w secondhandach

Jacykow pojechał po modelce - ze sinykolor skóry, ze odciski od stanika, ze
nie ma dobrego pedikiur

Jacykow - słownaiki maja przyciezkie doły. Postanowił zostac bardziej
kulturalnym - nie bedzie mowil o zadach, tylko o zawieszeniu

1. Data: 2005-06-20 17:01:27

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam rzeczywiscie wybrac co ciekawsze kąski, ale nuuuuuda, drogie
panie, nuuuuuda...

Tak na wyrost wybierając:

- W Polsce jest mało miejsc gdzie można się ubrać. Nawet w Warszawie. -
Jacyków.

- Olbrych Grażyna - nasze sklepy sa skromne, Polki maja mały wybór.

- Jacykow - w PL nie ma kultury ubierania sie i nie ma kultury wydawania
pieniedzy na ubrania.

- Olbrych - w PL trudno jest kupic dobra biala koszule i dobry,
ekstrawagancki ciuch. Nawet bardzo drogie sklepy - mają bezpieczne ciuchy,
a nie to co jest oferowane za granicą.

- Jacykow - sklepy sciagaja bezpieczne, nijakie ciuchy. Ani to klasyczne,
ani ekstrawaganckie.

- Horodynska - nie korzysta z rad stylistow, nawet w pracy.
i kupuje sukienki za 6 zł w second-handach

Jacykow pojechał po modelce - ze siny kolor skóry, że odciski od stanika,
ze nie ma dobrego pedikiur ;]]]( to było żenująco - zabawne, ale w sumie
miał rację)

- Jacykow - słowianki maja przyciezkie doły. Postanowił zostac bardziej
kulturalnym - nie bedzie mowil o zadach, tylko o zawieszeniu.

- Jacykow - nie ma złego rozmiaru, sa źle dobrane ubrania.

--
Lia

1. Data: 2005-06-20 17:03:18

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aaaaa, Joasia Horodyńska nosi rozmiar 34/36, wiec panama, która tu pisała,
że przy niej Horodyńska jest gruba musi być rzeczywiścier szczupluteńka i
maluteńka... Zdaje się, ze Zuzanka prosiła panamę o zdjęcia - doszły? ;]

--
Lia

1. Data: 2005-06-20 17:12:50

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 20 Jun 2005 19:03:18 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <L...@p...onet.pl> i powiedziała:

> [...]
> maluteńka... Zdaje się, ze Zuzanka prosiła panamę o zdjęcia - doszły? ;]

Still not king. Aż żem logi poczty przejrzała i nic ;-)

Zuzanka
*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2005-06-20 17:36:11

Od: "Kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jacykow pojechał po modelce - ze siny kolor skóry, że odciski od stanika,
> ze nie ma dobrego pedikiur ;]]]( to było żenująco - zabawne, ale w sumie
> miał rację)

Tej pannie w postrzępionym wdzianku powiedział że sina, odciśnięta i złe
pazury??
Nie dooglądałam bo wiało nudą:/
K.

1. Data: 2005-06-20 17:38:27

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-20 19:36:11 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kroofka* skreślił te oto słowa:

> Tej pannie w postrzępionym wdzianku powiedział że sina, odciśnięta i złe
> pazury??
> Nie dooglądałam bo wiało nudą:/

Nieee... tej w czarnej sukni z dekoltem na plecach. No i rzeczywiście jak
się eksponuje taką ilośc ciała to dobrze miec zdrowy odcień skóry, i ciało
bez odcisków... Na pazury zbliżenia nie dali.

--
Lia

1. Data: 2005-06-20 17:42:10

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> buu, a ja nie zobacze... opowie ktos potem?

ranyyyy - gdzie jest watek o jacykowie????????

upaly a dekolt
fajny fryzjer krakow
Summer by Kenzo
Wracajac do tematu obnizek... [Wwa]