TVP - spot reklamowy Simplusa :(

1. Data: 2009-07-04 19:59:46

Temat: TVP - spot reklamowy Simplusa :(
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niemiecki okręt podwodny. Matka dzwoni do syna, syn odbiera telefon - na
pokładzie okrętu. W niemal w tej samej chwili okręt zostaje namierzony i
wszyscy giną. Salutowanie niemieckiego oficera w dowództwie po utracie
załogi i okrętu.

Poniżej wszelkiej krytyki po prostu. Jestem zbulwersowana tą reklamą :-(((

2. Data: 2009-07-05 17:01:41

Temat: Re: TVP - spot reklamowy Simplusa :(
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lip, 21:59, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> załogi i okrętu.
>
> Poniżej wszelkiej krytyki po prostu. Jestem zbulwersowana tą reklamą :-(((

Film, ktorego fragment wykozystano w w/w reklamie to "Das Boot"
rezyserii Wolfganga Petersena, będący ekranizacja powiesci Lothara
Buchheima. Zarowno powiesc, jak i film sa swietne.

J-23 itede

3. Data: 2009-07-05 17:35:57

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 04 Jul 2009 21:59:46 +0200, Ikselka wrote:

Bez przesady - mało logiczny to fakt - komórka w stalowym pudle i do
tego pod wodą.
Mam w nosie.
Podobają mi się "glody" Danona, dzieciaki Bebika i "sru" z kociną.

4. Data: 2009-07-05 18:18:07

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" napisał:

> Film, ktorego fragment wykozystano w w/w reklamie to "Das Boot"
> rezyserii Wolfganga Petersena, będący ekranizacja powiesci Lothara
> Buchheima. Zarowno powiesc, jak i film sa swietne.

Ponoć to jeden z lepszych filmów minionego stulecia. Cóż, ignorancja
to siła, niestety.

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2009-07-05 18:50:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Jul 2009 10:01:41 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Film, ktorego fragment wykozystano w w/w reklamie to "Das Boot"
> rezyserii Wolfganga Petersena, będący ekranizacja powiesci Lothara
> Buchheima. Zarowno powiesc, jak i film sa swietne.

Oczywiście.
I co z tego?

6. Data: 2009-07-05 18:52:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Jul 2009 19:35:57 +0200, Panslavista napisał(a):

> On Sat, 04 Jul 2009 21:59:46 +0200, Ikselka wrote:
>
> Bez przesady - mało logiczny to fakt - komórka w stalowym pudle i do
> tego pod wodą.

Nie o to chodzi.

> Mam w nosie.
> Podobają mi się "glody" Danona, dzieciaki Bebika i "sru" z kociną.

Nie nadajemy na tych samych (nomen omen) falach jednak.

7. Data: 2009-07-05 19:24:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Film, ktorego fragment wykozystano w w/w reklamie to "Das Boot"
> rezyserii Wolfganga Petersena, będący ekranizacja powiesci Lothara
> Buchheima. Zarowno powiesc, jak i film sa swietne.

Tzn można wykorzystac fakty zagłady ludzi do reklamy telefonów komórkowych?
czy innego badziewia? - proponuję wobec tego World Trade Center, idealny
obiekt pod wieloma względami, medialny, nada się - wiele osób będzie miało
ubaw po pachy z takiej dobrej reklamy. Można reklamować np papier do
drukarek - w momencie wybuchu mnóstwo kartek leciało z okien, zupełnie
niezniszczony papier... Albo telefony komórkowe - proponuje wizję, kiedy
ludzie zatrzasnięci w windzie komunikują się z najbliższymi na moment przed
śmiercią... A były takie fakty tam, w czasie tego zdarzenia.
:->

8. Data: 2009-07-05 20:52:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie o to chodzi.

> Nie nadajemy na tych samych (nomen omen) falach jednak.

A musimy? Nudziłbym się będąc potakiwaczem...

9. Data: 2009-07-05 21:02:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie nadajemy na tych samych (nomen omen) falach jednak.

Hm! Mi to absolutnie nie przeszkadza. Film jest o hipotetycznym
U-boocie, a nie WTC, czy innych miejscach, w których ludzie życie tracili i
to jest wielka różnica. U parchów (taka mentalność) wszystko zdarzyć się
może, a więc zdarza się (na filmach, w mediach, w polityce, w historii, w
mordowaniu innych), W naszej europejskiej mentalności zdarzenie musi być
realne i dopiero sztuka operuje na takim meteriale. Polak więc nie
powiedziałby, tak jak Wajda, ze jego ojciec zginął w Katyniu skoro tam nie
był. Co więcej - mógł nawet tam być, ale wśród oprawców.

10. Data: 2009-07-05 21:09:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Jul 2009 22:52:41 +0200, Panslavista napisał(a):

> A musimy? Nudziłbym się będąc potakiwaczem...

Jak widzę, bawią Cię reklamy wykorzystujące ludzkie cierpienie. Mnie nie.
Nie wymagam potakiwania od ludzi, którzy nie czują różnicy miedzy reklamą z
użyciem kaszki manny, a taką, w której giną ludzie.

Alarm , Alarm , Alarm !!!
Handełesy szantażują
LICHA
Zaniedbana :-)
dziecko, jako zastępstwo małżonka w domu