TVP - spot reklamowy Simplusa :(

11. Data: 2009-07-05 21:39:35

Temat: Re: TVP - spot reklamowy Simplusa :(
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:
> Dnia Sun, 5 Jul 2009 22:52:41 +0200, Panslavista napisaďż˝(a):

> Jak widz�, bawi� Ci� reklamy wykorzystuj�ce ludzkie cierpienie. Mnie nie.
> Nie wymagam potakiwania od ludzi, kt�rzy nie czuj� r�nicy miedzy reklam� z
> u�yciem kaszki manny, a tak�, w kt�rej gin� ludzie.

Ikselcia naucz się wczuwać w bohaterów ,takich jak Freddie ,lub
laleczka Chacki .Dopadnij tego gości I go zarżnij ,wyzwolisz się z
formy polskiej I pozbędziesz ukrywanego sadyzmu .

12. Data: 2009-07-06 03:12:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak widzę, bawią Cię reklamy wykorzystujące ludzkie cierpienie. Mnie nie.
> Nie wymagam potakiwania od ludzi, którzy nie czują różnicy miedzy reklamą
> użyciem kaszki manny, a taką, w której giną ludzie.

Twoje domysły w filmie troche inaczej wyszło. Ja zamartwiałbym się o Orła.

13. Data: 2009-07-06 04:42:11

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lip, 21:24, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Tzn można wykorzystac fakty zagłady ludzi do reklamy telefonów komórkowych?
> czy innego badziewia? - proponuję wobec tego World Trade Center, idealny
> obiekt pod wieloma względami, medialny, nada się - wiele osób będzie miało
> ubaw po pachy z takiej dobrej reklamy. Można reklamować np papier do
> drukarek - w momencie wybuchu mnóstwo kartek leciało z okien, zupełnie
> niezniszczony papier... Albo telefony komórkowe - proponuje wizję, kiedy
> ludzie zatrzasnięci w windzie komunikują się z najbliższymi na moment przed
> śmiercią... A były takie fakty tam, w czasie tego zdarzenia.
> [...]

Nie rozumiem zupelnie o co Ci chodzi. W oryginale w ogole nie ma
takiej kwestii, ze tam cos mama... itede. A ze jakis "pimpus"
wykozystal istniejace dzielo i costam wybzdyczyl, to jest niegodne
uwagi. To jest tak, jakby sceny z "Pana Tadeusza" A.Wajdy zostaly
przerobione dla potrzeb reklamy, i np. scena grzybobrania pokazana
zostala jako scena zbierania tel. komorkowych? To tez traktowalabys to
powaznie, majac stosowna wiedze o istocie w/w sceny?

14. Data: 2009-07-06 05:11:56

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lip, 23:09, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Jak widzę, bawią Cię reklamy wykorzystujące ludzkie cierpienie. Mnie nie.
> Nie wymagam potakiwania od ludzi, którzy nie czują różnicy miedzy reklamą z
> użyciem kaszki manny, a taką, w której giną ludzie.

J-23 znowu pali?
http://www.youtube.com/watch?v=O6YatFfIbso&feature=r
elated
Zgadzamy sie z przeslaniem ideowym, ze palenie szkodzi, ale wiadomo iz
w oryginale nie o to chodzilo. W zwiazku z tym, odbieramy ten spot
jako "jaja" czyli siupy.

15. Data: 2009-07-06 07:44:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Jul 2009 05:12:03 +0200, Panslavista napisał(a):

> Twoje domysły w filmie troche inaczej wyszło. Ja zamartwiałbym się o Orła.

Dla osób nie znających filmu - wychodzi jak wychodzi: bum i okrętu ni ma. I
taka reklama w sumie może i chwyta - i to jest najgorsze w tym wszystkim...

16. Data: 2009-07-06 07:59:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Jul 2009 21:42:11 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Nie rozumiem zupelnie o co Ci chodzi.

No i to jest własnie najgorsze :-(((

> W oryginale w ogole nie ma
> takiej kwestii, ze tam cos mama... itede.

O je... po prostu majtki opadają.

> [...]
> zostala jako scena zbierania tel. komorkowych? To tez traktowalabys to
> powaznie, majac stosowna wiedze o istocie w/w sceny?

Aż zgroza bierze, że nie łapiesz, o czym mowie. I dlatego ta reklama jest
chwytliwa - to świadczy o poziomie emocjonalnym jej odbiorców - cóż,
widocznie trafia do większości, której wszystko jedno, na czym się bazuje w
reklamie: na śmierci i cierpieniu, czy na kaszce mannie. Cieszę się, że do
TEJ większosci nie należę...

17. Data: 2009-07-06 08:25:11

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pokładzie okrętu. W niemal w tej samej chwili okręt zostaje namierzony i
> wszyscy giną. Salutowanie niemieckiego oficera w dowództwie po utracie

reklama jest tutaj:
http://www.telix.pl/artykul/podwodna-reklama-oferty-
wynurzenia-w-plusie--video--3,28953.html

hehe, mnie to raczej rozsmieszylo, zaloga nie ginie - nie widac tego na
reklamie.
Potem: "Glebokie" minuty na "wynurzenia".

Moze to odpowiedz na jakies durne niemieckie reklamy dotyczace Polakow?
Tylko czy my powinnismy ich nasladowac?

Pozdr,
Duch
P.S.
Tak, to motyw z filmu das boot.

18. Data: 2009-07-06 08:25:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> reklamie: na śmierci i cierpieniu, czy na kaszce mannie. Cieszę się, że do

To niemiecki okręt podwodny, reklama trafia w stereotypy polsko-niemieckie,
a Ty w "tryndy" uczłowieczania hitlersynów przez parchów.

19. Data: 2009-07-06 08:26:26

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Podobają mi się "glody" Danona

glody sa boskie, zwlaszcza ta :)
http://www.youtube.com/watch?v=807S_-fPYGU

Duch

20. Data: 2009-07-06 08:59:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Panslavista <p...@w...pl> tak oto plecie:

> To niemiecki okręt podwodny, reklama trafia w stereotypy
> polsko-niemieckie, a Ty w "tryndy" uczłowieczania hitlersynów przez
> parchów.

Bo Niemców to trzeba wystrzelać a nie potopić widać.

Qra

Alarm , Alarm , Alarm !!!
Handełesy szantażują
LICHA
Zaniedbana :-)
dziecko, jako zastępstwo małżonka w domu