TYM, KTORYM ROBIC SIE NIE CHCE, A JESC SIE CHCE...

1. Data: 2010-11-06 10:02:46

Temat: TYM, KTORYM ROBIC SIE NIE CHCE, A JESC SIE CHCE...
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

. i reszcie, jak się zdarzy, że żywcem nie ma co do garnka włożyć i na
szybko przygotować.

Obrać i pokroić w kostkę ziemniaki, zalać wodą do zrównania z
powierzchnią ziemniaków, posolić, dodać ziele angielskie i liść laurowy,
gotować prawie do gotowości. Równolegle zrobić białą zasmażkę, rozprowadzić
wodą z ziemniaków, zalać je sosem, delikatnie wymieszać dodając ocet do
smaku (potrawa jest kwaśna i dosyć gęsta), chwilę poddusić uważając, aby
ziemniaki doszły i nie przypaliły się.
Podawać z chlebem.

2. Data: 2010-11-06 12:08:56

Temat: Re: TYM, KTORYM ROBIC SIE NIE CHCE, A JESC SIE CHCE...
Od: Mateusz piąty <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

TO taka uboższa wersja bramoborowej polewki albo berlińskiej zupy z
maślanki ;) Najbardziej leniwi mogą po prostu zrobić zupę "z papierka" albo
pójść do baru.

3. Data: 2010-11-08 08:15:36

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dodając ocet do smaku (potrawa jest kwaśna i dosyć gęsta), chwilę poddusić
> uważając, aby ziemniaki doszły i nie przypaliły się.

ziemniaki z chlebem... Do czego to doszlo. Dobrze zer nie ugotowane
siemniaki pokroic w plasterki i na chleb nalozyc :-)

4. Data: 2010-11-09 03:27:28

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> ziemniaki z chlebem... Do czego to doszlo. Dobrze zer nie ugotowane
> siemniaki pokroic w plasterki i na chleb nalozyc :-)

Dawno się tak nie ubawiłem. Popłakałem się i posmarkałem. Prawie mi zwieracz
puścił. Jesteś lepszy od maryśki. Zupą z kminku niech popije. Przychodzi
Panslavista do baru. Poproszę frytki. Nie mamy ziemniaków. Nie szkodzi zjem z
chlebem.

5. Data: 2010-11-09 09:56:47

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wodą z ziemniaków, zalać je sosem, delikatnie wymieszać dodając ocet do
> smaku (potrawa jest kwaśna i dosyć gęsta), chwilę poddusić uważając, aby

A jak by się ziemniaki rozgotowały to całość studzimy i dodajemy rozmoczoną i
odciśniętą na cyterfudze z allegro starą bułkę. Lepimy z takiej masy kotlety.
Obtaczamy w tartej bułce i smażymy. Gdyby się rozlatywały to zamiast jajka
dodajemy trochę kleju wikolu. Jako dodatek skrobiowy podajemy makaron. Dodatkiem
witaminowym może być surówka z gotowanego ryżu. Aby danie było bardziej
wykwintne do dekoracji talerza możemy użyć kminku wyłowionego z przepysznej zupy
kminkowei robionej według znanego przepisu Panslavisty. Pychotka
Bardzo proszę o wpisywanie własnych propozycji modyfikacji dania podstawowego.
Obiecuję że najlepsze przepisy zostaną wydane przez Opiekę Społeczną w formie
broszury. Istnieje również możliwość wydania wersji skróconej poradnika dla
studentów Jak Przeżyć Dobę za 1 zł.

6. Data: 2010-11-09 10:05:50

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kogutek" <k...@v...pl> wrote in message

Ić pszebadac sie na chifa, bo ci do szczy_repa wali, kapłonie.

7. Data: 2010-11-09 10:15:12

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "kogutek" <k...@v...pl> wrote in message
>
> Ić pszebadac sie na chifa, bo ci do szczy_repa wali, kapłonie.

Dawaj dalej przepisy, będziesz sławny. Może zaproś Geslerową na degustację. Ona
w każdym odcinku mówi że większego gówna nie jadła. Po Twoich daniach zmieni zdanie.

8. Data: 2010-11-09 10:18:28

Od: Diabełson <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-08 09:15, Misiek pisze:

> ziemniaki z chlebem... Do czego to doszlo. Dobrze zer nie ugotowane
> siemniaki pokroic w plasterki i na chleb nalozyc :-)

tak go szkolili ruscy agenci

Job Openings for Medical Transcriptionists [1+ years of relevant experience]
SKONCZYLEM
POWITANIE
Piec kuchenny na węgiel i drewno
PORADA