Tabele żywnościowe

1. Data: 2002-09-12 15:56:43

Temat: Tabele żywnościowe
Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma namiar na programik do przeliczania spożycia poszczególnych składników
żywnościowych dostępnych w produktach? Takie coś, że wpisuję sobie, że zjadłem
dzisiaj 80g sera Gouda, 200g chleba, 1000g mleka 2% itd. i dostaję ile dzisiaj
pożarłem kalorii, białka, węglowodanów, tłuszczów... Zrobiłem kiedyś coś takiego w
Excelu, ale natychmiast po tym padł mi dysk. :P Już drugi raz mi się nie chce tego
wszystkiego wklepywać. :(
--
Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

2. Data: 2002-09-12 17:30:54

Temat: Re: Tabele żywnościowe
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
.
> [...]
takiego w
> Excelu, ale natychmiast po tym padł mi dysk. :P Już drugi raz mi się nie

www.kulturystyka.pl arkusz excela

Na mojej stronie znajdziesz link do programu bazy danych z zawartością 7000
produktów

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

3. Data: 2002-09-12 17:51:17

Od: "Vipi" <ix_@SPAM_OFF_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy ktoś ma namiar na programik do przeliczania spożycia poszczególnych
> składników żywnościowych dostępnych w produktach

http://downloads.sympatico.ca/tucows/home/hlthnut95.
shtml
http://www.heartmonitors.com/software_download.htm (niestety bez linkow)

albo on-line: http://www.fitday.com/

Pozdraiwam,
Vipi

4. Data: 2002-09-12 17:58:09

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <alqjfu$a7a$3@news2.tpi.pl> Jan Werbiński napisał(a):
> [...]
>

> www.kulturystyka.pl arkusz excela
>
> Na mojej stronie znajdziesz link do programu bazy danych z zawartością 7000

Dzięki, Tobie i Vipiemu.
--
Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

5. Data: 2002-09-12 19:27:59

Od: "name44" <n...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
on line http://strony.wp.pl/wp/optymal-btw/
maf

6. Data: 2002-09-13 14:07:49

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam program do komponowania posiłków.
Normalna aplikacja napisana w Clipperze z danymi w plikach DBF. Sam
napisałem , bo wszystkie dostępne były zbyt mało ergonomiczne.
Jesli potrzebujesz czegoś takiego daj znac na priva.

7. Data: 2002-09-13 18:41:06

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Odnioslem takie samo wrażenie i napisałem w Excelu od nowa. :)
--
Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

rozstepy???
prosba o pomoc