Tabletki antykoncepcyjne - staly temat

1. Data: 2000-05-31 21:15:10

Temat: Tabletki antykoncepcyjne - staly temat
Od: "Przemek" <w...@p...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych grupowiczow.

Zauwazylem, ze na tej grupie dosc sporo miejsca poswieca sie tabletka
antykoncepcyjnym. Zdania sa rozne, wiec chcialbym raz jeszcze poruszyc ten
temat.
Czy tabletki antykoncepcyjne wplywaja ujemnie na cokolwiek ? Na dzien
dzisiejszy to stan mojej wiedzy na ten temat jest taki, ze tabletka
antykoncepcyjna nie ma skutkow ubocznych, a nawet oprocz antykoncepcji
dodatni wplywa tez na inne sprawy ( np. tradzik ). Jak to wiec jest ?

Przemyslaw

2. Data: 2000-06-01 07:54:45

Temat: Re: Tabletki antykoncepcyjne - staly temat
Od: Agnieszka Sikora <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi się że ma negatywny wpływ gdy lekarz zaleca branie bez
odpowiednich badań (nie jestem lekarzem).
Jakies półtora roku temu lekarz zalecił mi branie tabletek
antykoncepcyjnych (MINULET) przez pół roku jako lek na torbiele jajnika.
Nie miałam robionych żadnych badań. Teraz od roku próbuje urogulować
swój cykl z ciągłym niepowodzeniem.
Agnieszka

Mercilon - opinie
soczewki kontaktowe, jak zmniejszyć koszty?
MROCZKA
pisze prace na temat zastosowania sieci neuronowych w pulmunologii
alergia