Tabletki- które polecacie ?

1. Data: 2003-07-14 20:51:08

Temat: Tabletki- które polecacie ?
Od: "minkaaa" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym wzmocnić swoje włosy (strasznie wypadają) i paznokcie (rozdwajają
się i gdy są trochę dłuższe, dziwnie się wyginają). Wiem, że są różne leki,
które pomagają w takich problemach. I tu moje pytania:
1. Co polecacie
2. Ile to kosztuje
3. Ile jest tabletek w opakowaniu
4. Jak często trzeba je zażywać
5. Po jakim czasie można zaobserwować rezultaty

Z góry dziękuję za odzew :)

minka
"The soul is born old but grows young. That is the comedy of life.
And the body is born young and grows old. That is life's tragedy."

1. Data: 2003-07-15 12:37:49

Temat: Re: Tabletki- które polecacie ?
Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "minkaaa" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> 3. Ile jest tabletek w opakowaniu
> 4. Jak często trzeba je zażywać
> 5. Po jakim czasie można zaobserwować rezultaty

Na paznokcie polecam Merz Special. Do nabycia w aptece. Nie wiem czy w
Polsce jest jeden rodzaj tych tabletek, ale moja znajoma przywozila mi z
Niemiec lub Austrii i tam byly oddzielne na wlosy, na skore i na paznokcie.
Rezultaty (co do paznokci) widoczne sa po 2 tygodniach (u mnie). Rozmawialam
keidys ze znajoma kosmetyczka i na problemy z paznokciami i wlosami sa dobre
wszelkie tabletki z biotyna - ona kupowala w Hiszpani sama biotyne i
swietnie dzialal na paznokcie.

Merz Special naprawde polecam. Tu masz wiecej info: http://www.merz.i-g.pl

1. Data: 2003-07-15 14:33:21

Od: Evik <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

minkaaa <m...@p...fm> wrote:
> [...]
> się i gdy są trochę dłuższe, dziwnie się wyginają). Wiem, że są różne leki,
> które pomagają w takich problemach. I tu moje pytania:

humavit (drozdze, skrzyp polny i pokrzywa oraz witaminy i inne; dokladnego skladu
teraz nie podam, bo nie mam tabletek pod reka, pewnie mozna na sieci gdzies znalezc
:)

> 2. Ile to kosztuje

dokladnie nie pamietam, ale ok. 10zl

> 3. Ile jest tabletek w opakowaniu

spore opakowanie... zdaje sie, ze 250 tabletek.

> 4. Jak często trzeba je zażywać

zdaje sie, ze 3 razy dziennie po 2-4 tabletki. ja zjadam 4 z rana i w ciagu dnia, jak
nie zapomne, zjadam kolejne 4. do super smacznych nie naleza i sa dosc spore, ale jak
sie porzadnie popije to nie jest zle :)

> 5. Po jakim czasie można zaobserwować rezultaty

po jakichs 4 tygodniach... no niestety, trzeba troche poczekac. ale zadowolona
jestem. stosowalam je ze wzgledu na rozdwajajace sie paznokcie, ale na wlosy tez
podzialaly i mniej mi wypadaja (taki skutek uboczny :)))

pozdrawiam i zycze wytrwalosci,
evik

1. Data: 2003-07-15 19:19:02

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "minkaaa" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> Chciałabym wzmocnić swoje włosy (strasznie wypadają) i paznokcie
(rozdwajają
> się i gdy są trochę dłuższe, dziwnie się wyginają).

ja od roku biore na wzmocnienie revalid, merz special, skrzyp, drozdze,
mocze paznokcie w oliwie i odpowiednio je piluje. i troszke jakby sie
poprawilo:-)
ale generalnie za tyle wydanych pieniedzy spodziewalam sie lepszych
rezultatow. poszlam wiec do lekarza. no i powiedzial mi madra rzecz: otoz w
takich tabletkach rzadko znajduje sie zelazo. zrobilam sobie morfologie krwi
pod tym katem (w zwyklej przychodni, za darmo) i okazalo sie ze
rzeczywiscie, brakuje mi zelaza. od niedawna biore Falvit (7 zl) ktory ma
uzupelnic jego poziom i mam nadzieje ze bedzie dobrze!
takze ja radzilabym Ci zrobic porzadne rozpoznanie... zamiast niepotrzebnie
wydawac pieniadze i tracic czas.
pozdrawiam:-)
julianna

1. Data: 2003-07-16 12:26:36

Od: "AniaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 3. Ile jest tabletek w opakowaniu
> 4. Jak często trzeba je zażywać
> 5. Po jakim czasie można zaobserwować rezultaty

Polecam preparat skrzyp dostepny bez recepty zazywa sie go 2 razy dziennie
skora staje sie gladka paznokcie twarde a wlosy nie wypadaja i staja sie
takie bardziej puszyste goraco polecam

1. Data: 2003-07-17 09:21:41

Od: "tola" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

SILICA - preparat poprawiajacy kondycje wlosow, paznokci i skore twarzy
100 tabletek ok 23 zl

pozdrawiam tola

1. Data: 2003-07-17 14:24:28

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vei" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dobre
> wszelkie tabletki z biotyna - ona kupowala w Hiszpani sama biotyne i
Co do Biotyny to można dostać w aptece za 6 zł, produkuje Zdrowit. :)

Pozdrawiam,
Lady M

biżuteria w Krakowie
szampon
Depilacja laserowa Poznan
cien wokol oka
pytanie o Avon (do znudzenia, wiem, wiem)