Tachykardia

1. Data: 2002-02-09 22:37:08

Temat: Tachykardia
Od: "Agnuś" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Moze Wy mnie uswiadomicie, drodzy grupowicze... Jakie jest
prawdopodobienstwo, ze tachykardia ustapi samoistnie? Mam 16 lat, zaburzenia
rytmu wykryto u mnie, kiedy mialam 6, nie podjeto jednak leczenia. Poltora
roku temu podczas pobytu w szpitalu zupelnie przez przypadek dowiedzialam
sie, ze znowu cos jest nie tak. Od tej pory lecza mnie propranololem (1-1) -
nastapila znaczna poprawa. Po probach odstawiania mnie od leku znowu
pojawily sie problemy - puls ok. 133, poza tym czasem zdarzaja sie inne
objawy (dretwienie, jakies dziwne drganie palcow u rak, szybkie meczenie).
Ostatnie EKG bylo bardzo dobre - puls 77. Dodam, ze nie cierpie na chorobe
tarczycy, tachykardia ma tez niewiele wspolnego ze stresem. Czasem odczuwam
zawroty glowy, szczegolnie przy zmianie pozycji (wlasnie - czy arytmia moze
tez byc spowodowana klopotami neurologicznymi, czy tez raczej jest ICH
powodem?). Jaka jest wiec szansa na to, ze wszystko samo wroci do normy? I
jeszcze jedno - czy tachykardia moze sie przerodzic w cos powazniejszego??

Agnieszka

2. Data: 2002-02-10 11:43:31

Temat: Re: Tachykardia
Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Agnuś" wrote:

> [...]
> jeszcze jedno - czy tachykardia moze sie przerodzic w cos powazniejszego??

Na pewno trzeba dokładnie się przebadac i znależć przyczynę. Zaburzenia
typu zawrotów głowy pewnie są wtórne do tachykardii, ale bez wyników
badania badania nic pewnego nie można powiedzieć. Nie lekceważ sprawy w
żadnym wypadku.
jotem

3. Data: 2002-02-10 12:49:13

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jotem" <j...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
> typu zawrotów głowy pewnie są wtórne do tachykardii, ale bez wyników
> badania badania nic pewnego nie można powiedzieć. Nie lekceważ sprawy w

Ale też nie objadaj sie propranololem, który nie za bardzo
jest kardioselektywny i młodym wieku moze narobic spustoszeń. Trzeba w
siebie zainwestować o wreszcie się zdiagnozować...

jfk

4. Data: 2002-02-10 21:30:26

Od: "Agnuś" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

> Ale też nie objadaj sie propranololem, który nie za bardzo
> jest kardioselektywny i młodym wieku moze narobic spustoszeń. Trzeba w
> siebie zainwestować o wreszcie się zdiagnozować...

Powiedz to mojemu kardiologowi, który jakoś nie kwapi się do robienia
niczego innego poza obowiązkowym EKG przy każdej wizycie i przepisywaniem
propranololu (prawdę mówiąc nie jestem szczęśliwa z tego powodu, że muszę
łykać tabletki, które najczęściej są przepisywane staruszkom na
nadciśnienie; co jednak robić???) :-((. Inni lekarze, którzy doskonale
wiedzą, że mam tachykardię też nie szukają przyczyn. Wiem tylko, że na pewno
nie jest spowodowana chorobą tarczycy...
Może jeszcze jakieś sugestie?

Agnieszka

5. Data: 2002-02-10 22:05:23

Temat: Odp: Tachykardia
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pewno
> nie jest spowodowana chorobą tarczycy...

Szukaj do skutku lekarza, ktory pomoze..ja szukalam i znalazlam.
Powodzenia
Ula

sylwetka serca mala, kroplowata, hypoplastyczna
sprzedam/oddam ksiazki - medycyna [warszawa]
nerwica
Torbiel na tarczycy
zespol downa