Tajemnica pizzy...

1. Data: 2003-07-29 18:14:22

Temat: Tajemnica pizzy...
Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakiś tajemny sposób, aby powstało niepowtarzalne ciasto do pizzy?
Sam dążę do perfekcji i się zastanawiam kiedy ją osiągnę.
p.s. Zostało mało czasu, zbierajcie kurki, pizza z kurkami jest nr1 !
Pozd.

1. Data: 2003-07-29 18:41:35

Temat: Re: Tajemnica pizzy...
Od: "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Sam dążę do perfekcji i się zastanawiam kiedy ją osiągnę.
> p.s. Zostało mało czasu, zbierajcie kurki, pizza z kurkami jest nr1 !

drogi Sławku

1) http://groups.google.pl/groups?q=ciasto+do+pizzy&ie=
UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl

2) http://www.kuchenna.host.sk/

pizza z kurkami?trzeba sprobowac :-)

mihau

1. Data: 2003-07-29 18:57:43

Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Ja wiem jak znaleźć przepis, szukam jakiegoś wynalazku, triku czy jakiegoś
innego szczegółu, ktorego nie ma w przepisach. A jeślio nawet jest nie mogę
codziennie robić pizzy i sprawdzać który jest najlepszy. Jak macie jakieś
sugestie, uwagi z chęcią poczytam i przemyślę.
Pozdrawiam
Sławek

1. Data: 2003-07-29 19:06:11

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sławek napisał:
> [...]
> Sam dążę do perfekcji i się zastanawiam kiedy ją osiągnę.
> p.s. Zostało mało czasu, zbierajcie kurki, pizza z kurkami jest nr1 !

http://mniammniam.pl/p.php?p=340

Ja zawsze robie wg tego przepisu. Dodajac do tego ciasta 5 zabkow
czosnku i lyzeczke oregano. Moim zdaniem rewelacja :-)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-29 19:18:10

Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Ja zawsze robie wg tego przepisu. Dodajac do tego ciasta 5 zabkow
> czosnku i lyzeczke oregano. Moim zdaniem rewelacja :-)

czosnek...ciekawa koncepcja, nie lepiej suszony?

1. Data: 2003-07-29 19:19:46

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> czosnek...ciekawa koncepcja, nie lepiej suszony?
Uważaj, walkie! tu często trolluje.
dżdżownica

1. Data: 2003-07-29 19:24:29

Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżdżownica" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Uważaj, walkie! tu często trolluje.
> dżdżownica
No to ładnie...bede uważał, dzięki.

1. Data: 2003-07-29 19:33:09

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to ładnie...bede uważał, dzięki.

Ja radziłabym jednak poczytac archiwum grupy, szczególnie radosna
twórczość Tracy vel Janek vel Jan_ek vel dzdzownica i co tam ja
jeszcze w KF mam ujęte, aby zobaczyc co tu tak naprawdę trolluje.
Poza tym proponuję przejrzec archiwum grupy w poszukiwaniu odpowiedzi
na nurtujące cię pytania, m.in. o pizzę, bo były wałkowane nie raz.

pozdr

cherokee
zasłupowo znad kaszki z proszku dla dzieci

1. Data: 2003-07-29 19:56:21

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> http://mniammniam.pl/p.php?p=340
>
> Ja zawsze robie wg tego przepisu.

Ja z tych niekumatych w kwestii ilosc w stosunku do formy, powiedz, prosze,
czy wykladasz ciacho na "blache piekarnikowa"?

Serdecznosci
Dorota

1. Data: 2003-07-29 19:59:55

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bg6i5d$9pi$1@absinth.dialog.net.pl...
> Ja radziłabym jednak poczytac archiwum grupy, szczególnie radosna
> twórczość Tracy vel Janek vel Jan_ek vel dzdzownica i co tam ja
> jeszcze w KF mam ujęte, aby zobaczyc co tu tak naprawdę trolluje.
Nie przejmuj sie :-)))), Slawek to Troll. Od razu widac.
> Poza tym proponuję przejrzec archiwum grupy w poszukiwaniu odpowiedzi
> na nurtujące cię pytania, m.in. o pizzę, bo były wałkowane nie raz.
Ile razy walkuje sie ciasto na pizze?
> pozdr
> cherokee
> zasłupowo znad kaszki z proszku dla dzieci
Pozdrawiam serdecznie znad jajek faszerowanych i tzatzikow. Zaslupowy byl
chlodnik litewski, bo z koncentratem Rybaka.
Kaszka, o jakim smaku? :-)))

likier waniliowo-kakaowy
Regionalnie najlepsze maślanki
Jakie piwo do grilla?