Tak bawi się PiS (w kupie)

21. Data: 2008-07-24 12:41:23

Temat: Re: Tak bawi się PiS (w kupie)
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielka, wstrząsająca AFERA, bo ktoś odważył się głośno powiedzieć,
że oto "król jest nagi" obrażając wrażliwość "majestatu", czyli coś,
o czym przecież "wszyscy" i tak doskonale wiedzą.
Chory cyrk.

--
CB

22. Data: 2008-07-24 12:56:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wnioskuję po komentarzach: jakiż smakowity dla pisiorów ten "ochłapek".
Jeden wielki pisiorski "bulgot".

Na zdrowie. ;)
LOL. :))

--
CB

23. Data: 2008-07-25 08:42:00

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vilar<v...@U...TO.op.pl>

> Dzięki za fakty, rzucają inne światło na całą sprawę. (i tylko mam
> nadzieję, że są oparte na realiach, jehhh).

[...]

No to jeszcze trochę światła z innego rzutnika:
http://www.dziennik.pl/polityka/article213026/Jak_Zi
obro_uciekl_przed_komisja.html
"Zbigniew Ziobro mógł osobiście bronić się przed atakami, ale nie chciał -
pisze DZIENNIK, który zrekonstruował okoliczności kłótni o immunitet posła
PiS. Gdy posłowie zaczynali waśnie na posiedzeniu komisji regulaminowej,
były minister sprawiedliwości był w Warszawie, a nie - jak mówili jego
koledzy - w Krakowie.
Z ustaleń DZIENNIKA wynika, że Zbigniew Ziobro wiedział o posiedzeniu
komisji regulaminowej w jego sprawie, na długo zanim odleciał z Warszawy do
Krakowa. "Tak, ale nie widziałem powodu, by spontanicznie ulegać szarganiu
moich praw" - przyznaje były minister sprawiedliwości w rządzie PiS.

7:15
Ziobro gości w "Sygnałach Dnia" w studiu przy al. Niepodległości. "W każdej
chwili stawię się na tym posiedzeniu Sejmu, na inną komisję, jeżeli zostanie
wskazana odpowiednia sala" - mówi.

8:15
Prezydium Sejmu podejmuje decyzję, że komisja zbierze się o godzinie 10 w
największej wolnej sali i zajmie sprawą Ziobry.

9:05
Komorowski ogłasza decyzję na konferencji. Na posiedzeniu sekretarz obrad
odczytuje plan prac komisji na środę. - Wtedy dowiedziałem się, że zbiera
się i regulaminowa - mówi jej wiceszef Marek Suski z PiS.

9:07
Do krakowskiego biura poselskiego Ziobry urzędnicy wysyłają faks z
powiadomieniem o posiedzeniu. Równolegle próbują skontaktować się
telefonicznie z samym posłem. Ten nie odbiera. "Był w samolocie" - tłumaczą
posłowie PiS. Ale to nieprawda. "Chciałem lecieć tym o 8:35, ale nie dałem
rady" - mówi nam Ziobro. W tym czasie rozmawiał w stolicy ze swoim
prawnikiem.

9:32
PAP podaje komunikat, że Ziobro zaprasza na konferencję prasową na godzinę
13:30 w Krakowie. O tych planach mówił kilku dziennikarzom dzień wcześniej.
Ale techniczne szczegóły konferencji przekazał do biura prasowego klubu PiS
telefonicznie około 9 rano.

10:35
Dopiero po wyborze rzecznika praw dziecka komisja regulaminowa przystępuje
do pracy. Bezskutecznie, bo PiS kwestionuje tryb, w jakim została zwołana.

11:35
Ziobro wsiada na pokład samolotu LOT do Krakowa. "Bilet zarezerwował mi we
wtorek poseł Andrzej Adamczyk" - wyjaśnia. Na komisji trwa spór proceduralny
między PiS a PO.

12:13
Konferencja prasowa Jarosława Kaczyńskiego w Sejmie. "Minister Ziobro, mimo
powiadomienia nie byłby w stanie w tak krótkim czasie dotrzeć z Krakowa do
Warszawy" - tłumaczy prezes PiS.

12:39
Po serii przerw komisja regulaminowa przenosi się do innej sali. Do posłów
PiS i PO trafiają SMS-y z prośbami o wsparcie i przybycie do sali 106.

13:15
Kolejne wznowienie obrad. Obrońca Ziobry poseł Arkadiusz Mularczyk
informuje, że były minister jest w stanie "w ciągu 3 - 4 godzin wrócić do
Warszawy".

13:58
Posłowie PiS opuszczają salę. Dalej komisja obraduje już bez nich.

14:01
W Krakowie swoją konferencję zaczyna Ziobro. "Jestem gotów stawić się na
komisji jutro" - deklaruje. Zanim przechodzi do meritum - miał mówić o
korupcji w szeregach Platformy - TVN24 ucina transmisję. Powód? W Sejmie
swoją konferencję rozpoczyna prezes PiS. "Wrócił duch Kiszczaka!" - mówi.

14:58
Komisja regulaminowa jednogłośnie uznaje, że Sejm powinien uchylić Ziobrze
immunitet."

Don Gavreone

24. Data: 2008-07-29 13:05:25

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

WYPIERDALAC STAD Z POLITYKIERSTWEM !!!!

"Don Gavreone" <s...@l...po> wrote in news:g675rs$f8h$1@news.onet.pl:

> [...]
> Niesiołowskiego Szczypińska krzyczy: - To ja może poprosze o karę
> śmierci.
>
> Gdy Niesiołowski prosi, by się nie awanturowali, Szczypińska odkrzykuje:
> - Pan jest największym awanturnikiem.
>
> 13.20 Tymczasem w Sejmie rozpoczęła się debata o mediach publicznych.
> Głosowanie ws. prezydenckiego weta planowane jest na piątek.
>
> 13.00 Pomimo zmiany sali obrad, na spokój nie ma co liczyć. - Prezydium
> Sejmu postanowiło zastanowić się, co zrobić aby przywrócić porządek na
> posiedzeniu komisji - poinformował posłów Budnik, przedłużając o

Y?

25. Data: 2008-07-29 13:07:25

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Yyy<y...@m...o2.pl>

> WYPIERDALAC STAD Z POLITYKIERSTWEM !!!!

WYYYPIERDALAĆ!!!

Don

26. Data: 2008-07-29 13:23:13

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Don Gavreone" <s...@l...po> wrote in news:g6n4ma$i4l$1@news.onet.pl:

> WYYYPIERDALAC!!!

troche sie unioslem ale tego politycznego belkotu nie sposob uniknac, ledwo
wlaczysz radio Z czy inne badziewie coby posluchac sobie muzy...

ilez mozna sluchac jacy ci politycy sa straszne! z tym, ze TYLKO z PiSu!

oczywiscie mozemy tu porozmawiac o polityce ale BEZSTRONNIE i naukowo - bez
prania mozgow "za" lub "przeciw" konkretnej partii!

--
Y?

27. Data: 2008-07-29 13:26:12

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Yyy<y...@m...o2.pl>

[...]
> oczywiscie mozemy tu porozmawiac o polityce ale BEZSTRONNIE i naukowo
> - bez prania mozgow "za" lub "przeciw" konkretnej partii!

BEZSTRONNOŚĆ NIE ISTNIEJE!

a poza tym nie będziesz mi (i nikomu) mówił, o czym tu możemy porozmawiać

don

28. Data: 2008-07-29 14:57:22

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Yyy" <y...@m...o2.pl> wrote in message

> [...]
> bez
> prania mozgow "za" lub "przeciw" konkretnej partii!

Popieram, wiecej konkretow, mniej histerii nakrecanej przez media.
Duch

29. Data: 2008-07-30 09:27:54

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> a poza tym nie będziesz mi (i nikomu) mówił, o czym tu możemy porozmawiać

to ta jedna z naszych polskich cech, która sprawia, że jest jak jest,
ale także ta, która sprawiła, że nie jest gorzej, niż mogło by być :)

witam po urlopie

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

30. Data: 2008-07-30 09:42:36

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> to ta jedna z naszych polskich cech, która sprawia, że jest jak jest,
> ale także ta, która sprawiła, że nie jest gorzej, niż mogło by być :)
>
> witam po urlopie

witaj starybyku

don
:)