[Tak jakby OT] Zgrzewarki do pakowania zywnosci w folie

11. Data: 2007-01-16 08:46:53

Temat: Re: [Tak jakby OT] Zgrzewarki do pakowania zywnosci w folie
Od: " zebra" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> Przycisnąć pokrywą - zapali się diodka i poczekać na zapalenie drugiej w
> międzyczasie będzie warkot pompki i obciśnięcie się folii woreczka na
> zawartości.

A figa :P
U mnie to działa inaczej, zależnie od miejsca dociśnięcia pokrywy działa
pompka lub zgrzewarka, lampka jest jedna tylko świeci z różnym natężeniem
zależnie od wykonywanej operacji, jak się zgrzeje to gaśnie.

12. Data: 2007-01-16 08:52:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

" zebra" <z...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> pompka lub zgrzewarka, lampka jest jedna tylko świeci z różnym natężeniem
> zależnie od wykonywanej operacji, jak się zgrzeje to gaśnie.

Ten efekt to być może tylko uginanie pokrywki (mam to samo, ale nie ma
mechanizmów reagujących na podobne działanie). Moja jest wschodniej
produkcji, z wyglądu identyczna jak ta z allegro, tylko czerowna...

13. Data: 2007-01-16 10:35:29

Od: " zebra" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> Ten efekt to być może tylko uginanie pokrywki (mam to samo, ale nie ma
> mechanizmów reagujących na podobne działanie).

Eeech, juz nie kombinuj, zmienia sie natężenie bo ma sie zmieniać, a nie
pokrywka dusi światełko :)

14. Data: 2007-01-16 10:51:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eeech, juz nie kombinuj, zmienia sie natężenie bo ma sie zmieniać, a nie
> pokrywka dusi światełko :)

Może tak ma być, ale u mnie pokrywa ma taki popychacz, który, gdy nacisnę,
włącza włącznik pompy i zgrzewarki...

15. Data: 2007-01-16 10:54:10

Temat: Re: Zgrzewarki do pakowania zywnosci w folie
Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Pompka. Używa się do już zrobionych i napełnionych woreczków. Jeżeli chce
> się zamknąć dość mocno wypełniony woreczek trzeba zgrzewarkę postawić na
> stole, (ja mam powieszoną na ścianie), a pod woreczek coś podłożyć , aby
> "nie ciągnął", np książkę. Włożyć dolny bok woreczka pod ssawkę najprościej
> lekko na skos i lekko przesuwając, aż się wsunie. Następnie górny bok
> woreczka złożyć z dolnym naciągnąć aby się wyprostowały i aby zniknęły
> fałdki - główne miejsca nieszczelności (nie zawsze)

Dokładnie.

> Przycisnąć pokrywą - zapali się diodka i poczekać na zapalenie drugiej w
> międzyczasie będzie warkot pompki i obciśnięcie się folii woreczka na
> zawartości.

To jest mój ulubiony etap :-)

16. Data: 2007-01-16 16:56:21

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

tu-i-tam wrote:

> Eh. No to bardzo niedobrze bo mialem nadzieje, ze rozne kawalki folii
> bedzie sie dalo zgrzewac.
>
> A ile taka folia kosztuje ?

To juz musisz sam w googlach poszukac. Jest to specjalna folia, juz
pocieta w torebki lub w rolce, ktora mozna ciac na roznej dlugosci
kawalki, ktorym zgrzewa sie oba konce. Te rolki sa roznej szerokosci.

Sa jeszcze inne maszyny do tego celu, gdzie opakowuje sie przedmiot w
cienki plastyk, ktory po ogrzaniu sie kurczy i otacza caly przedmiot
plastykowa powloka. Nie wiem, jak to sie w Polsce nazywa. Tutaj mozesz
takie urzadzenie zobaczyc, tekst po angielsku:

http://stevensonind.com/

MB

17. Data: 2007-01-16 17:11:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <i...@b...com> wrote in message

> [...]
> plastykowa powloka. Nie wiem, jak to sie w Polsce nazywa. Tutaj mozesz
> takie urzadzenie zobaczyc, tekst po angielsku:

Folia termokurczliwa - trzeba miec dmuchawe goracegom powietrza.
Jezeli towaru ma byc duzo, lub wiekszy rozmiarowo - lepiej kupic
profesjonalna zgrzewarke do folii - listwowa lub rolkowa. Na takiej mozna
tez prowadzic produkcje wyrobów z folii, z tym, ze listwowa sluzy do
zgrzewania w prostych liniach, krazkowa mozna zgrzewac podobnie jak szyc cos
maszyna do szycia.

18. Data: 2007-01-17 13:58:05

Od: "tu-i-tam" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal w
wiadomosci news:12qq0toqk940tea@corp.supernews.com...
> [...]
> plastykowa powloka. Nie wiem, jak to sie w Polsce nazywa. Tutaj mozesz
> takie urzadzenie zobaczyc, tekst po angielsku:

Dzieki ale mnie takie obkurczarki nie interesuja. Ja tylko od czasu do czasy
sprzedaje jakies male pierdoly i chce zeby ladnie wygladalo na zdjeciach i
robilo
dobre wrazenie na kupujacych :)

Nie potrzebuje niewiadomo jakiego sprzetu tylko najtansza zgrzewarke.

19. Data: 2007-01-17 14:05:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tu-i-tam" <t...@o...pl> wrote in message

> Nie potrzebuje niewiadomo jakiego sprzetu tylko najtansza zgrzewarke.

http://allegro.pl/item156544533_zgrzewarka_moderne_k
uche.html

Aukcja się skończyła - ale napisz do sprzedawcy - niech wystawi ponownie -
cena nie jest wysoka.

Chińszczyzna - na prośbę miłej Gosi Plitnik; Remake i małe uzupełnienie.
Ja chcę o kuchni!
gdzie kupić stelaż/paterę do torta pietrowego
Kurczak z kuskusem na sposób arabski [p]
Garnki Berghoff