Tak sie kiedys zastanawiałam...

1. Data: 2003-09-19 20:10:57

Temat: Tak sie kiedys zastanawiałam...
Od: "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

...czemu w aptekach (m.in.) nie chcą dawać próbek kremów twierdząc że
nie mają. I juz wiem!!! Sprzedaja je na Allegro. To poprostu szczyt
chamstwa! Brak mi słów.
--
Pozdrufy
Didlo

1. Data: 2003-09-19 20:26:42

Temat: Re: Tak sie kiedys zastanawiałam...
Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> napisał > ...czemu w aptekach
(m.in.) nie chcą dawać próbek kremów twierdząc że
> nie mają. I juz wiem!!! Sprzedaja je na Allegro. To poprostu szczyt
> chamstwa! Brak mi słów.

A moze to klientki prosza o probki i je sprzedaja..? Chociaz to pierwsze
wydaje sie bardziej prawdopodobne, to jednak trudno jest mi sobie wyobrazic
pani mgr farmacji handlujaca probkami na Allegro (chociaz to oczywiscie
mozliwe - ale jakos mi nie pasuje;) Swoja droga jak widze ten handel
probkami to az mi wstyd za takie osoby :/

1. Data: 2003-09-19 21:44:21

Od: "iska" <i...@n...stofanet.dk> szukaj wiadomości tego autora

"tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> wrote in message
> [...]
> mozliwe - ale jakos mi nie pasuje;) Swoja droga jak widze ten handel
> probkami to az mi wstyd za takie osoby :/

Mnie najbardziej zastanawiaja te testery sklepowe do polowy zuzyte ...
iska

1. Data: 2003-09-19 21:49:27

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Didlo wrote:
> ...czemu w aptekach (m.in.) nie chcą dawać próbek kremów twierdząc że
> nie mają. I juz wiem!!! Sprzedaja je na Allegro. To poprostu szczyt
> chamstwa! Brak mi słów.

Tak samo jak w perfumeriach nie dają próbek, a potem na Allegro można kupić
nawet testery.

--
Elvira

1. Data: 2003-09-19 22:02:47

Od: "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> napisał > ...czemu w
aptekach
> (m.in.) nie chcą dawać próbek kremów twierdząc że
>
> A moze to klientki prosza o probki i je sprzedaja..?

Chyba raczej nie bo jak widzę ze ktos sprzedaje 50ml kremu vichy w
próbkach po 1,5ml i ma kilka takich aukcji to raczej w aptece tego nie
wyzebrał.

> [...]
wyobrazic
> pani mgr farmacji handlujaca probkami na Allegro (chociaz to

A ja myslę że mgr farmacji to raczej tym nie handluje, ale
panienki/faceciki pracujący np.w hurtowni farmaceutycznej lub takie
młode dziewuchy/chłopaki - technik farmaceuta (oczywiscie nie wszyscy,
żeby ktos sie nie obraził :-) ). Moja koleżanka ma znajoma co w takiej
hurtowni pracuje na stanowisku przyjmowania zamówień z aptek. I ona
handluje próbkami Pluszów (witaminki) , kremów itp. Ma nawet pełno
kremów wyszczuplajacych np. Vichy, Roc i kosmetyków kolorowych +
testerów jak la Rochas Posey (nie wiem jak to sie pisze).

--
Pozdrufy
Didlo

1. Data: 2003-09-19 22:37:57

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kremów wyszczuplajacych np. Vichy, Roc i kosmetyków kolorowych +
> testerów jak la Rochas Posey (nie wiem jak to sie pisze).

Uważaj Didlo, bo kiedyś podałam podobny przykład i zostałam publicznie
oskarzona przez jedną z grupowiczek o współudział w procederze...;)))

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-09-20 08:43:04

Od: "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Uważaj Didlo, bo kiedyś podałam podobny przykład i zostałam publicznie
> oskarzona przez jedną z grupowiczek o współudział w procederze...;)))

Ooo to niemiło! człowiek chce sie wyżalić, a kopa dostanie. Ja poprostu
mam strasznie wrażliwą cerę i od wszystkiego jestem czerwona jak burak.
I nigdy nic w aptekach nie chce mi dac do spróbowania, a szkoda mi po
60-80 zł wywalic na krem i potem go komus oddawać. no i stąd ten
problem. Ale może masz rację, lepiej juz nic nie piszę, bo mnie jeszcze
kto pogoni. Moze przeniosę sie na pl.soc.etyka ( czy jak to tam)
.Zartuje oczywiście:-)

--
Pozdrufy dla wszystkich forumowiczek
Didlo

1. Data: 2003-09-20 09:49:21

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I nigdy nic w aptekach nie chce mi dac do spróbowania, a szkoda mi po
> 60-80 zł wywalic na krem i potem go komus oddawać. no i stąd ten
> problem.

jeśli będziesz miała "swoją" aptekę, pewnie będzie ci łatwiej. stali klienci
są zawsze traktowani z większą uwagą, niz klient przypadkowy (i nie chodzi
przeciez tylko o apteki). i nawet jesli nie będzie próbek, zawsze będziesz
mogła liczyć na poradę lub np. informację w stylu "w przyszłym tygodniu
będzie nowa dostawa vichy i spodziewamy się próbek kremu x, na którym pani
zależało"

1. Data: 2003-09-20 10:06:43

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> Tak samo jak w perfumeriach nie dają próbek, a potem na Allegro można
kupić
> nawet testery.

w dobrych np. sephora testery sa zawsze.

1. Data: 2003-09-20 10:08:54

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...czemu w aptekach (m.in.) nie chcą dawać próbek kremów twierdząc że
> nie mają. I juz wiem!!! Sprzedaja je na Allegro. To poprostu szczyt
> chamstwa! Brak mi słów.

moja znajoma pracowala w perfumerii exluzywnej. jest taki b. efektywny
wyszczuplajacy krem diora, tyle, ze pierunko drogi i jakas malutka tubka.
jakby sie chcialo osiagnac efekt, to trzeba by bylo wydac majatek na niego.
a kolezanka-sprzedawczyni z uskladanych problem uzyskala z 1,5 litra
preparatu, no i rzeczywiscie ma efekty. tyle ze niewiele ponad 100 ml
kosztuje ponad 100 zl....

kursy kosmetyczne - Avon
avon-do kofeinki
witam serdecznie :)