Tak sobie

1. Data: 2000-11-06 13:32:02

Temat: Tak sobie
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do Przyjaciela
który

Który stworzyłeś
pasikonika jak Szmaragd z oczami na przednich nogach
czerwoną trajkotkę z wąsami na głowie
bociana gimnastykującego się na łące
kruka niosącego brodę z dłuższych piór
barana znającego
tylko drugą literę łacińskiego alfabetu
kolibra lecącego tyłem
słonia wstydzącego się umierać może dlatego że taki duży
osła aż tak miłego że głupiego
kowalika chodzącego do góry ogonem
zresztą wszystkich co nie wiedzą dlaczego ale wiedzą jak
kanciaste orzeszki buku co pękają tylko na czworo
anioła po nieobecnej stronie - bez wasnego pogrzebu z braku ciała
żabę grającą jak nakręcony budzik
nieśmiertelniki więdnące - więc prawidłowe i nieprawdziwe
dyskretną rozpacz jak pogodne krakanie
logiczną formułkę nad przepaścią
niezawinioną winę
psiaka z półodpadłym uchem
łzę, jak skrócony rachunek
chyba jeszcze nie powstał na serio świat
jeszcze trwa Twój uśmiech niedokończony
ks. J. Twardowski

1. Data: 2000-11-06 13:57:27

Temat: Re: Tak sobie
Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eva wrote in message <8u6c8l$b3o$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>psiaka z półodpadłym uchem
>łzę, jak skrócony rachunek
>chyba jeszcze nie powstał na serio świat

Dopiero skonczylam czytac wiersze ks. Twardowskiego, daly mi duzo odwagi,
otuchy, nadziei.
I teraz tu ten wiersz... do Przyjaciela... jesli jest... jeszcze. No coz,
nikt mi nie obiecywal,
ze bedzie mi latwo, lekko... Pewna osoba powiedziala do mnie, ze Pan Bog
doswiadcza tych, ktorych kocha. To ja nie chce takiej milosci. Niech On mnie
juz mniej kocha i mniej doswiadcza. Juz mi starczy tego co bylo przez
ostatnie lata.

Pozdrawiam z usmiechem,

Marlena

Gadu-Gadu #148122

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl
m...@w...pl

1. Data: 2000-11-06 21:17:07

Od: "Stefan Turalski -junior" <s...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> napisał w
wiadomości news:8u6gqj$4mg$1@rymunda.torun.pdi.net...

> [...]
mnie
> juz mniej kocha i mniej doswiadcza. Juz mi starczy tego co bylo przez

Ale z drugiej strony to skads trzeba brac sile w tych naprawde rudnych
sytuacjach
Stic (Boga w sercu mam i basta)

1. Data: 2000-11-06 22:17:02

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marlena Lipinska <l...@p...promail.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8u6gqj$4mg$...@r...torun.pdi.net...

[...]
> [...]
mnie
> juz mniej kocha i mniej doswiadcza. Juz mi starczy tego co bylo przez

Cieszę się, że z uśmiechem;)
Ale mam dla Ciebie drugi, tegoż autora, w odpowiedzi na to co wyżej :

"Zaufałem drodze
wąskiej
takiej na łeb na szyję
z dziurami po kolana
takiej nie w porę jak w listopadzie spóźnione buraki
i wyszedłem na łąkę stała święta Agnieszka
- nareszcie - powiedziała
- martwiłam się już
że poszedłeś inaczej
prościej
po asfalcie
autostradą do nieba - z nagrodą od ministra
i że cię diabli wzięli"

PozdraViam:))), Eva

1. Data: 2000-11-07 02:09:54

Od: "aazi" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlena Lipinska <l...@p...promail.pl> napisała:

> Dopiero skonczylam czytac wiersze ks. Twardowskiego, daly mi duzo
odwagi,
> otuchy, nadziei.
to mądry facet (choć niewiele jego wierszy czytałem). Umie się
zatrzymać
i podziwiać rzeczy błache....

> [...]
Bog
> doswiadcza tych, ktorych kocha. To ja nie chce takiej milosci. Niech
Też chrzanię boga z taką jego miłością...
Nie wiem czy jest BÓG, ale jeśli jest, to na pewno jest
inny niż wszyscy go sobie wyobrażamy...

>Juz mi starczy tego co bylo przez ostatnie lata.
Nie wiem dlaczego ten świat jest jest zarazem bezlitosny i tak
niesamowicie piękny....
Dlaczego jednocześnie doświadczam szczęścia i smutku....

1. Data: 2000-11-07 08:05:27

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dniaStefan Turalski -junior napisal <3...@n...vogel.pl>...

>Ale z drugiej strony to skads trzeba brac sile w tych naprawde rudnych
>sytuacjach

Mowiac szczerze to nie wiem skad ja biore. Ona jest we mnie chociaz moj
przyjaciel
uwaza, ze nie jestem silna. I bardzo sie myli. Nie zawsze musze byc silna,
tylko wtedy kiedy trzeba.

>Stic (Boga w sercu mam i basta)

To musi byc dobre doznanie :-) I chyba wiecej ulatwia. W kazdym razie nie
jestes sam.

Cieplo pozdrawiam,

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl
m...@w...pl

1. Data: 2000-11-07 08:08:43

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia Eva napisala <8u7ari$7fa$1@news.tpi.pl>...

>Cieszę się, że z uśmiechem;)
>Ale mam dla Ciebie drugi, tegoż autora, w odpowiedzi na to co wyżej :
>
>"Zaufałem drodze
> wąskiej
> takiej na łeb na szyję
> z dziurami po kolana
> takiej nie w porę jak w listopadzie spóźnione buraki
> i wyszedłem na łąkę stała święta Agnieszka
> - nareszcie - powiedziała
> - martwiłam się już
> że poszedłeś inaczej
> prościej
> po asfalcie
> autostradą do nieba - z nagrodą od ministra
> [...]
Dziekuje :) Gdzie to ja mam chusteczki, jak zwykle gdzies sie zapodzialy ;)
Ks. Twardowski to madry czlowiek-kaplan-poeta.

Cieplo pozdrawiam,

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl
m...@w...pl

1. Data: 2000-11-07 08:14:41

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia aazi napisal <8u7nrb$bqk$1@news.tpi.pl>...

>to mądry facet (choć niewiele jego wierszy czytałem). Umie się
>zatrzymać i podziwiać rzeczy błache....

Nazywa rzeczy tak prosto.

>Też chrzanię boga z taką jego miłością...
>Nie wiem czy jest BÓG, ale jeśli jest, to na pewno jest
>inny niż wszyscy go sobie wyobrażamy...

Ciekawe ile w nim dobra a ile zla. Bez urazy Panie Boze :-)

>Nie wiem dlaczego ten świat jest jest zarazem bezlitosny i tak
>niesamowicie piękny....

Swiat to my - ludzie. My tacy jestesmy. Jednoczesnie piekni i wstretni.

>Dlaczego jednocześnie doświadczam szczęścia i smutku....

To jest to co czuje od jakiegos czasu i nie wiem kiedy przestane. Bo prawda
jest taka, ze chce byc wreszcie szczesliwa!!! Chciacialam to wywrzeszczec -
napisac duzymi literami, ale nie wiem czy wypada tak sie drzec.

Pol szczesliwa, pol nie, ale majaca nadzieje,

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl
m...@w...pl

1. Data: 2000-11-07 13:29:30

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marlena Lipinska <l...@p...promail.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8u8goi$r53$...@r...torun.pdi.net...

> [...]
;)
> Ks. Twardowski to madry czlowiek-kaplan-poeta.

Nie wzruszaj się Marlenko, nie o to chodzi:)))
A swoją drogą usłyszałam dziś w Trójce świetne zdanie;
"każde nieszczęście, nawet największe ostatecznie kończy się wytarciem
nosa";)))

Wąska droga z dziurami po kolana nie jest zarezerwowana dla księzy i
świętych.
O nich mam zresztą zdania różniste.
Czasem wybierają ją jak najbardziej świeccy i pofikani ludzie.
pozdrawiam
Eva

1. Data: 2000-11-07 14:28:00

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia Eva <8u94cg$t4e$3@news.tpi.pl> napisala...

>Nie wzruszaj się Marlenko, nie o to chodzi:)))

Wiem :)

>A swoją drogą usłyszałam dziś w Trójce świetne zdanie;
>"każde nieszczęście, nawet największe ostatecznie kończy się wytarciem
>nosa";)))

:))

>Wąska droga z dziurami po kolana nie jest zarezerwowana dla księzy i
>świętych.

Dla nas zwyklych szarakow.

>O nich mam zresztą zdania różniste.

Ja tez.

>Czasem wybierają ją jak najbardziej świeccy i pofikani ludzie.

Szczegolnie to pofikani to do mnie ;)

Pozdrawiam,

Marlena

Gadu-Gadu #148122

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl
m...@w...pl

Re: dlaczego faceci nie goląnóg
Re: Zaufanie w zwiazku.
Ludzie spokojnie
dlaczego faceci nie golą nóg
"Boję się jak tu utrzymać żonę i 2 dzieci