Taka jedna kwestia mnie męczy...

11. Data: 2008-01-23 09:59:58

Temat: Re: Taka jedna kwestia mnie męczy... - autopoprawka
Od: "Old Rena" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Old Rena <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> szkolnych, a Maciej Osuch nie pracuje w śląskim kuratorium.

Znaczy, nie jest kuratorem śląskim, miałam na myśli :). Uwentualnie jest
wizytatorem.

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

12. Data: 2008-01-23 10:46:07

Temat: Re: Taka jedna kwestia mnie męczy...
Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Old Rena <o...@g...skasuj-to.pl> napisał:

> Tak gwoli wyjaśnienia... Każdy może mieć wyrobione zdanie na temat mundurków
> szkolnych, a Maciej Osuch nie pracuje w śląskim kuratorium. Jest samozwańczym
> rzecznikiem obrony praw ucznia, czy jakoś tak. Niezły szum medialny zrobił
> wokół siebie.

Pomyliłaś osoby. Artykul w GW o samozwanczym rzeczniku praw dziecka był o
kimś innym. Maciek Osuch jak najbardziej pracuje w śląskim kuratorium i
często pisze artykuły do miesięcznika "Dyrektor Szkoły".

Pozdrowienia,
Lila

13. Data: 2008-01-23 11:29:59

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):

> Acha... a na jakiej podstawie? I dlaczego w takim razie nie obniży
> zachowania Zosi za to, że jej ojciec chleje, a matka się puszcza?

Bo one mają mundurek. Olej ocenę ze sprawowania, albo zażądaj pisemnego
uzasadnienia, za co i zgłoś, że szkoła stosuje wobec Ciebie groźby
karalne usiłując zmusic Cię do niekorzystnego rozporządzenia mieniem.
Albo niech Ci sfinansują ten mundurek.
Nie szkoda Ci czasu i "nerw" na kopanie się z koniem? Jak zależy Ci na
wzorowym sprawowaniu, to kup mundurek, a jak masz to gdzieś, to niech
szkoła sobie swoją ocenę wsadzi, gdzie chce i tyle.
Justyna
GG 6756000

14. Data: 2008-01-23 11:32:54

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 napisał(a):

> Bardzo słusznie uczysz dziecko, że normy społeczne powinno mieć po
> mamusi w d... Jedyna pociecha, że kiedys i Tobie odpłaci.
> JaC

Kto jak kto, ale Ty od nie wiadomo kiedy masz ten normy wiadomo gdzie,
skoro pomimo nie wiadomo ilu próśb nadal odpowiadasz nad cytatem.

Justyna
GG 6756000

15. Data: 2008-01-23 13:51:19

Od: "Old Rena " <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lila <H...@H...Com> napisał(a):

> Pomyliłaś osoby. Artykul w GW o samozwanczym rzeczniku praw dziecka był o
> kimś innym. Maciek Osuch jak najbardziej pracuje w śląskim kuratorium i
> często pisze artykuły do miesięcznika "Dyrektor Szkoły".

Mea culpa. Chorera, bilobil kupiłam, ale gdziem położyła, to nie pamiętam.

--
Old Rena (i napisać 100 razy w kajeciku: "Nie będę się wypowiadała na temat
różnych osób nie sprawdziwszy podstawowych informacji" ;) )

16. Data: 2008-01-23 16:20:58

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lila"...

> Pomyliłaś osoby. Artykul w GW o samozwanczym rzeczniku praw dziecka był o
> kimś innym. Maciek Osuch jak najbardziej pracuje w śląskim kuratorium i
> często pisze artykuły do miesięcznika "Dyrektor Szkoły".

Nie do końca pomyliła. GW określa Osucha mianem 'społeczego rzecznika praw
ucznia'.

EwaSzy

17. Data: 2008-01-23 16:23:41

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys"...

> [...]
> uzasadnienia, za co i zgłoś, że szkoła stosuje wobec Ciebie groźby
> karalne usiłując zmusic Cię do niekorzystnego rozporządzenia mieniem.

Może sama zgłoś te 'groźby karalne', zamiast podpuszczać innych do zrobienia
z siebie inteligentnego inaczej.

EwaSzy

18. Data: 2008-01-23 19:39:00

Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Jan 2008 12:29:59 +0100, krys napisał(a)
w:<news:fn78fo$5es$1@inews.gazeta.pl>:

> uzasadnienia, za co i zgłoś, że szkoła stosuje wobec Ciebie groźby
> karalne usiłując zmusic Cię do niekorzystnego rozporządzenia mieniem.

Dobrze się czujesz?

--
Quid leges sine moribus?

19. Data: 2008-01-23 19:40:41

Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Jan 2008 07:12:42 +0000 (UTC), Lila napisał(a)
w:<news:fn6pda$rbk$1@srv.cyf-kr.edu.pl>:

> Na jakiej podstawie? Ma to wypisane w statucie szkoły?

Po co niby ma mieć? Ocenianie - co do istoty - regulowane jest przez akty
nieco wyższej rangi niż statut jakiejś szkółki.

--
Quid leges sine moribus?

20. Data: 2008-01-23 21:19:31

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szerr" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

> Dobrze się czujesz?

Czy tylko ja mam wrażnie, że to był żart?

pozdrówka
Karolina

Opinie na temat kursu uczenia się...
Pytanie o śpiewającą Barbii
latch - jaki fotelik
O postawie młodego człowieka decyduje sposób, w jaki jego rodzice kształtuj? swoj? duchow? i cielesn? wspólnotę.
Jaki styl życia?