Taka zdrada!

21. Data: 2013-01-01 18:23:57

Temat: Re: Taka zdrada!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Dec 2012 13:09:24 +0100, Flyer napisał(a):

> jak kiepskim
> przekładem jest Septuaginta. Wziął zapowiedz narodzin "z
> dziewicy" za dobrą monetę"
>
> Cały tekst:
> http://wyborcza.pl/1,76842,13094997,Skad_sie_wzial_J
ezus_.html#i
> xzz2GRSMPfRs

No i oto masz swoje objawienie.
--
XL

22. Data: 2013-01-01 18:35:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Dec 2012 22:37:08 +0100, Flyer napisał(a):

> Ja tam bym mial - "zaplodnienie [czym? ;>] przez Ducha
> Swietego" to najglubsza wymowka, jaka czlowiek [kobieta? ;>]
> mogl wymyslic na usprawiedliwienie zbyt wczesnej ciazy. To
> obraza inteligencji sluchacza.

I to pisze ktoś, kto WIERZY w bakterie, choć ich nigdy nie widział i nie
zobaczy własnymi oczyma ani nie namaca rękoma ani swą domniemaną
inteligencją nie stwierdzi, ktoś, komu mówią o bakteriach inni ludzie,
którzy podobnie jak on też ich swymi oczyma nigdy nie widzieli, bo jedynie
_PRZEKAZUJĄ PRZEKAZ_ z przyrządów zbudowanych przez siebie ściśle pod
konkretne teorie...

I taki permanentnie dmuchany w bambus przez innych NAIWNIAK uważający się
za inteligentnego (he he) czepia się mojej WIARY w Niepokalane Poczęcie :->

--
XL

23. Data: 2013-01-02 08:47:04

Od: "Ren@t@" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości

> [...]
>
> I taki permanentnie dmuchany w bambus przez innych NAIWNIAK uważający się
> za inteligentnego (he he) czepia się mojej WIARY w Niepokalane Poczęcie

Dogmat niepokalanego poczęcia dotyczy poczęcia Maryji, Matki Jezusa (która
miała matkę i ojca i została poczęta najprawdopodobniej standardowo).
Nie_poczęcia_Jezusa. "Pokalanie" czy nie nie ma nic wspólnego z seksem lub
jego brakiem. Więcej np. tutaj:
http://brewiarz.katolik.pl/czytelnia/swieci/12-08a.p
hp3

--

Renata

24. Data: 2013-01-02 15:03:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sty, 09:47, "Ren@t@" <r...@w...pl> wrote:
> [...]
> miała matkę i ojca i została poczęta najprawdopodobniej standardowo).
> Nie_poczęcia_Jezusa. "Pokalanie" czy nie nie ma nic wspólnego z seksem lub

..... W "Sumie teologicznej" św. Tomasz z Akwinu podał argumenty
teologiczne przemawiające za dziewictwem Maryi. Nieuznawanie pełnego
dziewictwa Maryi pociąga za sobą następujące konsekwencje:
1. Odbierałoby to Chrystusowi doskonałość: ponieważ był według natury
boskiej Jedynym Synem Ojca, jako Syn doskonały na wieki (Hbr 7,28),
przystało też, by był jedynym Synem swej Matki, jako najdoskonalszy
jej Owoc.
2. Błąd ten czyni obrazę Duchowi Świętemu, Jego przybytkiem
(sacrarium) bowiem było dziewicze łono, w którym ukształtowało się
ciało Chrystusa; nie godziło się, żeby później zostało ono naruszone
(violaretur) przez współżycie z mężem.
3. Poprzez to odbierana jest godność i świętość Matce Bożej, gdyż,
gdyby nie zadowoliła się takim Synem i gdyby zdecydowała się utracić
przez współżycie małżeńskie to dziewictwo, które zostało w niej /przy
Jego zrodzeniu/ cudownie zachowane, okazałaby niewdzięczność w
najwyższym stopniu.
4. Przypisywałoby to także samemu Józefowi wielką zuchwałość, gdyby
usiłował naruszyć (polluere) tę, o której wiedział przez objawienie
anioła, że poczęła Boga z Ducha Świętego.

W innym dziele Streszczenie teologii Tomasz ujął dziewictwo Marii w
kontekście znajdującej się w Ewangelii eschatologicznej zapowiedzi
Chrystusa dotyczącej życia wiecznego: jej dziewicze poczęcie
zapowiadało stan, w jakim, według Ewangelii, odrodzona ludzkość będzie
istnieć w przyszłym świecie po zmartwychwstaniu umarłych:

25. Data: 2013-01-02 17:45:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

26. Data: 2013-01-02 17:49:53

Od: "Ren@t@" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości
y.googlegroups.com...
On 2 Sty, 09:47, "Ren@t@" <r...@w...pl> wrote:

> [...]
> http://brewiarz.katolik.pl/czytelnia/swieci/12-08a.p
hp3

| ..... W "Sumie teologicznej" św. Tomasz z Akwinu

"Tomasz z Akwinu, święty (1225-1274) "
(np. http://portalwiedzy.onet.pl/19758,,,,tomasz_z_akwinu
,haslo.html ).

"Prawda o Niepokalanym Poczęciu Maryi jest dogmatem wiary. Ogłosił go
uroczyście 8 grudnia 1854 r. bullą Ineffabilis Deus Pius IX. (...)Papież
pisał tak: 'Ogłaszamy, orzekamy i określamy, że nauka, która utrzymuje, iż
Najświętsza Maryja Panna od pierwszej chwili swego poczęcia - mocą
szczególnej łaski i przywileju wszechmocnego Boga, mocą przewidzianych
zasług Jezusa Chrystusa, Zbawiciela rodzaju ludzkiego - została zachowana
nietknięta od wszelkiej zmazy grzechu pierworodnego, jest prawdą przez Boga
objawioną i dlatego wszyscy wierni powinni w nią wytrwale i bez wahania
wierzyć.' "
(cytat z http://brewiarz.katolik.pl/czytelnia/swieci/12-08a.p
hp3 ).
Lub jak wolisz w skrócie i prostszym językiem:
"Najświętsza Maryja Panna w pierwszej chwili swego poczęcia za szczególną
łaską i przywilejem Boga Wszechmogącego, przez wzgląd na zasługi Jezusa
Chrystusa, Zbawiciela rodzaju ludzkiego, została zachowana wolna od
wszelkiej zmazy winy pierworodnej."
( http://pl.wikipedia.org/wiki/Dogmaty_maryjne )

Tak, wiem: te parę wieków nie robi ci różnicy bo ty wiesz swoje a jeżeli
fakty temu przeczą tym gorzej dla faktów. Oczywiście też nie masz pojęcia,
że są też inne grzechy oprócz tych seksualnych - ale od nich też Maryja była
wolna.

| podał argumenty
| teologiczne przemawiające za dziewictwem Maryi.

Czyli ustosunkował się do dogmatu "O Maryi zawsze Dziewicy".
"Dogmat ogłosił papież Marcin I na Synodzie Laterańskim w Rzymie w 649 r. -
Maria z Nazaretu została zapłodniona przez Ducha Świętego bez nasienia,
następnie urodziła zachowując swe nienaruszone dziewictwo."
(cytat z http://pl.wikipedia.org/wiki/Dogmaty_maryjne )

I ciągle się plujesz właśnie o dogmacie "o Maryi zawsze Dziewicy", nie
wiedząc czemu nazywając go "Dogmatem o niepokalanym poczęciu". Od biedy może
się też czasem czepiasz dogmatu: "O Bożym Macierzyństwie Maryi". "Dogmat
został ogłoszony na soborze w Efezie w 431 r. - święta Dziewica jest Matką
Boga, ponieważ urodziła Słowo Boże, które stało się ciałem."
(cytat z http://pl.wikipedia.org/wiki/Dogmaty_maryjne )

(...)

> [...]
| zapowiadało stan, w jakim, według Ewangelii, odrodzona ludzkość będzie
| istnieć w przyszłym świecie po zmartwychwstaniu umarłych:

Mógłbyś wreszcie zapamiętać,że "dziewicze poczęcie" =/= "niepokalane
poczęcie".
Ale nie łudzę się, że cokolwiek z tego zrozumiesz (wszak tłumaczę to po raz
conajmnie drugi) mam tylko nadzieję, że przynajmniej inni czytający
cokolwiek zakumają.

BTW jest jeszcze czwarty dogmat dotyczący Maryi: "O wniebowzięciu
Najświętszej Maryi Panny".
"Dogmat ogłoszony przez papieża Piusa XII w 1950 r. - Niepokalana Boża
Rodzicielka, zawsze Dziewica, Maryja bez śmierci doznała Wniebowzięcia."
(cytaty pochodzą z http://pl.wikipedia.org/wiki/Dogmaty_maryjne ale można w
googla wpisać "dogmaty Maryjne" lub nazwy poszczególnych dogmatów i wyskoczy
masę stron w tych tematach - mniej lub bardziej dokładnie opisujących
zagadnienie).

--

Renata

27. Data: 2013-01-02 18:04:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sty, 18:49, "Ren@t@" <r...@w...pl> wrote:
> [...]
> conajmnie drugi) mam tylko nadziej , e przynajmniej inni czytaj cy
> cokolwiek zakumaj .
>
> BTW jest jeszcze czwarty dogmat dotycz cy Maryi: "O wniebowzi ciu
> Naj wi tszej Maryi Panny".
> "Dogmat og oszony przez papie a Piusa XII w 1950 r. - Niepokalana Bo a
> Rodzicielka, zawsze Dziewica, Maryja bez mierci dozna a Wniebowzi cia."
>  (cytaty pochodz zhttp://pl.wikipedia.org/wiki/Dogmaty_maryjneale mo na w
> googla wpisa "dogmaty Maryjne" lub nazwy poszczeg lnych dogmat w i wyskoczy
> mas stron w tych tematach - mniej lub bardziej dok adnie opisuj cych

1400 lat to dla ciebie bez różnicy, jak narazie dłużej była nie-
dziewicą niż dziewicą, a odpukutowały za to kobiety które nie mogły
sprostać temu mitowi, który kler wprowadził po przejściu w celibat.
Czyli jak kler miał seks to nikomu brak dziewictwa nie przeszkadzał,
jak poszli w celibat nagle zdziewiczała Maryja. Jak to kler Bozią
pomiata, to dokładnie tu widać.

28. Data: 2013-01-02 18:04:54

Od: "Ren@t@" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hp3

> No i cóż z tego - jak zwał, tak zwał.

Nie osłabiaj mnie. Przyznajesz się do bycia Katoliczką. Wypada rozróżniać
dogmaty własnego wyznania.

--

Renata

29. Data: 2013-01-02 18:16:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cinews:2suyncpjk3l0.8wqrwbi56uz5$.dlg@40tude.net...

.php3

> Nie os abiaj mnie. Przyznajesz si do bycia Katoliczk . Wypada rozr nia
> dogmaty w asnego wyznania.
>
> --
>
> Renata

W polsce katolicyzm to pusta wydmuszka, nikt z katoli nic nie wie o
chrześciaństwie, prawdziwi katolicy to ateiści non stop pokazujący
głąbą, jak naprzykład przeskakiwanie Maryji z obytej seksem na
dziewictwo, wprew prawą natury.

30. Data: 2013-01-02 18:25:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Jan 2013 19:04:54 +0100, Ren@t@ napisał(a):

> U?ytkownik "Ikselka" napisa? w wiadomo?ci

hp3

Życzenia
Hmm..
Footjob Slut