Taka zdrada!

11. Data: 2012-12-29 15:02:13

Temat: Re: Taka zdrada!
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Gru, 13:09, Flyer <f...@g...pl> wrote:
> [...]
> formulowania sadow, bo te cytuje. ;>
>
> Skoro zas rzecz sie tyczy sadow - "U Mateusza mamy arcyprzykład
> takiej ironii: odwołanie do proroctwa z siódmego rozdziału
> Księgi Izajasza, gdzie wprawdzie w greckiej Septuagincie mowa o
> mającej począć "dziewicy" (parthenos), ale w oryginale
> hebrajskim czytamy po prostu o "dziewczynie" (almah, a nie
> betulah). Papież wie o formie "almah" w oryginale, ale tłumaczy
> ją mylnie jako "dziewica". Także ewangelista, piszący i
> czytający po grecku, chyba nie zdawał sobie sprawy, jak kiepskim
> przekładem jest Septuaginta. Wziął zapowiedz narodzin "z

zial_Jezus_.html#i
> xzz2GRSMPfRs
>
> Czyli formulujac stwierdzenie o "pisaniu bredni" wystawiles
> sobie wlasna ocene. ;P
>
> PF

Brednie, a książka Bendykta to dno, bo wszystko traktuje dosłownie a
nie symbolicznie. Nikt nie miał pretensji do niedziewiczej Maryi ,
dopóki kler nie poszedł w celibat. Po celibacie kler dostał obsesji
seksualnej i przecież nie mogli pozostawić Maryi jako ruchawicy, więc
musiałabyć ta lepsza w czystości i tym zajął się Tomasz z Akwinu.
Teraz kler fałszuje historię, bo im odpowiada złe tłumaczenie , gdyż
sami, całkowicie świadomie to zmienili i te zmiany pokazują że słowo
boże jest mniej ważne od postanowień kleru.

12. Data: 2012-12-30 21:37:08

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d0a1a2bd-f1fe-4a93-a3cd-
a145805e879d@r13g2000vbd.googlegroups.com>, robert.pawlowski4
@gmail.com says...
> Brednie, a książka Bendykta to dno, bo wszystko traktuje dosłownie a
> nie symbolicznie.

I dlatego wlasnie jest dnem [ksiazka] - dziadek potepia tych,
ktorzy zadaja dowodow historycznych/racjonalnych na prawdziwosc
Nowego Testamentu, a jednoczesnie sam wyprowadza dowody
racjonalne.

> Nikt nie miał pretensji do niedziewiczej Maryi ,

Ja tam bym mial - "zaplodnienie [czym? ;>] przez Ducha
Swietego" to najglubsza wymowka, jaka czlowiek [kobieta? ;>]
mogl wymyslic na usprawiedliwienie zbyt wczesnej ciazy. To
obraza inteligencji sluchacza.

Ale moze wlasnie o to chodzi w religii - jezeli ktos chce
wierzyc, a jednoczesnie dostaje same niedopowiedzenia, alogiczne
i sprzeczne opowiesci, to wylacza mu sie myslenie. W sumie kazde
wierzenia oparte sa na "paradoksach", ktore "wylaczaja" myslenie
wiernych, bo gdyby nie doszlo do takiego "wylaczenia", to wierni
by oszaleli. ;>

> [...]
> sami, całkowicie świadomie to zmienili i te zmiany pokazują że słowo
> boże jest mniej ważne od postanowień kleru.

Sw. Tomasz tez opieral sie zapewne na greckim tlumaczeniu
Starego Testamentu, wiec uznajmy[;>], ze to jednak grecki
tlumacz spieprzyl sprawe. :)

PF

13. Data: 2012-12-30 21:54:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Gru, 22:37, Flyer <f...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> Sw. Tomasz tez opieral sie zapewne na greckim tlumaczeniu
> Starego Testamentu, wiec uznajmy[;>], ze to jednak grecki

Dlatego że biblia jest symboliczna a nie dosłowna, kościół staje się
ukierunkowany do prostaków i brak racjonalizmu w poszanowaniu dla
faktów.
Nie pomylił się tylko z pójściem w celibat kleru, przewartościowano
dobre postępowanie w cnotliwe postępowanie i tym samym dobro to
czystość a seks grzech, czyli Maryja musiała stać się bezgrzeszną.

14. Data: 2012-12-30 21:58:21

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a1f780e0-863d-43ca-b7e4-
f9d233e171dd@a8g2000vby.googlegroups.com>, robert.pawlowski4
@gmail.com says...
> [...]

> dobre postępowanie w cnotliwe postępowanie i tym samym dobro to
> czystość a seks grzech, czyli Maryja musiała stać się bezgrzeszną.

Dobra - Sw. T. dodal wlasna interpretacje "dziewictwa" Maryji.
Ale nie wymyslij jego [dziewictwa].

Moze byc? ;>

PF

15. Data: 2012-12-31 16:47:15

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-27 10:24, leszek niewiadomski pisze:
> Otóż pewnego razu pewien mężczyzna postanowił założyć rodzinę.

Raczej spełnić wymagania Prawa nakazujące mężczyźnie posiadać żonę.

> W tym celu ożenił się z pewną kobietą.Gdy zamieszkali razem okazało się, że
> oblubienica już jest w ciąży.

Nie gdy zamieszkali razem, lecz ZANIM zamieszkali razem.
Poza tym pierwsze pół roku spędziła u swojej krewnej, żony
szanowanego Arcykapłana. Tak więc jeśliby ktoś był u niej
to nie uszłoby to ich uwagi. Z tego powodu jej ciąża pozostawała
niezrozumiałą zagadką.

> Mężczyzna zastanawiał się co robić --
> wodził niewidzącymi oczami po suficie i ścianach i drapał się w głowę.
> Wyczuwszy na niej rogi postanowił czym prędzej wziąć rozwód z niewierną.

Nie rozwód oficjalny lecz potajemne oddalenie.

> Szybko jednak wyszło na jaw, że ciąża nie jest wynikiem zdrady. We śnie,
> gdy spał, ukazał mu się oto anioł pański i oznajmił, że żona jest w
> ciąży z Duchem Świętym.

Nie jest w ciąży z Duchem Świętym. Poczęła cudownie bez żadnego
współżycia płciowego. Poza tym Józef znał to stare proroctwo że Dziewica
pocznie i porodzi Syna, który ma zbawić swój lud od jego grzechów.
Św Józef był przyjacielem Boga, człowiekiem sprawiedliwym, który wyczekiwał
pociechy Izraela, a nie jakimś zazdrośnikiem, który nie potrafi zaopiekować
się i wziąć odpowiedzialność za Matkę i Cudowne Dziecko.

--
Nemrod Vargardsson

"Kto wstąpił do nieba i zstąpił? Kto zebrał wiatr w swoje garście?
Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

16. Data: 2012-12-31 17:34:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Gru, 17:47, Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:

> [...]
> Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
> Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

Matkę boską udziewiczyli w średniowieczu, co przyczyniło się do
pogromów kobiet bo żadna niedorównywała temu wzorowi czystości, który
kler jej nadał.

17. Data: 2012-12-31 17:51:06

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-31 18:34, glob pisze:
> Matkę boską udziewiczyli w średniowieczu, co przyczyniło się do
> pogromów kobiet bo żadna niedorównywała temu wzorowi czystości, który
> kler jej nadał.

Dziewictwo NMP było zapowiedziane już 700 lat B.C.,
a nie dopiero w średniowieczu. Pogromy kobiet bo nie były
dziewicami ? Chyba ci się klepki poprzestawiały.

18. Data: 2012-12-31 18:00:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Gru, 18:51, Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:

> [...]
> Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
> Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

W twoich urojeniach. Celibat księży z wielodzietnej kobiety zrobił
dziewice, jako średniowieczny wzór do naśladowania, więc niegodne
trafiały na stos. Jest to główna przyczyna pogromów kobiet, bo każda
nie-dziewica była nie-czysta. Historia baranie .

19. Data: 2012-12-31 18:14:12

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-31 19:00, glob pisze:
> Celibat księży z wielodzietnej kobiety zrobił
> dziewice, jako średniowieczny wzór do naśladowania, więc niegodne
> trafiały na stos.

W/g ciebie należało posłać na stos wszystkie nie-dziewice,
a zostawić przy życiu tylko dożywotnie dziewice ?
Jeśliby tak zrobiono, to dlaczego chrześcijańska Europa
nie wymarła całkowicie już w średniowieczu ?
Jeśli wszyscy mają być dziewicami, to już dawno
chrześcijaństwo by wymarło śmiercią naturalną.
Bzdury pleciesz, półgłówku.

I nie było żadnej wielodzietnej kobiety z której zrobiono dziewice.

> Jest to główna przyczyna pogromów kobiet, bo każda
> nie-dziewica była nie-czysta.

To niech się umyje, jak się pobrudziła.

Tt 115 Dla czystych wszystko jest czyste, dla skalanych zaś i
niewiernych nie ma nic
czystego, lecz duch ich i sumienie są zbrukane.
16 Twierdzą, że znają Boga, uczynkami zaś temu przeczą, będąc ludźmi
obrzydliwymi,
zbuntowanymi i niezdolnymi do żadnego dobrego czynu.

20. Data: 2012-12-31 18:27:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Gru, 19:14, Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:

> [...]
>
> Tt 115 Dla czystych wszystko jest czyste, dla skalanych za i
> niewiernych nie ma nic
>   czystego, lecz duch ich i sumienie s zbrukane.
> 16 Twierdz , e znaj Boga, uczynkami za temu przecz , b d c lud mi
> obrzydliwymi,
> zbuntowanymi i niezdolnymi do adnego dobrego czynu.
>
> --
> Nemrod Vargardsson
>
> "Kto wst pi do nieba i zst pi ? Kto zebra wiatr w swoje gar cie?
> Kto wody owin p aszczem? Kto kra ce ziemi utworzy ?
> Jakie jest Jego imi ? - A jakie Syna? Wiadomo ci mo e?" - Prz 30,4

Kobieta była pogardzana, przeczytaj sobie wypowiedzi papieży o
kobietach, było to dlatego, że kobieta była nie- czysta, grzeszna
seksualnie, płuciowa a wzór matki bożej, z kobiety wielodzietnej/
Jezus najmłodszy/ kłócił się z czystością celibartu, tak więc pstryk
Maryja z dziewiczała i zaczyna się pogarda do płuciowości kobiet, jako
otchłani grzechu seksualnego.

Życzenia
Hmm..
Footjob Slut