Taki cfiet imieninowy

11. Data: 2002-03-06 16:29:34

Temat: Re: Taki cfiet imieninowy
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaszalalas, to moze planujesz tez wyjazd na wystawe do stolicy?
Ja u nas jeszcze przecenionych nie widzialam, nie widzialam tez takiego,
którego chcialabym kupic.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

12. Data: 2002-03-06 21:03:47

Od: "Artur" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
> Zaszalalas, to moze planujesz tez wyjazd na wystawe do stolicy?
> Ja u nas jeszcze przecenionych nie widzialam, nie widzialam tez takiego,
> którego chcialabym kupic.
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Regularnie odwiedzam "znanego" importera roślin . Jest dużo przecenionych
roślin. Naprawde można wybrać coś dla siebie dosłownie za grosze.Polecam
jest duża frajda. Adresik dla zainteresowanych na priw nie jestem chytry
.Wystarczy dla wszystkich

pozdrawiam Artur

13. Data: 2002-03-08 10:40:52

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> wrote in message
> Zaszalalas, to moze planujesz tez wyjazd na wystawe do stolicy?
> Ja u nas jeszcze przecenionych nie widzialam, nie widzialam tez takiego,
> którego chcialabym kupic.

Za 30 zł to nie takie wielkie szaleństwo (nawet za 28, bo cymbidium
wytargowałam za 8). Niestety, do Warszawy nie pojadę, ale chętnie
obejrzałabym storczyki w Szczecinie lub okolicy do 100 km.
Tak jak pisze Artur, znalazłam je w polsko-holenderskiej hurtowni kwiatów.
Bywają tam też w normalnych cenach różne rzadkości doniczkowe,
np.clerodendron pnący Thompsona
( http://caliban.mpiz-koeln.mpg.de/~stueber/mavica/all
/0500/0102.jpg )
czy Pachystachys lutea
(www.comfsm.fm/~dleeling/botany/1999/vhp/pachystachy
s_lutea.html ).
Majka

14. Data: 2002-03-09 11:55:01

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zima kupilam clerodendrum wallichii, przepieknie kwitl, teraz po
przekwitnieciu nedznie cos rosnie.
A ze storczykami zycze Ci powodzenia.
> [...]

>Tak jak pisze Artur, znalazłam je w polsko-holenderskiej hurtowni kwiatów.
>Bywają tam też w normalnych cenach różne rzadkości doniczkowe,

Pamiętajcie o Jagodach
Trawnik
MSZAKI pod ochron
oczko
kaktusy, welnowce, powiesic sprzedawce??