kaktusy, welnowce, powiesic sprzedawce??

1. Data: 2002-03-04 15:33:59

Temat: kaktusy, welnowce, powiesic sprzedawce??
Od: "Joanna Baluszek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wlasnie Kronopio (dzieki) przyslala mi link do strony gdzie sa
zaprezentowane welnowce jako choroba kaktusow. I tam jest zdjecie DOKLADNIE
mojego kaktusa z klebkami welny ktore dotychczas uznawalam za element
kaktusa! a dokladniej to na moim kaktusie sa te klebki troche wieksze! co
wiecej dotychczas uznawalam te klebki za element dekoracyjny! I pomyslec ze
dotychczas staralam sie wybierac kaktusy z najwiekszymi i najbielszymi
klebkami!

Zeby bylo smieszniej kaktusow nie kupilam w jakims tam supermarkecie tylko w
_profesjonalnym_ sklepie ogrodniczym... Mam ochote wydrukowac strone z
opisem welnowca i pojsc wyrazic moja opinie w ww. sklepie. Niezbyt
pochlebna. Maja duze ilosci tych kaktusow z welna i wszystko sprzedaja! Nie
wiem czy sa profesjonalni tylko z nazwy czy tez sprzedaja je ze swiadomoscia
i premedytacja. Co o tym sadzicie?

A moze ja sie myle? Czy wystepuje kaktus opisany na stronie
http://www.ogrodnik.pl/choroby/choroby_03_01.asp jako "Wełnowiec pędowy na
brodawkach koryfanty" z naturalna welna miedzy "wypustkami z kolcami"?
Kaktus wyglada jak moj, tylko klebki u mnie sa bardziej regularne i
wieksze... Po czym moge jeszcze poznac ze to na pewno welnowiec (jeszcze sie
ludze...) :(((((

pzdr
aska

2. Data: 2002-03-04 16:02:44

Temat: Re: kaktusy, welnowce, powiesic sprzedawce??
Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Baluszek <k...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6041v$bjl$...@n...tpi.pl...

Po czym moge jeszcze poznac ze to na pewno welnowiec (jeszcze sie
> ludze...) :(((((
>
> pzdr
> aska

Weź zaostrzony patyczek i dłubnij kłaczek , hmm...... jakby to powiedzieć ,
żółta mazia w środku kłębka to jest to co zostaje z robala.
Sprawdź też powierzchnię ziemi w doniczce , wełnowce na niej też siedzą.
Na pocieszenie dodam, że można się ich pozbyć.
Wymaga to trochę cierpliwości , ale większość kaktusów da się uratować.

Pozdrówka
--
Kronopio
ICQ 82543201

3. Data: 2002-03-07 01:39:29

Od: "kordir" <k...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Baluszek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
DOKLADNIE
> mojego kaktusa z klebkami welny ktore dotychczas uznawalam za element

Odizolowac od innych okazow.
Wykopac z ziemii, odslonic korzenie (dot. tylko kaktusow - inne rosliny tego
moga nie przezyc :))
Pryskac, pryskac, pryskac, pryskac (zgodnie z instrukcja).
Patyczkiem moczonym w spirytusie sciagac.
Powinny robale zniknac.

Pozdrawiam
IK

Kwiaty cięte - żywotność
Bluszcz a orzech - sprawa życia i śmierci.
Pytanie o różę.
Topole
kto ma naturalny staw ?