Taki przepis słyszałam

1. Data: 2006-11-16 11:56:36

Temat: Taki przepis słyszałam
Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podróże pociągami kształcą :)
Wczoraj współpasażer opowiedział mi,jak najszybciej przyrządza deser na ciepło.
Zagniata ciasto z samej mąki i wody. Rozwalkowuje je najcieniej jak się da.
Kładzie na to pokrojone jabłka w kostkę, sypie cynamonem, można dodać rodzynków
i cukru. Zawija to w rulon, ale nie jak struclę tylko tak, żeby złączyć brzegi,
boki skleja i wrzuca na rozgrzany tłuszcz na patelni i smaży z każdej strony dwa
razy (do przewracania używa talerza, jak przy tortilli, trzeba tylko uważać,
żeby tluszcz nie pryskał).
Mówił, że i on i dzieci się tym zajadają, ja pewnie wypróbuję w najbliższym
możliwym czasie, a z Wami się tym dzielę :)

2. Data: 2006-11-16 11:59:57

Temat: Re: Taki przepis słyszałam
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajetana_Kinga aka Słowotok" <k...@g...pl> napisał
w wiadomości news:ejhjlh$ht5$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> Mówił, że i on i dzieci się tym zajadają, ja pewnie wypróbuję w
> najbliższym możliwym czasie, a z Wami się tym dzielę :)

czyli robi takiego duuuuuuuuuuużego pieroga

AZ

3. Data: 2006-11-16 12:00:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kajetana_Kinga aka Słowotok" <k...@g...pl> wrote in message
> [...]

Zwykły pieróg...

4. Data: 2006-11-16 12:01:22

Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> czyli robi takiego duuuuuuuuuuużego pieroga

No w sumie tak, ale ja zawsze do ciasta na pieroga dodawałam jajko. Woda i mąka
kojarzą mi się bardziej z makaronem :)

5. Data: 2006-11-16 12:21:33

Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajetana_Kinga aka Słowotok"

> No w sumie tak, ale ja zawsze do ciasta na pieroga dodawałam jajko. Woda i
> mąka kojarzą mi się bardziej z makaronem :)

Hmm... To czemu makarony nazywano onegdaj na opakowaniach "dwujajecznymi"
np.? ;)

M.

6. Data: 2006-11-16 12:57:26

Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Muran" <n...@n...spam> napisał w wiadomości

> Hmm... To czemu makarony nazywano onegdaj na opakowaniach "dwujajecznymi" np.?
> ;)
>
> M.
Nie wiem - nie bij! :)

7. Data: 2006-11-16 13:25:54

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kajetana_Kinga aka Słowotok napisał(a):

> Nie wiem - nie bij! :)

Należy czytać archiwum:
pozdr. Jerzy

8. Data: 2006-11-16 13:37:32

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kajetana_Kinga aka Słowotok napisał(a):
> Użytkownik "Maciej Muran" <n...@n...spam

> Nie wiem - nie bij! :)

Należy czytać archiwum:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.kuchnia/browse_
thread/thread/457414b4bd408287/4d312db85780e146?lnk=
st&q=pl.rec.kuchnia+Dzieduszycki&rnum=1&hl=pl#4d312d
b85780e146
pozdr. Jerzy

9. Data: 2006-11-16 15:15:50

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Dwa jaja na tonę mąki :)

--
Grzegorz Janoszka

10. Data: 2006-11-16 17:35:24

Od: "Dorota" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mówił, że i on i dzieci się tym zajadają, ja pewnie wypróbuję w
> najbliższym możliwym czasie, a z Wami się tym dzielę :)

Dzięki za przepis, wypróbujemy :)

pozdr
Dorota

technologicznepytanie w kwesti octu z jablek i tego Pantavisty
RE:WĄTEK O MAKARONACH
PRODEJNA I kuchyne
KTO WIE...
Dobra strona