Taki tam pomysł MM

1. Data: 2003-01-07 13:19:11

Temat: Taki tam pomysł MM
Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomyślałam sobie, że jest wiele osób,
dla których przeszkodą do rozpoczecia diety jest brak
możliwości (chęci, czasu, koncentracji) ułożenia odpowiedniego menu.
Czy korzystając z Waszej (naszej? ;) ) wiedzy na temat
tego co można i w jakich konfiguracjach jeść na MM,
nie dałoby się utworzyć PRZYKŁADOWEGO tygodniowego menu?
Takiego mocno szczegółowego z godzinami jedzenia
(na przykład żeby zawrzec tam informację ile godzin przed
śniadaniem można zjeść owoc itp.)
Później to opracowanie możnaby umieścić na stronie :)
Myślę, że sporo osób mogłoby to zmobilizować,
nie mówiąc już o tym, że nauczyłoby poprawnie układać
już własne jadłospisy. Wiem, że momentami niektóre osoby mają
różne zdanie na temat niektórych rzeczy,
więc należałoby dojść do konsensusu.
Mam nadzieję, że pomysł zintegruję grupę, a nie skłóci :)
A może głupi jest?
--
Pozdrowienia
Mel.

2. Data: 2003-01-07 13:33:16

Temat: Re: Taki tam pomysł MM
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie dałoby się utworzyć PRZYKŁADOWEGO tygodniowego menu?
> Takiego mocno szczegółowego z godzinami jedzenia
> (na przykład żeby zawrzec tam informację ile godzin przed
> śniadaniem można zjeść owoc itp.)

Jestem za,

Dzis zreszta Hafsa podala takie menu na 6 dni, a IMO nie mozna powiedziec by
menu Hafsy nie bylo zgodne z MM - tylko nie moge znalezc tego watku,
moze by tak potraktowac to menu jako bazowe i ewentualnie go zmodyfikowac
(mnie sie wydaje ze czasem Hafsa bardzo malo je, mozna by je troszeczke
wzbogacic ;))

Co wy na to?

Pozdr
Kafka

3. Data: 2003-01-07 13:42:41

Od: "matrix" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak najbardziej za.

Darek

4. Data: 2003-01-07 13:45:31

Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości
> Jestem za,

Bardzo sie cieszę.

> [...]
> ewentualnie go zmodyfikowac (mnie sie wydaje ze czasem Hafsa bardzo
> malo je, mozna by je troszeczke wzbogacic ;))

Rzeczywiście, znalazłam :)
Podstawa jest, jeśli nie ma problemu z prawami autorskimi ;)
Co do ilości, to przecież porcje moga być spore,
chyba że masz na myśli, że za rzadko :)
Dodałabym napoje, owoce i szczegóły typu:
jeśli musli to co w nim itd, wiecie dla kogos kto
za mało czytał na temat MM i pytałby na grupie ciagle :)

--
Pozdrowienia
Mel.

5. Data: 2003-01-07 13:49:49

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Takiego mocno szczegółowego z godzinami jedzenia
> (na przykład żeby zawrzec tam informację ile godzin przed

Swoj jadlospis podalam ostatnio w watku "prosba o menu",moge go udoskonalic
jeszcze,dopisujac godziyn itp informacje,tylko nie kaz mi tego robic w exelu
i innych trudnych tabelkach-choc moze sprobuje.

> Później to opracowanie możnaby umieścić na stronie :)

ok,bardzo dobry pomysl,moge opracowac szczegoly,i podeslac do umieszczenia
na stronie,choc moze ktos inny opracowalby swoj wlasny jadlospis???Gusta i
smaki sa rozne,byloby w czym wybierac.

Wiem, że momentami niektóre osoby mają
> różne zdanie na temat niektórych rzeczy,
> więc należałoby dojść do konsensusu.

Dlatego trzeba ulozyc kilka wersji,napisz swoj jadlospis tygodniowy,moze
Misiczka tez tak zrobi,Kafka i Musta?

Pozdrawiam i jestem za ,po poludniu wezme sie do pracy.Hafsa

6. Data: 2003-01-07 14:00:24

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (mnie sie wydaje ze czasem Hafsa bardzo malo je, mozna by je troszeczke
> wzbogacic ;))
Masz racje,daltego je wzbogace.A jem objetosciowo duzo.Np ryby w warzywach
caly talerzyk z wielka gorka ok.300 g ryby na raz do ego warzywa.Co mam
zrobic,jak nic wiecej nie jestem w stanie zjesc????
Jestem po obiedzie w pracy z salatka z soczeiwca w roli glownej i galaretce
truskawkowej.Jadlam o 13 i nie zjem nic co najmniej do 17.Nie jestem
glodna.Pozdrwiam i proponuje sie przylaczyc.Hafsa

7. Data: 2003-01-07 14:03:32

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego trzeba ulozyc kilka wersji,napisz swoj jadlospis tygodniowy,moze
> Misiczka tez tak zrobi,Kafka i Musta?

Dobrze, to nie jest glupie, bedzie zestaw na miesiac jesli kazdy przygotuje
zestaw na tydzien,
no i pewnie beda roznice ;)
Postaram sie dzis wieczorkiem skomponowac takie tygodniowe menu.

> Pozdrawiam i jestem za ,po poludniu wezme sie do pracy.Hafsa

Pozdrawiam
Kafka

8. Data: 2003-01-07 14:06:44

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> truskawkowej.Jadlam o 13 i nie zjem nic co najmniej do 17.Nie jestem
> glodna.Pozdrwiam i proponuje sie przylaczyc.Hafsa

Wiesz co, masz racje, moze po prostu, jak widze zestaw napisany w 2-3
linijkach, to wydaje sie skapy, ale jak pomysle co ja jem, to tez moznaby to
ujac w 2-3 linijkach, bo o objetosci sie nie pisze ;)

Kafka

9. Data: 2003-01-08 08:00:01

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj napisalam to menu, prosze o uwagi ;)

Do poludnia jestem monotematyczna - z regoly jem to samo ;)
Godziny niestety nie zawsze sa takie same, czasem improwizuje i to mocno.
Skoro jednak maja to byc przykladowe zestawy ;) ...

W kazdym zestawie zaznaczylam jedynie kawe, herbate i wode mineralna pije
caly dzien, w dowolnych ilosciach, czesto.

Zestaw 1:
08.00-09.00 3 jablka srednie lub 2 duze, duza czarna kawa
10.00-10.30 musli (platki owsiane, jeczmienne, slonecznik, dynia, otreby
owsiane)
z kefirem lub jogurtem naturalnym (200 ml)
13.30-14.00 salatka z soczewicy zielonej, sera bialego, cebuli, pomidora
17.00-18.00 losos smazony bez tluszczu,
surowka (kapusta pekinska, tarta marchew, cebula, por)
20.00-21.00 kilka suszonych moreli

Zestaw 2:
08.00-09.00 3 jablka srednie lub 2 duze, duza czarna kawa
10.00-10.30 musli (platki owsiane, jeczmienne, slonecznik, dynia, otreby
owsiane)
z kefirem lub jogurtem naturalnym (200 ml)
13.30-14.00 serek bialy chudy (150 g), pomidor, ogorek
17.00-18.00 wedzona makrela lub inna ryba wedzona
surowka (kapusta pekinska, tarta marchew, cebula, por)
20.00-21.00 kawalek sera plesniowego, pomidor

Zestaw 3:
08.00-09.00 3 jablka srednie lub 2 duze, duza czarna kawa
10.00-10.30 musli (platki owsiane, jeczmienne, slonecznik, dynia, otreby
owsiane)
z kefirem lub jogurtem naturalnym (200 ml)
13.30-14.00 smazona na lyzce oliwy z oliwek i cebuli watrobka drobiowa,
surowka z kapusty kiszonej i marchewki (sol, pieprz, oliwa z oliwek)
17.00-18.00 Zupa z zielonej soczewicy (na cebulce duszonej na oliwie z
oliwek,
pieprz, cytryna, czosnek)
20.00-21.00 Pozostalosci po zupce

Zestaw 4:
08.00-09.00 3 jablka srednie lub 2 duze, duza czarna kawa
10.00-10.30 musli (platki owsiane, jeczmienne, slonecznik, dynia, otreby
owsiane)
z kefirem lub jogurtem naturalnym (200 ml)
13.30-14.00 piers z kurczaka duszona z pieczarkami, ogorek, pomidor,
gotowana fasolka szparagowa
17.00-18.00 wedzony losos (dzwonek), surowka (kapusta pekinska, tarta
marchew, cebula, por)
20.00-21.00 fasolka szparagowa pozostala z obiadu, kilka fig suszonych

Zestaw 5:
08.00-09.00 3 jablka srednie lub 2 duze, duza czarna kawa
10.00-10.30 musli (platki owsiane, jeczmienne, slonecznik, dynia, otreby
owsiane)
z kefirem lub jogurtem naturalnym (200 ml)
13.30-14.00 ser zolty z mikrofalowki (do 100 g), ogorek, pomidor
17.00-18.00 filet z dorsza na patelni na oliwie z oliwek,
surowka dowolna, co mam to do niej kroje (salata, kapusta,
pomidor, por, cebula, natka pietruszki), ogórki konserwowe

Zestaw 6:
08.00-09.00 3 jablka srednie lub 2 duze, duza czarna kawa
10.00-10.30 musli (platki owsiane, jeczmienne, slonecznik, dynia, otreby
owsiane)
z kefirem lub jogurtem naturalnym (200 ml)
13.30-14.00 salatka z ciecierzycy (ciecierzyca gotowana, pomidor, ugotowany
seler,
ugotowana pietruszka, ziola, pieprz)
17.00-18.00 wedzona makrela, surowka z kapusty kiszonej+marchew tarta

Zestaw 7 (zakladam ze to niedziela - podam wzorcowe godziny, ale tak
naprawde
przesuwa sie to w czasie o ... sporo ;)
08.00-09.00 2 jablka srednie lub 1 duze, duza czarna kawa
10.00-10.30 jajecznica z 2 jaj na boczku i szynce, pomidor lub ogorek
13.30-14.00 kurczak z grilla, surowki w dowolnej kombinacji lub warzywa
gotowane
(brokuly, fasolka szparagowa) lub jedno i drugie
17.00-18.00 wedlina, ser zolty, pomidor, ogorek

Pozdrawiam
Kafka

10. Data: 2003-01-08 11:21:58

Od: "Magda Rybka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości

Witam

> 17.00-18.00 losos smazony bez tluszczu,
> surowka (kapusta pekinska, tarta marchew, cebula, por)

czy cos dodajesz do tej surowki? nie wiem oliwke czy co?

> Pozdrawiam
> Kafka

Tego mi wlasnie bylo potrzeba:)
dziekuje bardzo

Magda

Tabele produktów
MM a Kwasniewskiego...
MM moje małe odstępstwo ;-p
MM- owsianka
nie linczujcie mnie-salatka z soczewica MM