Taki tam pomysł MM

następny post »
From: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Taki tam pomysł MM
Date: Tue, 7 Jan 2003 14:19:11 +0100

Pomyślałam sobie, że jest wiele osób,
dla których przeszkodą do rozpoczecia diety jest brak
możliwości (chęci, czasu, koncentracji) ułożenia odpowiedniego menu.
Czy korzystając z Waszej (naszej? ;) ) wiedzy na temat
tego co można i w jakich konfiguracjach jeść na MM,
nie dałoby się utworzyć PRZYKŁADOWEGO tygodniowego menu?
Takiego mocno szczegółowego z godzinami jedzenia
(na przykład żeby zawrzec tam informację ile godzin przed
śniadaniem można zjeść owoc itp.)
Później to opracowanie możnaby umieścić na stronie :)
Myślę, że sporo osób mogłoby to zmobilizować,
nie mówiąc już o tym, że nauczyłoby poprawnie układać
już własne jadłospisy. Wiem, że momentami niektóre osoby mają
różne zdanie na temat niektórych rzeczy,
więc należałoby dojść do konsensusu.
Mam nadzieję, że pomysł zintegruję grupę, a nie skłóci :)
A może głupi jest?
--
Pozdrowienia
Mel.