Takie coś do kurczaka ;)

11. Data: 2006-01-15 14:59:05

Temat: Re: Takie coś do kurczaka ;)
Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Jan 2006 00:11:31 +0100, useR napisał(a):

> Pogooglałem za tym aiwarem i to raczej nie to. Ale sam aiwar wygląda nieźle,

aJwar / ajvar

Maciek
"Invent something idiot-proof,
and they will invent a better idiot"

12. Data: 2006-01-16 12:27:39

Temat: Re: Takie co? do kurczaka ;)
Od: "Aska" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "useR" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> He,he... Bo to blisko, ale nie do końca. Eksperymentowałem, ale nie ta
> konsystencja - takie bardziej "chropowate" powinno być.

A moze to byla pasta z suszonych pomidorow (takich z zalewy)? Mozna dodac do
suszonych pomidorow orzechy pinii lub laskowe i parmesan tarty i wrzucic
wszystko do melaksera. Wtedy bedzie intensywnie pomidorowe i do tego
chropowate :)
Pozdrawiam
Joanna

susz. pomidory jak je zalac?-by je zjesc
Orzeszki
prośba o pomoc - polewa do klusek na parze
zapiekanka - mieso mielone + serek plesniowy
obiecane placki:)