Takie małe piekne coś

11. Data: 2004-12-09 09:47:09

Temat: Re: Takie małe piekne coś
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oasy wrote:

> Puchaty, czy Ty to widzisz ?
> Jak myślisz, czy nasze żony są na tyle ambitne że obędzie się bez
> strzępienia sobie języka? ;)))))

Nie ciesz się tak;-) Ja nie byłam na tyle ambitna, na dodatek dowiedziałam
się za późno, bo po 12 latach. Ale zapowiedziałam już, że nie zamierzam być
ambitna;-P

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

12. Data: 2004-12-09 15:24:01

Od: "Neokaszycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:

> [...]
> się za późno, bo po 12 latach. Ale zapowiedziałam już, że nie zamierzam

Ambicja ambicją- ale po co ułatwiać facetom życie?
Swoją drogą pamiętacie reklamę z tekstem "Po co Ci żona? Wystarczy dobry
proszek...."
Trzeba było poszukać tego dobrego proszku, a nie narzekać....

Pozdrawiam Kaśka

13. Data: 2004-12-09 15:29:15

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się za późno, bo po 12 latach. Ale zapowiedziałam już, że nie zamierzam

No właśnie, moja żona też zawsze wszystko robi na odwrót, jakbym tak , nie
daj Boże, trochę znormalniał to od razu pewnie przestała by mnie kochać ;)

Pozdrawiam
Andrzej

14. Data: 2004-12-09 15:30:27

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neokaszycha" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cp9qlr$2k2$1@news.onet.pl...

> [...]
> proszek...."
> Trzeba było poszukać tego dobrego proszku, a nie narzekać....

Nie ma przecież piwa w proszku.

Pozdrawiam
Andrzej

15. Data: 2004-12-09 15:54:06

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oasy napisał:

> Nie ma przecież piwa w proszku.

Jest. W Australii - Zestaw Domowy Browarnik ;)

Eulalka

16. Data: 2004-12-13 14:44:22

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> Dnia Wed, 8 Dec 2004 16:14:32 +0100, Oasy zgodnie z prawdą skłamała(a):

> Ja sobie myślę, że to nawet nie jest kwestia ich ambicji. Brak zrozumienia
> dla nas, młodych mężczyzn, którzy mamy przecież jeszcze tyle do zrobienia
> (jeśli wiesz, co chcę powiedzieć), jest z ich strony zwykłą
> nieprzyzwoitością.

Puchaty, Eulal....., znaczy się ten, no ....Eureka !!!!! Widzisz, myślałem,
myślałem i dzięki Tobie zrozumiałem jaką mam wspaniałą wyrozumiałą żonę, a
ja jaki głupi osioł jestem. Przecież ona mnie co rusz w świat z naszą męską
misją wysyła, a ja głupi....... w poduchę. Pakuj się i jedziemy razem, we
dwóch więcej zwojujemy, z resztą co tam dwóch, bierz wszystkich kumpli z
osiedla, nie masz pojęcia jakie zapotrzebowanie jest duże :))

Pozdrawiam
Andrzej

17. Data: 2004-12-13 15:08:52

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Oasy mnie niestety
powstrzymują:
> [...]
> ja jaki głupi osioł jestem. Przecież ona mnie co rusz w świat z naszą męską
> misją wysyła, a ja głupi....... w poduchę.

Ach, bo z tym zjawiskiem wiąże się pewna _męska_ ambiwalencja. Z jednej
strony pragniemy tej nieprzyzwoitości, namawiając nasze żony na
przyrządzanie i wspólne jedzenie najwyszukańszych potraw, z drugiej zaś
właśnie ta ich nieprzyzwoitość chce na nas wymóc kosztowanie dań z jednej
tylko patelni.

> Pakuj się i jedziemy razem, we
> dwóch więcej zwojujemy, z resztą co tam dwóch, bierz wszystkich kumpli z
> osiedla, nie masz pojęcia jakie zapotrzebowanie jest duże :))

A lody tam macie?

puchaty ;-)

18. Data: 2004-12-13 15:22:40

Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyrządzanie i wspólne jedzenie najwyszukańszych potraw, z drugiej zaś
> właśnie ta ich nieprzyzwoitość chce na nas wymóc kosztowanie dań z jednej

Wezcie Wy dwaj jakiegos bloga wspolnie zalozcie, albo kabaret jaki, to
to szkoda zeby sie taki udany zespol marnował.

--
Magda

19. Data: 2004-12-13 15:26:42

Od: Fioletowy Kot <"Suwen[tnij]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

'madzik' napisał:

> Wezcie Wy dwaj jakiegos bloga wspolnie zalozcie, albo kabaret jaki, to
> to szkoda zeby sie taki udany zespol marnował.

Jakie inne grupy czytasz oprócz tej?

--
Co komu do tego skoro i tak mniejsza o to.

www.fioletowykot.republika.pl

20. Data: 2004-12-13 22:13:09

Od: "Irena" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bzdury,totalne bzdury!!!!!!