Takie małe piekne coś

1. Data: 2004-12-06 21:11:38

Temat: Takie małe piekne coś
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pamietnika mezatki

Dzien 1.
Dzisiaj byla 10 rocznica naszego slubu. Swietowania to
tam za duzo nie bylo. Kiedy nadszedl czas, by powtórzyc nasza noc poslubna,
Zdzislaw zamknal sie w lazience i plakal.

Dzien 2.
Zdzislaw wyznal mi swój najwiekszy sekret. Powiedzial, ze jest impotentem.
Tez mi odkrycie! Czy on naprawde myslal, ze tego nie
zauwazylam juz piec lat temu? Dodatkowo przyznal sie, ze od paru miesiecy
bierze Prozac.

Dzien 3.
Chyba mamy malzenski kryzys. Przeciez kobieta tez ma
swoje potrzeby !!! Co mam robic ?

Dzien 4.
Podmienilam Prozac na Viagre, .... nie zauwazyl...
polknal... czekam niecierpliwie.....

Dzien 5.
BLOGOSC! Absolutna blogosc!

Dzien 6.
Czyz zycie nie jest cudowne? Troche trudno mi pisac,
gdy ciagle to robimy.

Dzien 7.
Wszystko mu sie kojarzy z jednym! Ale musze przyznac,
ze to jest bardzo zabawne - wydaje mi sie, ze nigdy przedtem nie bylam
taka szczesliwa.

Dzien 8.
Chyba wzial zbyt duzo pastylek przez weekend. Jestem
cala obolala.

Dzien 9.
Nie mialam kiedy napisac.

Dzien 10.
Zaczynam sie przezd nim ukrywac. Najgorsze jest to, ze popija Viagre
whisky! Czuje sie kompletnie zalamana... Zyje z kims kto jest mieszanka
Murzyna z wiertarka udarowa..

Dzien 11.
Zaluje, ze nie jest homoseksualista !!!! Nie robie makijazu, przestalam
myc zeby, ba - nawet juz sie nie myje. Na nic !!.
Nie czuje sie bezpieczna nawet kiedy ziewam...Zdzislaw
atakuje podstepnie! Jesli znów wyskoczy z tym swoim "Oops, przepraszam",
chyba zabije drania.

Dzien 12.
Mysle, ze bede musiala go zabic. Zaczynam trzymac
sie wszystkiego, na czym usiade. Koty i psy omijaja go z
daleka, a nasi przyjaciele przestali nas odwiedzac.

Dzien 13.
Podmienilam Viagre na Prozac, ale nie zauwazylam
specjalnej róznicy... O matko!!! Znów tu idzie!!!!!!!!!!!

Dzien 14.
Prozac skutkuje !!!!. Przez caly dzien siedzi przed
telewizorem z pilotem w rece, zauwaza mnie tylko kiedy
podaje jedzenie lub piwo ..........BLOGOSC!! Absolutna
blogosc!!!

2. Data: 2004-12-06 21:33:38

Temat: Re: Takie małe piekne coś
Od: "Neokaszycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

No, no..... Sam to wymyśliłeś???

Kaśka

3. Data: 2004-12-06 21:37:34

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neokaszycha" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cp2j7h$3ma$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> No, no..... Sam to wymyśliłeś???

Sam wymyśliłem aby sie tym czymś podzielić.
Tekst dostałem od znajomych.

Jacek

4. Data: 2004-12-06 21:38:52

Od: "Neokaszycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sam wymyśliłem aby sie tym czymś podzielić.
> Tekst dostałem od znajomych.

Przy odrobinie dobrej woli można odczytać jako pochwałę dążenia do równowagi
i poszukiwanie "złotego środka" w życiu.

A jaka przesanka kierowaa Tob przy pomy

Kaśka

5. Data: 2004-12-06 21:45:02

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neokaszycha" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cp2jh9$ltb$1@news.onet.pl...

> Przy odrobinie dobrej woli można odczytać jako pochwałę dążenia do
równowagi
> i poszukiwanie "złotego środka" w życiu.

Dla mnie to po prostu bardzo fajny humor.

> A jaka przesanka kierowaa Tob przy pomy

Aby na chwilę oderwać się od poważnych dyskusji na tematy kłotni, kłopotów z
dziećmi , rodzicami czy zdrad.

Jacek

6. Data: 2004-12-07 14:56:58

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> Z pamietnika mezatki
>
> Dzien 1.
> Dzisiaj byla 10 rocznica naszego slubu. Swietowania to
> tam za duzo nie bylo.

Z cytatu od znajomego:
" Po 10 latach kobieta powinna mieć na tyle ambicji, żeby sama odeszła"
Sam to wymyślił.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

7. Data: 2004-12-08 15:14:32

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z cytatu od znajomego:
> " Po 10 latach kobieta powinna mieć na tyle ambicji, żeby sama odeszła"
> Sam to wymyślił.

Puchaty, czy Ty to widzisz ?
Jak myślisz, czy nasze żony są na tyle ambitne że obędzie się bez
strzępienia sobie języka? ;)))))

Pozdrawiam
Andrzej

8. Data: 2004-12-08 18:24:44

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Dec 2004 16:14:32 +0100, Oasy zgodnie z prawdą skłamała(a):

> Puchaty, czy Ty to widzisz ?
> Jak myślisz, czy nasze żony są na tyle ambitne że obędzie się bez
> strzępienia sobie języka? ;)))))

Ja sobie myślę, że to nawet nie jest kwestia ich ambicji. Brak zrozumienia
dla nas, młodych mężczyzn, którzy mamy przecież jeszcze tyle do zrobienia
(jeśli wiesz, co chcę powiedzieć) nazwałbym po prostu brakiem zwykłej
ludzkiej przyzwoitości.

puchaty

9. Data: 2004-12-08 18:27:47

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

dla nas, młodych mężczyzn, którzy mamy przecież jeszcze tyle do zrobienia
(jeśli wiesz, co chcę powiedzieć), jest po prostu nieprzyzwoity ;-)

puchaty

10. Data: 2004-12-08 18:28:39

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

dla nas, młodych mężczyzn, którzy mamy przecież jeszcze tyle do zrobienia
(jeśli wiesz, co chcę powiedzieć), jest z ich strony zwykłą
nieprzyzwoitością.

puchaty

Psycholog w Warszawie
Kłopoty z nastolatką