Takie sobie blebleble o Fashion TV

1. Data: 2004-01-08 15:58:39

Temat: Takie sobie blebleble o Fashion TV
Od: "Małgorzata Ziętek \(MM\)" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasami oglądam Fashion TV. Zau(ó?)ważyłam, że niektóre modelki są chude jak
przysłowiowy wieszak, inne akurat, a jeszcze inne takie trochę grubawe. Ale
to nieważne.
Wczoraj przygladając się co tam w wielkim świecie mody słychać i jaka
bielizna obowiazuje zauważyłam, że szereg modelek ma problem z rozstępami i
cellulitem.
Nie wiem, moze mój telewizor jest coś nie teges.
Całe życie myślałam, że one nie maja takich problemów.

1. Data: 2004-01-08 16:07:52

Temat: Re: Takie sobie blebleble o Fashion TV
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Ziętek (MM) napisał:
> [...]
> cellulitem.
> Nie wiem, moze mój telewizor jest coś nie teges.
> Całe życie myślałam, że one nie maja takich problemów.

Wiesz, rozmawialm kiedys z pania, kotra robi masaze endermologie.
Mowila,ze przychodzi do nich instruktorka fitness, bo ma celulit.
TO jest problem ogolnoslwiatowy i chudych i grubych, mlodych i
starych... i moj tez.Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

1. Data: 2004-01-08 16:09:04

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata Ziętek (MM)" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> Czasami oglądam Fashion TV. Zau(ó?)ważyłam, że niektóre modelki są chude
jak
> przysłowiowy wieszak, inne akurat, a jeszcze inne takie trochę grubawe.

te do prezentowania bielizny sa ciut grubsze.

> Wczoraj przygladając się co tam w wielkim świecie mody słychać > i jaka
bielizna obowiazuje zauważyłam, że szereg modelek ma
> problem z rozstępami i cellulitem.
> Całe życie myślałam, że one nie maja takich problemów.

ale sie mylilas.
to zadne cuda natury i nie ma im czego zazdroscic.
podobnie jak innym gwiazdkom muzycznym, filmowym itp.

Marlene

1. Data: 2004-01-08 16:12:48

Od: "Małgorzata Ziętek \(MM\)" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale sie mylilas.
> to zadne cuda natury i nie ma im czego zazdroscic.
> podobnie jak innym gwiazdkom muzycznym, filmowym itp.
>
> Marlene

Chyba macie rację. Te wszystkie makijaże, mazidła, gra świteł.... To
wszystko sprawia, że ludzie wygladają lepiej.

1. Data: 2004-01-08 16:17:14

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> rozstępami i cellulitem.
> Nie wiem, moze mój telewizor jest coś nie teges.
> Całe życie myślałam, że one nie maja takich problemów.

Myślę, że mają dużo więcej. One stosują drakońskie diety, środki
przeczyszczające, hormony - dla tej "urody" szkodzą sobie ze wszystkich sił,
a potem mają takie problemy. Czytałam gdzieś, że mają przez to koszmarne
wahania wagi i sytuację, gdzie np. muszą schudnąć w tydzień 5 kg, bo będzie
jakiś pokaz mody - a potem tyją w tydzień te zgubione 5 kg i rozstępy, i
cellulit... W ogóle nie wiem, jak można naśladować te wychudzone wieszaki na
ubrania, chciałabym wreszcie zobaczyć na wybiegu jakieś damskie zaokrąglenia
i nie mam tu na myśli specjalnych pokazów dla pań puszystych...

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-01-08 16:47:22

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Ziętek (MM)" <g...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:btjuo0$ffi$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> cellulitem.
> Nie wiem, moze mój telewizor jest coś nie teges.
> Całe życie myślałam, że one nie maja takich problemów.

to chyba niemozliwe, zebys zobaczyla rozstepy w tv, chyba, ze zblizenie bylo
totalne, ale takich nie ma w fashion tv:) imo, z twoim tv jest cos nie
teges:)

1. Data: 2004-01-08 16:48:26

Od: "Małgorzata Ziętek \(MM\)" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> napisał w wiadomości >
> [...]
>... W ogóle nie wiem, jak można naśladować te >wychudzone wieszaki na
> ubrania, chciałabym wreszcie zobaczyć na wybiegu >jakieś damskie

Zgadzam się z Tobą i muszę Cie pocieszyć, że co raz częściej pokazywane są
te bardziej zaokraglone.
A nb. rozstępów i cellulitu to przypomniała mi się taka rzecz. Kiedyś na
jakimś kanale tel. ogladałam jak przygotowywuje się aktorki do "Słonecznego
patrolu". To było ciekawe. Pani kosmetyczka (czy ktos taki) pokazywała na
pośladkach aktorki rozstępy, a potem te same pośladki po makijażu ciała.
Nic nie było widac a skóra była piękna, zdrowa i opalona. Podobna rzecz miła
się z biustem, który tak uwydatniła, że mi mowę odjęło. Wiadomo tam siedzi
silikonik, ale ta pani jeszcze poprawiła wygląd jakimś mazidłem

No, chyba sama sobie odpowiedziałam na własne pytanie.

Pozdrawiam wszystkie Grupowiczki

1. Data: 2004-01-08 16:51:46

Od: "Małgorzata Ziętek \(MM\)" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> to chyba niemozliwe, zebys zobaczyla rozstepy w tv, chyba, ze zblizenie
bylo
> totalne, ale takich nie ma w fashion tv:) imo, z twoim tv jest cos nie
> teges:)

A jednak są takie zbliżenia. Widziałam na własne oczy.

Posiadaczka telewizora raczej dobrej marki (nie chwalac się).

;-)

1. Data: 2004-01-08 16:54:16

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> szukaj wiadomości tego autora

rena <r...@a...pl> wrote:

> to chyba niemozliwe, zebys zobaczyla rozstepy w tv, chyba, ze
> zblizenie bylo totalne, ale takich nie ma w fashion tv:) imo, z twoim
> tv jest cos nie teges:)

Phi, byli tacy, co widzieli cellulit na nogach Moniki Belucci w Matrixie =D
A już w ogóle bezbłędny w tym zakresie jest mój TŻ, on wiecznie oglądając
jakiś film krzyczy ni stąd ni z owąd - "Rany, ale baba ma cellulit, niech
ją!" albo "Widziałaś? Była niedokładnie ogolona!"

:D

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-01-08 17:05:19

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zaokrąglenia
> i nie mam tu na myśli specjalnych pokazów dla pań puszystych...

Owszem zdażają się też i takie akcje jak opisujesz ale bez przesady :)
Troche powialo w twoim poscie zazdroscia. Znam ten swiat z autopsji, sama
nigdy nie stosowalam zadnej diety ani tez nie chudlam na zyczenie, staram
sie utrzymywac po prostu zgrabna sylwetke, chodze na arerobik wodny zeby
byly efekty ale mimo tego nie uwierzysz ze przy wzroscie 170 cm i wadze 49
kg mam rozstepy bo to po prostu dziedziczne. I znam wiele dziewczyn, ktore
wcale tak sie nie katuja jak opisujesz - owszem znam i takie ktore to robia
ale w wiekszosci przypadkow to zaburzenia psychiczne.

I faktycznie trudno jest w tv wypatrzyc blizny a co dopiero rozstepy :) To
musialo byc bliskie zblizenie :)))

pozdrawiam
Izis_

czym sie pozbyc
Avon katalog 2 - oferta netto?
Zapalenie mieszka wlosowego??
podklad DR. BELTER i krem na cere skłonna do wyprysków
cienie i róż do policzków- jaki?