Takie tam... porównania?

1. Data: 2003-07-07 14:33:39

Temat: Takie tam... porównania?
Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w ubiegłym roku, zachęcona ogólną manią frywolitkowania na grupie,
rozpoczęłam naukę. Oczywiście lekcje pobierałam głównie z Internetu
(Tatra-Sutra), ale uzyskałam solidne podstawy posługiwania się czółenkiem, a
i swój angielski troszkę podszkoliłam :-)
Dzisiaj obejrzałam w kiosku numer specjalny Kramu z Robótkami -
szydełkowanie i frywolitki, a tam na środkowej rozkładówce znalazłam kursik
dla początkujących. Brrr...myślałam, że osłabnę patrząc na czółenko owinięte
nitką tak, że połowa zawartości wystawała na zewnątrz (fe, gdzie estetyka,
pomijając funkcjonalność). I te ręce pani, które przesłaniały to co
najważniejsze. I przypomniałam sobie obrazkowy kurs naszej Maciachowej,
wyrazisty i skomentowany dodatkowo.
Kramie z Robótkami, nie rób takich numrów więcej!!!

Iw.

1. Data: 2003-07-07 16:21:39

Temat: Re: Takie tam... porównania?
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Brrr...myœlałam, że osłabnę patrzšc na czółenko owinięte
> nitkš tak, że połowa zawartoœci wystawała na zewnštrz (fe,  gdzie estetyka,
> pomijajšc funkcjonalnoœć

to ciekawe co byś powiedziała widząc moje czółenka wbrew wszelkim zasadom
estetycznym owinięte nićmi do oporu, aż po czubki:)) pewnie BRRRRR...:) a kurs
rzeczywiście taki tam...:( Zosia

1. Data: 2003-07-07 17:14:25

Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> estetycznym owinięte nićmi do oporu, aż po czubki:)) pewnie BRRRRR...:) a

Oczywiście, że brr :-)))
Przecież czółenko ma się prześlizgiwać między niteczkami, stąd jego
wydłużony kształt i śliskie krawędzie! Nitka nawinięta w nadmiarze i
wystająca po bokach utrudnia jego przepchanie przez małe pętle. Dlatego
czółenko nie jest okrągłe ;-)
Kwestia estetyki: taki nawój nici kojarzy mi się z grubą panią, która ubrała
spobnie biodrówki :-D
Pozdrówki,
Iw.

1. Data: 2003-07-07 17:26:34

Od: "olgasw - Gdańsk" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hehehehe, ja tam wole czolenko jako gruba pania w biodrowkach niz co
chwile
> zakanczac nitke, brrr
> A zreszta czolenko szybko szczupleje, wystarczy chwilke pracy ;-)))
>
> Grazyna ktora w tym wypadku daje pierwszenstwo dlugosci nitki przed
> estetyka:-)

A ja jedno i drugie. Mam czolenka otwarte, na ktore wejdzie z szesc razy
wiecej nitki niz na takim czolenku pokazanym na tym kursie. Zrobie nia
kilka, a moze nawet malych sniezek. Za jednym nawinieciem oczywiscie.
Maja tylko jedna wade: jak sie upusci czolenko - to nitke trzeba zwijac
Pozdrowienia
Ola

1. Data: 2003-07-07 17:30:25

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-07-07 18:05:59

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czółenko nie jest okrągłe ;-)
> Kwestia estetyki: taki nawój nici kojarzy mi się z grubą panią, która ubrała
a ja własnie z wymienionych estetycznych wgledów biodrówek nie noszę (hehehe),
a z przejsciem czółenka przez petelke nie mam najmniejszych kłopotów. a poza
tym czy patrząc na piękny pólmisek z jedzeniem zastanawiamy się jak wyglądała
kuchnia podczas jego przygotowywania? :)) podtrzymuję opinię o kursie, chociaż
nalezy oddać sprawiedliwość - "szydelkiem i na drutach" zamiesciło kiedyś
jakieś coś i nazwało toto kursem... tamto było dopiero brrr....:))) Zosia

(OT)maszyna do szycia
Cudowne wzory xxx
adres pasmanterii ?
wzory xxx do kuchni