Tampony!!!

1. Data: 2003-08-01 12:15:29

Temat: Tampony!!!
Od: "Agas" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie skutki uboczne moga powodowac tampony gdy sie je caly czas uzywa?

1. Data: 2003-08-01 12:56:46

Temat: Re: Tampony!!!
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agas" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jakie skutki uboczne moga powodowac tampony gdy sie je caly czas uzywa?

No wiesz, jesli caly czas uzywasz to moze warto wybrac sie do lekarza bo to
nienormalne.
Ja uzywam tylko kilka dni w miesiacu i nie zaobserwowalam zadnych skutkow
ubocznych.

m.

1. Data: 2003-08-01 13:21:39

Od: "daisy" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agas" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jakie skutki uboczne moga powodowac tampony gdy sie je caly czas uzywa?

O ile wiem nie ma zadnych skutkow ubocznych, ale pod warunkiem, ze uzywa sie
ich prawidlowo. Tzn. odpowiednio czeste zmienianie, higiena... itd. Zreszta
wystarczy dokladnie przeczytac ulotke.

Pozdrawiam
daisy

1. Data: 2003-08-01 13:26:32

Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 1-08-2003 o godz. 14:56 magia/maggie napisał(a):
> [...]
lekarza bo to
> nienormalne.
> Ja uzywam tylko kilka dni w miesiacu i nie zaobserwowalam

rotfl ;> czyzbys byla zlosliwa? ;)

A Ty, Agas, poczytaj sobie ulotke wewnatrz opakowania.

kinga

--------------
"Kto pierwszy, ten lepszy!" - słodka zemsta Elizabeth Hurley...
Od 1 sierpnia w kinie! < http://film.wp.pl/p/film.html?id=2043 >

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-08-01 14:21:00

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agas" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jakie skutki uboczne moga powodowac tampony gdy sie je caly czas uzywa?

Bezpłodność, rak, wszystkie możliwe choroby kobiece, zmniejszenie zdolności
do spełniania obowiązków małżeńskich no i nade wszystko grzech niemal
śmiertelny.

Mniej wiecej tyle zapamiętałem z poradni przedmałżeńskiej, jeśli coś
pokręciłem - sorry ;->

J.

1. Data: 2003-08-01 14:25:14

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
niemal śmiertelny.

> Mniej wiecej tyle zapamiętałem z poradni przedmałżeńskiej, jeśli coś

To w poradni przedmałżeńskiej i co do tamponów uświadamiają??

Ela, mocno zdziwiona

1. Data: 2003-08-01 14:47:27

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To w poradni przedmałżeńskiej i co do tamponów uświadamiają??

Niby do "programu nauczania" nie należy, ale jeśli trafisz na wykładowcę
opętanego misją dziejową, którą ma do spełniena, to i w tym temacie mozesz
sie podszkolić ;-)

Pozatym negatywne skutki używania tamponów były o ile pamiętam omawiane w
podręczniku do "Przysposobienia do życia w rodzinie" zalecanym pzez MEN
(bodajże "Zanim wybierzesz" Grabowskich), tamże jako zalecana alternatywa
dla tamponów i podpasek jednorazowych były _podpaski_wielorazowego_uzytku_
(!!!!!!!! ja chłop jestem i mogę sie nie znać, ale czy jakakolwiek obecna na
grupie dziewczyna widziała coś takiego???)

J.

1. Data: 2003-08-01 14:56:35

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niby do "programu nauczania" nie należy, ale jeśli trafisz na wykładowcę
> opętanego misją dziejową, którą ma do spełniena, to i w tym temacie mozesz
> sie podszkolić ;-)

Na szczęście mnie to ominęło...

tamże jako zalecana alternatywa dla tamponów i podpasek jednorazowych były
_podpaski_wielorazowego_uzytku_

Fuj, aż się wzdrygnęłam

1. Data: 2003-08-01 14:57:38

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>(!!!!!!!! ja chłop jestem i mogę sie nie znać, ale czy jakakolwiek obecna na
>grupie dziewczyna widziała coś takiego???)

Nie z widzenia, ale ze slyszenia: w latach kryzysowych kobiety uzywaly takich
wlasnie 'pieluch', bo co niby mialy zrobic, jak nie bylo nie to, ze podpasek,
ale i waty, ligniny, a nawet papieru toaletowego... Takie czasy.
Ja podziwiam kobiety, ktore i tak jakos sobie w takiej sytuacji radzily...

Ze juz nie wspomne, ze w taki sposob radzily sobie przez cale wieki.
Podpaski i tampony to jednak _stosunkowo_ nowy wynalazek.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-08-01 15:33:37

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:

> [...]
> (!!!!!!!! ja chłop jestem i mogę sie nie znać, ale czy jakakolwiek obecna na
> grupie dziewczyna widziała coś takiego???)

Nie widzialam, na wlasne oczy, bo mnie to nie interesuje, ale sa
*podobno* coraz bardziej popularne w srodowiskach "ekologicznych", w
Szwecji. Mozna je kupic w niektorych, wyspecjalizowanych sklepach
internetowych.

magda
www.busk.net/uroda

balsam nawilzajacy