Tania i dobrze zaopatrzona szkółka drzew i krzewów w okolicach Wrocławia

21. Data: 2006-08-28 10:59:46

Temat: Re: Tania i dobrze zaopatrzona szkółka drzew i krzewów w okolicach Wrocławia
Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

t...@p...onet.pl schrieb:

> Dzisiaj poniedziałek, więc i tak mam humor pod psem. Jeśli możesz to podaj cenę
> i przybliżoną odległość od Wrocławia
> pozdrawiam tomek

Tomus', Ty nie tylko humoru nie masz, Tobie rozum odebralo! Ta M.
hypoleuca kosztuje 199 EUR. M.macrophylla niestety nie ma. Z Minden do
Wroclawia jest jakies 670 km. No prawie 700. Pracownik mowil ze maja ale
mu sie cos popieprzylo. Szef potwierdzil, ze to roslina trudna do
zdobycia ale bedzie sie pytal. Teraz akurat przyjezdzaja przedstawiciele
szkolek z jesiennymi ofertami.

czolem,

Irek

22. Data: 2006-08-28 11:34:57

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Tomus', Ty nie tylko humoru nie masz, Tobie rozum odebralo! Ta M.
> hypoleuca kosztuje 199 €. M.macrophylla niestety nie ma. Z Minden do
> Wroclawia jest jakies 670 km. No prawie 700.

Pisałeś, że roślina ma ponad 2m, a więc cena poniżej 1 euro za 1 cm bieżący.
Jednak trochę daleko. Szkoda, że brak wielkolistnej.
pozdrawiam tomek

23. Data: 2006-08-28 12:06:33

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

t...@p...onet.pl schrieb:

> Pisałeś, że roślina ma ponad 2m, a więc cena poniżej 1 euro za 1 cm bieżący.
> Jednak trochę daleko. Szkoda, że brak wielkolistnej.
> pozdrawiam tomek

Sluchaj, za tydzien w Berlinie bedzie ogrodniczy bazar bylin. Jeden z
najwiekszych w Niemczech. Moze tam bedzie.

http://www.berliner-staudenmarkt.de/

Beda tez ogrodnicy z rzadkimi roslinami. Byc moze tez pojade. Do Berlina
masz wedlug map24 jakies 352 km. Powinno Ci to zajac 4.5 godziny. Ja w
kazdym badz razie bede sie tutaj wypytywal.

Irek

24. Data: 2006-08-28 18:10:55

Temat: Re: Tania i dobrze zaopatrzona szkĂłĹ&#65533;ka drzew i krzewĂłw w okolicach WrocĹ&#65533;awia
Od: "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

poniĹźej 1 euro za 1 cm
bieĹźÄ&#65533;cy.

> [...]
> masz wedlug map24 jakies 352 km. Powinno Ci to zajac 4.5 godziny. Ja w
> kazdym badz razie bede sie tutaj wypytywal.

Witam!
8-10 wrzesień Targi Ogrodnicze we Wrocławiu pod Halą Ludową.

Moze bedzie cos ciekawego.

Pozdrawiam , Elzbieta

25. Data: 2006-08-28 18:28:21

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Sluchaj, za tydzien w Berlinie bedzie ogrodniczy bazar bylin. Jeden z
> najwiekszych w Niemczech. Moze tam bedzie.
>
> http://www.berliner-staudenmarkt.de/

Wielkie dzięki za link. Niestety wrzesień mam już rozplanowany. Następne targi
01-04-2007 - z pewnością przyjadę. Chyba to niejest prima aprilis?
pozdrawiam tomek

26. Data: 2006-08-28 18:31:29

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> 8-10 wrzesień Targi Ogrodnicze we Wrocławiu pod Halą Ludową.
>
> Moze bedzie cos ciekawego.

Tak, miejmy nadzieję, niestety nasza polska oferta jest raczej skromna (w
zakresie, który mnie interesuje). Pod halą są co roku prawie ci sami
przedsiębiorcy nastawieni niestety na towar masowy.
pozdrawiam tomek

27. Data: 2006-08-30 08:21:04

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

t...@p...onet.pl schrieb:

> Pisałeś, że roślina ma ponad 2m, a więc cena poniżej 1 euro za 1 cm bieżący.
> Jednak trochę daleko. Szkoda, że brak wielkolistnej.
> pozdrawiam tomek

Tomku, tak na szybko moga sciagnac M. hypoleuca w rozmiarze 40-60cm za
39.99 Euro. Napisz szybko czy zamawiac. Dostane to w polowie wrzesnia.
Dwa tygodnie pozniej bede we Wroclawiu.

Irek

PS. Mozesz odpisac prywatnie zamieniajac koncowke t-online na web.de

28. Data: 2006-08-30 10:09:51

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> PS. Mozesz odpisac prywatnie zamieniajac koncowke t-online na web.de

Odpisałem na ww. adres. Daj znać czy list doszedł
pozdrawiam tomek

nornice jak je wytepic ?????
Anemonella.
trawa