Tania lodowka w Carrefour ?

1. Data: 2003-07-10 13:14:38

Temat: Tania lodowka w Carrefour ?
Od: "Maxx" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W ofercie promocyjnej w sklepie Carrefour ,znalazlem oferte
lodowki firmy Bluesky , czy tez Firstline :) .
Lodowka posiada jeden agregat , osobne drzwi na dole - zamrazalka ,
i gora tradycyjnie , klasa efektywnosci energ. B , i cos kolo
470 zuzycie , Wysokosc ok. 180cm.. Cena z 1600 na 1100zl - od jutra .
Raczej nie pytalbym o ta lodowke , widzac mase innych znanych
firm , ale przyciagnal mnie wyglad - imho fantastyczna srebrna (robi
wrazenie),
nie odbiegajaca wygladem , a nawet ladniejsza od tych po 2000 w gore
( nie liczac moze srodka , w tych drozszych jest zdecydowanie "fajnieszy")
I teraz pytanie , warto pakowac sie w taki sprzet ( 2lata gwarancji) ?
Nie kupuje jej z mysla o uzytkowaniu przez dluugie lata czyli 6 - i wiecej ,
wiec tak 5 lat jak pochodzi bede zadowolony .
Niechce wydac wiecej jak powiedzmy 1100zl .
Niechce tez bialej , a porzadna srebrna po przeprowadce
kupie jak ta padnie ( a moze nie :) ) , tak licze powiedzmy po 4,5latach .
Prosze o jakas rade , bardzo mi sie podoba ta srebrna , i czy duzo
bedzie odbiegac o innych (bardziej znanych) w podobnej cenie do 1100zl ?

Dziekuje za rady .

P.s. Przepraszam za troche NTG

Pozdr.
M.

1. Data: 2003-07-10 15:08:28

Temat: Re: Tania lodowka w Carrefour ?
Od: "Keruk" <keruk(nospam)@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maxx" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam
>
> W ofercie promocyjnej w sklepie Carrefour ,znalazlem oferte
> lodowki firmy Bluesky , czy tez Firstline :) .
[ciach]

Bluesky robil i chyba robi tez miedzy innymi DVD - dosc miernej jakosci :-(
To chyba tak jak z firmami, ktore podrabiaja markowe produkty.
Jednemu wystarcza, inny nawet oka nie zawiesi.

Musisz to chyba we wlasnym sumieniu rozwazyc.

Pzdr.

1. Data: 2003-07-10 16:15:26

Od: "Maxx" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Keruk"

> Bluesky robil i chyba robi tez miedzy innymi DVD - dosc miernej jakosci
:-(

Zgadza sie , pelno tego w supermarketach , jesli chodzi
o dvd to nie ma o czym gadac , co do lodowki ,
to nie zaszufladkowalem jej tak jak ma to miejsce z tanimi dvd ,
bo wydaje mi sie ze towar troche innego wymiaru .

> To chyba tak jak z firmami, ktore podrabiaja markowe produkty.\

Nie wiem jak z lodowkami , ale z sprzetem czesto takie firmy
robia na podzespolach innych bardziej znanych firm - pod swoim logo

> Jednemu wystarcza, inny nawet oka nie zawiesi.

Jesli chodzi o lodowke (wizualnie) to wierz mi ze zawiesi ,
jest stylowa i ladnie sie prezentuje , "niczym" sie nie roznila stojac
pomiedzy podobnymi za 3k , jesli komus podoba sie
kolor srebrny to ta z pewnoscia przypadnie do gustu .
Jesli chodzi o sprzet rtv , to zostawiam bez komentarza
produkty takich firm , dla mnie inna bajka .

A lodowka jak lodowka , ma chlodzic , zamrozic i nic wiecej do szczescia
nie jest mi potrzebne , po za tym aby ladnie sie wkomponowala w reszte
kuchni .
Dlatego watpliwosci , bo temat lodowek jest mi obcy - no i ten Bluesky :)

> Musisz to chyba we wlasnym sumieniu rozwazyc.

Znajac moja wiedze nt. lodowek , to chyba rzut moneta tylko wchodzi w gre :)
Sam mam lodowke , pewnie z 10 lat i po za tym ze slabiutko chlodzi , prad
strasznie zre
i trzeba ja rozmrazac co 2miesiace to nic sie z nia nie dzieje - Rosyjska :)
,
wiec jak tu byc obiektywnym , kazda bedzie dobra w porownaniu :)

Pozdr.
M.

1. Data: 2003-07-10 19:56:55

Od: "Keruk" <keruk(nospam)@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maxx" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

[ciach]

Chyba nie kazda lodowka bedzie dobra ...
Pamietaj ze wazne jest tez czasem by lodowka byla stosunkowo cicha
no i by agregat tez byl w miare bezawaryjny.
Bo co Ci po lodowce, ktora wyje jak autostrada i ktora
co miesiac musisz naprawiac ? lub co gorsza zawiezc ja do naprawy ?

Przed zakupem koniecznie zorientuj sie jak jest z serwisem tych tanich firm.

Pzdr.

1. Data: 2003-07-10 21:33:34

Od: "Maxx" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Keruk"

> [.......] lub co gorsza zawiezc ja do naprawy ?

Brrrrr , nawet mi nie mow takich rzeczy ,
nie dopuszczam takiej mysli nawet .

> Przed zakupem koniecznie zorientuj sie jak jest z serwisem tych tanich
firm.

Tzn. ? Naprawa w domu , serwisy w miescie w ktorym mieszkam , dostepnosc
czesci itp.? Co szczegolnie w przypadku takiej lodowki , jakies konkretne
zalecenia dot. serwisu ?
Kurcze sorry za te pytania , ale w temacie takiej lodowki jestem zielony ,
chociaz
agregat ma jakis turecki :) , co zaliczam na minus .

Pozdr.

1. Data: 2003-07-11 01:54:29

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> W ofercie promocyjnej w sklepie Carrefour ,znalazlem oferte
> lodowki firmy Bluesky , czy tez Firstline :) .

a konkretnie to Bluesky czy Firstline? :-)

Pozdrawiam
Lama

1. Data: 2003-07-11 06:50:34

Od: "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maxx napisał:

> [...]
> chociaz
> agregat ma jakis turecki :) , co zaliczam na minus .

To znaczy, zorientuj sie jakie są warunki napraw gwarancyjnych - czy np
nie polega to na spakowaniu lodówki i przesłaniu/dostarczeniu jej do
producenta.
Czy dwa lata gwarancji, o ktorej piszesz obejmuja wszystkie podzespoły.
I nasuwa mi sie jeszcze jedna mysl - czy Ty widziałeś fizycznie tą
lodówkę ??? Często to co jest na zdjęciu w ofercie radykalnie potrafi
się różnić od tego co stoi w sklepie.

--
"Ciało dopiero przez erotyzm staje się interesujące i symboliczne."
(Karol Irzykowski)

1. Data: 2003-07-11 10:03:10

Od: "Maxx" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Lodowke widzialem fizycznie , nawet dotykalem osobiscie :)
Na ulotce promocyjnej jest zaprezentowana taka sama ,
tzn. podpisana jako Firstline , bedac w sklepie zobaczylem dokladnie ta sama
z logo Bluesky , wiec zaciekawiony zapytalem obsluge , czy do
gazetki wkradl sie blad , czy moze sa to rozne lodowki .
Sprzedawca na to : " Panie .. Firstline , Bluesky to jest jedno i to samo "
Czy to prawda ,nie wiem , w kazdym badz razie w sklepie
stoi - Bluesky , a w gazecie podpisana jest jako Firstline .

Co do rad Artura , nie bardzo jestem w stanie wyobrazic sobie
pakowania lodowki i wysylania do serwisu , faktycznie
warto zwrocic na to szczegolna uwage . Dziekuje za rade.

Pozdr.
M.

1. Data: 2003-07-11 22:22:32

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy to prawda ,nie wiem , w kazdym badz razie w sklepie
> stoi - Bluesky , a w gazecie podpisana jest jako Firstline .

Nie chcę malkontencić, ale ja jednak bym się rozejrzała za jakąś przyzwoitą
firmą. Też się trafiają okazje. Rozumiem cię, sama miałam starą peerelowską
landarę i to nie dziesięć, ale prawie dwadzieścia lat, a jak w końcu abdykowała
przed Świętami, akurat nie byłam przygotowana na większą inwestycję. Więc
zaczęłam szukać... i znalazłam bardzo ładnego Elektroluxa, takiego jak
chciałam, za tysiąc zł bez jednego. :----------)

Pozdrawiam
Lama

1. Data: 2003-07-12 15:54:54

Od: "Maxx" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl :

> Nie chcę malkontencić, ale ja jednak bym się rozejrzała za jakąś
przyzwoitą
> firmą. Też się trafiają okazje.

Jak sie dowiedzialem w sklepie ( tym razem od kogos kto mial jako takie
pojecie ) , Bluesky to jest nic innego jak Ardo , czy Beko
jedna fabryka i czesci - serwis tez podlega pod Ardo .
Czyli nie jest tak zle ..chyba , znajoma ma ardo pralke i nie
nie narzeka , ba nawet chwali , biorac pod uwage
wyglad , wielkosc i cene 1099 z 1599 , mam nadzieje
ze bedzie dobrze - zaryzykuje :)

Dziekuje

Pozdr.

Chinskie/wietnamskie jedzenie