Tanie przepisy na obiad i

1. Data: 2004-09-30 14:57:23

Temat: Tanie przepisy na obiad i
Od: Foxy <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kolacje??? Tanie i sycące znacie jakieś sprawdzone przepisy??

Pozdrawiam

Foxy

1. Data: 2004-09-30 14:58:35

Temat: Re: Tanie przepisy na obiad i
Od: Foxy <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej nie na słodko - naleśniki i spółka odpadają

1. Data: 2004-09-30 15:34:05

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Foxy wrote:

> kolacje??? Tanie i sycące znacie jakieś sprawdzone przepisy??

kluski przecieraki - najlepiej odsmazane na boczku i z dodatkiem
pozdsmazanej kapusty kiszonej z kminkiem
http://tinyurl.com/435yf

wiku

1. Data: 2004-09-30 17:40:20

Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiku wrote:

> kluski przecieraki - najlepiej odsmazane na boczku i z dodatkiem
> pozdsmazanej kapusty kiszonej z kminkiem
> http://tinyurl.com/435yf

A ja mam dylemat - wbijac jajo czy nie wbijac? Probowales obu wersji?
Zrobilam mezowi raz i powiedzial, ze to niezupelnie to, co robila mama i
babcia... Ale moze to kwestia domowej atmosfery, ktora zapamietal z
dziecinstwa.

Ania

1. Data: 2004-09-30 17:46:23

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Ladorucka wrote:

> A ja mam dylemat - wbijac jajo czy nie wbijac? Probowales obu wersji?

zaczalem od wersji z wbitym jajkiem i jej sie trzymam bo dobre wychodza

> Zrobilam mezowi raz i powiedzial, ze to niezupelnie to, co robila mama i
> babcia...

nigdy nie osiagniesz rezultatu takiego jak mama a juz tym bardziej
babcia :)))

wiku

1. Data: 2004-09-30 17:54:34

Od: "Asienka P" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisal w wiadomosci

> zaczalem od wersji z wbitym jajkiem i jej sie trzymam bo dobre wychodza

Ja tez dodaje, bez jajek nie próbowalam

Asienka P.

1. Data: 2004-09-30 17:57:08

Od: "zenek" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asienka P" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja tez dodaje, bez jajek nie próbowalam

Ciekawe, jaką to ma konotację!
zenek

1. Data: 2004-09-30 18:09:01

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Foxy napisał:

> kolacje??? Tanie i sycące znacie jakieś sprawdzone przepisy??

Temat juz sie przewijal kilka razy, popytaj gogla.

A jako, ze jest jesien i warzyw w brod, to proponuje wszelakie
,,ratatuje'' (od: ratatouille ;) ) - cebula, marchew, cukinia, papryka,
pomidory nie sa drogie i inne bigosopodobne, ktore dawsze mozna
,,dogryzc'' chlebem. No i zapiekanki, np. ziemniaki+cebula+boczek,
makaron+brokuly+smietana.

th.

1. Data: 2004-09-30 18:09:52

Od: "zenek" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> pomidory nie sa drogie i inne bigosopodobne,
bigosopodobne?
zenon

1. Data: 2004-09-30 18:23:24

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zenek napisał:

> Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> bigosopodobne?

Potrawy typu bigos, czyli syte, jednogarnkowe, ale niekoniecznie z
kapusty, a nie chce pisac np. bigos z cukinii.
Zrozumial?

Th.

Za ostra zupa
Jak z babki jogurtowej zrobic jogurtowo-cytrynowa?
Ciasto drozdzowe a maszyna do chleba
pierogi z kapustą (pytanie)
Nowości na kulinarny.net