Re: Tarczyca? Serce? - zmęczenie.

From: "Marcin" <u...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Tarczyca? Serce? - zmęczenie.
Date: Mon, 3 Sep 2001 23:34:23 +0200

Uzytkownik "chasm" <c...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
news:d2luot06s5u48518jkae8mlllsec34iahp@4ax.com...
> Witam.
>
> Mam pewien problem, a moze tylko przesadzam.
> Mianowicie od ok.2 lat mecze sie, co wiaze sie ze strasznym poceniem,
> podczas upalow, co mozna uzasadnic, ale takze w czasie zimy, kiedy
> ludzie wokol sa opatuleni, kiedy wejde do pomieszczenia gdzie nie ma
> przewiewu robie sie mokry. (a np. nabite autobusy latem to juz horror)
> Jest to coraz silniejsze, na poczatku musialo byc 30 stopni, teraz
> moze byc zima. Nawet moge siedziec spokojnie i ok, a za chwile oblewa
> mnie zimny pot.Mecze sie tez szybciej.
> [...]

Polecam wykonanie analizy pierwiastkowej włosów.
Miałem podobne problemy i wszystkie podstawowe badania byly u mnie w normie.
Wykonalem analizę pierwiastkową i okazało się,
że miałem duży deficyt niektórych pierwiastków śladowych.
Po kilkumiesięcznej suplementacji mineralnej czuję się świetnie.
Zajrzyj na http://www.biomol.sos-medica.pl/