Tarczyca? Serce? - zmęczenie.

1. Data: 2001-08-31 09:18:04

Temat: Tarczyca? Serce? - zmęczenie.
Od: chasm <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam pewien problem, a moze tylko przesadzam.
Mianowicie od ok.2 lat mecze sie, co wiaze sie ze strasznym poceniem,
podczas upalow, co mozna uzasadnic, ale takze w czasie zimy, kiedy
ludzie wokol sa opatuleni, kiedy wejde do pomieszczenia gdzie nie ma
przewiewu robie sie mokry. (a np. nabite autobusy latem to juz horror)
Jest to coraz silniejsze, na poczatku musialo byc 30 stopni, teraz
moze byc zima. Nawet moge siedziec spokojnie i ok, a za chwile oblewa
mnie zimny pot.Mecze sie tez szybciej.
Natomiast moze byc 30 stopni, ale jak jest sucho i nie duszno.
Lekarz postawila diagnoze - tarczyca BO: nadmierna potliwosc,
zmeczenie, podwyzszone tetno (faktycznie jak przejde nawet 50 metrow
mam 120) rozdraznienie itd.
Jednak TSH, FT3 i FT4 w zupelnej norme, USG tarczycy ok, przy czym
minimalnie powiekszona, EKG robione 2 razy w normie, badania
pulmunologiczne ok, porzeswietlenie pluc ok, krew ok.....
I teraz pytanie ? czy faktycznie cos mi jest od strony medycznej.
Jesli nerwowosc to czemu od 2 lat to sie nasila, boje sie co bedzie za
rok ? i co z tym mozna zrobic?
Mam 27 lat, jestem szczuply, nie pale.
Dziekuje za sugestie....

2. Data: 2001-09-03 21:34:23

Temat: Re: Tarczyca? Serce? - zmęczenie.
Od: "Marcin" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "chasm" <c...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> I teraz pytanie ? czy faktycznie cos mi jest od strony medycznej.
> Jesli nerwowosc to czemu od 2 lat to sie nasila, boje sie co bedzie za

Polecam wykonanie analizy pierwiastkowej włosów.
Miałem podobne problemy i wszystkie podstawowe badania byly u mnie w normie.
Wykonalem analizę pierwiastkową i okazało się,
że miałem duży deficyt niektórych pierwiastków śladowych.
Po kilkumiesięcznej suplementacji mineralnej czuję się świetnie.
Zajrzyj na http://www.biomol.sos-medica.pl/

w razie zawalu
Pytanie o chorobe Neurovibromatosis
Problem na basenie...