Targi

1. Data: 2007-05-16 21:39:53

Temat: Targi
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tylko przypominam :D
http://www.grajmywzielone.pl/

Pozdrawiam TeresaR

2. Data: 2007-05-17 11:02:14

Temat: Re: Targi
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:f2ftod$gr9$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Ja tylko przypominam :D
> http://www.grajmywzielone.pl/

Złoszczą mnie takie informacje na www jak o tej wystawie.
Na podstronie "O Wystawie" można się dowiedzieć że,

"powstała z inicjatywy Pomorskiego Stowarzyszenia Ogrodników i Projektantów
Terenów Zieleni. Od 1993 roku była organizowana na terenach hotelu Posejdon.
Kilka lat później na terenie nowootwartego Centrum Hurtowego Rënk
zorganizowano kiermasz kwiatów rabatowych.
(...) Od tego roku wystawa połączona z kiermaszem pod nazwą "GRAJMY W
ZIELONE" organizowana jest na terenie Pomorskiego Rynku Hurtowego "Rënk". "

Rozumiem wszyscy wiedzą, że wystawa jest w Gdańsku i nie muszą autorzy
strony tego pisać w tym miejscu. :-(
A jak ktoś nie wie to będzie musiał poszukać na innych podstronach. :-(
Ja należę do tych co uważają, że w punkcie "O Wystawie" powinna być też
informacja
o miejscu wystawy, a jak nie ma to znaczy nie warta, aby ja odwiedzić.

Krycha

3. Data: 2007-05-17 12:22:31

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:

> Rozumiem wszyscy wiedzą, że wystawa jest w Gdańsku i nie muszą autorzy
> strony tego pisać w tym miejscu. :-(
> A jak ktoś nie wie to będzie musiał poszukać na innych podstronach. :-(

Jedyna informacja o tym jest pod "Kontakt". Oczywiście powinno być
powiedziane dokładnie gdzie jest wystawa, łącznie z opisem jak tam się
dostać. Najlepiej napisz do nich!

Pozdrowienia,
Michał

--