Targi Zieleń to Życie a konkursy

1. Data: 2002-08-30 21:06:51

Temat: Targi Zieleń to Życie a konkursy
Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze.
Jak zwykle z targów udało mi się coś przywieźć. Tym razem wydawnictwo
Plantperss (www.plantpress.pl) ufundowało trzy książki na nagrody w kolejnym
naszym konkursie. Te książki to Ochrona ozdobnych pnączy, Ochrona róż i
Ochrona roślin wrzosowatych. Sam korzystam z tych pozycji i uważam, że są
świetne, zatem mam nadzieję, że będziecie mieli dużą motywację by wyciągnąć
ode mnie te książki (tak, tak, mam je już u siebie i teraz tylko wysłać).
Konkurs być może powtórzy poprzednią formę a może się zmieni. Jeśłi macie
jakieś pomysły, to bardzo proszę o publiczną dyskusję.
Pragnę podkreślić, że interesują mnie opinie wszystkich, nawet czytaczy.
Czekam niecierpliwie.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://ogrody.agrosan.pl/ strona naszej grupy

2. Data: 2002-09-01 08:14:15

Temat: Re: Targi Zieleń to Życie a konkursy
Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Te targi były (są) chyba przereklamowane - 150 stoisk, z których prawie
wszystkie wyglądały podobnie (zielono :).

Kiermasz był niegodny targów "międzynarodowych"

Bywałem na lepszych spędach roślinkolubów,
gdzie było więcej wystawców, ciekawych roślin , bilet wstępu kosztował mniej
niż połowę tego co w Warszawie.

Nie miałem okazji odwiedzać wcześniejszych wystaw na SGGW,
ta w nowym "Expo" mnie zawiodła.

Pozdrawiam wszystkich grupowiczów

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

Papużki Nierozłączki
www.republika.pl/adam_figarski
n...@p...onet.pl

3. Data: 2002-09-01 15:38:41

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał w
wiadomości news:akomq7$klc$1@news2.tpi.pl...
> [...]
> jakieś pomysły, to bardzo proszę o publiczną dyskusję.
> Pragnę podkreślić, że interesują mnie opinie wszystkich, nawet czytaczy.

Proponuje konkurs na nastarszy polski egzemplarz pinus pinea wuhodowany z
niasion.
Pozdr
Grzegorz

4. Data: 2002-09-01 20:49:29

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@h...pl> w wiadomości d
o grup dyskusyjnych napisał:akomq7$klc$...@n...tpi.pl...

> Konkurs być może powtórzy poprzednią formę a może się zmieni. Jeśłi macie
> jakieś pomysły, to bardzo proszę o publiczną dyskusję.
> Pragnę podkreślić, że interesują mnie opinie wszystkich, nawet czytaczy.

Nie wiem, jaka była poprzednia forma (może ktoś przypomni?), ale ja proponuj
ę:
Najlepiej owocujący Nowy, który dołączył do Kliki w tym roku.

Mam już jedną kandydatkę!

Pozdrawiam
p...@r...pl

5. Data: 2002-09-02 10:02:49

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2002-09-03 08:48:49

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sep 2002 12:02:49 +0200, t...@i...pl (Tomasz
Łukowski ) wrote:

>(...) Targi jak targi -
>wiadomo stoiska z roslinkami. Nic zwalajacego z nog nie wiedzielismy a sklep
>z roslinkami przed wejsciem raczej skromny.

A mnie powaliło: zobaczyłam szałwię, której nie mam. I nazwy tej
szałwii też nie było. I największe wrażenie: babka Plantago major
"Purpurea" . Tak sobie pomyślałam: a może by dla odmiany
zachwaścić działkę babką na czerwono? Zielona już mi się
znudziła.
W ogóle fajny cennik otrzymałam na jednym ze stoisk: z ziół można
nabyć lupczyk, lebiotkę i krwiściąk m.in. :-)))
Pozdrawiam, Anula :-)

7. Data: 2002-09-03 08:59:27

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anula <a...@p...onet.pl> wrote in

> I największe wrażenie: babka Plantago major
> "Purpurea" . Tak sobie pomyślałam: a może by dla odmiany
> zachwaścić działkę babką na czerwono? Zielona już mi się
> znudziła.

Przemysl to dokladnie :-)))

> W ogóle fajny cennik otrzymałam na jednym ze stoisk: z ziół można
> nabyć lupczyk, lebiotkę i krwiściąk m.in. :-)))

Czy lupczyk to roslina, na ktorej rosna lupki?
Jesli tak, to biore!
Pozdrowienia - Ewa Sz.

8. Data: 2002-09-03 09:43:23

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Sep 2002 08:59:27 GMT, "Ewa Szczęśniak"
<e...@b...uni.wroc.pl> wrote:

>Anula <a...@p...onet.pl> wrote in

>Przemysl to dokladnie :-)))

Hehehe, biały podagrycznik pokazuje się promieniście w odległości
ok. 40cm od miejsca posadzenia, zaczynam się niepokoić. Mam perz,
mam rdesty, mam białą koniczynę, mam mniszka, co mi tam babka,
czerwoną łatwiej wypatrzyć. Ale miała fajniste, dorodne liście!

>Czy lupczyk to roslina, na ktorej rosna lupki?
>Jesli tak, to biore!

TEN lupczyk ma równie niezłą nazwę bot.: Levisticum !
Może bym nie wypatrzyła, ale wycieniowali w cenniku na zielono,
coby się w oczy rzucało.
Tak w ogóle, to duża oferta, mają coś, czego nigdzie indziej nie
widziałam (patrz: babka i inne takie), więc wypadałoby zajrzeć do
nich. A to w pobliżu Janusza. Ale on już cytuję: "zeżarł" był co
lepsze winogrona... Może poczekam do następnego sezonu...

Pozdrawiam, Anula :-)

9. Data: 2002-09-03 12:44:49

Od: Krzysztof Marusiński <o...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anula" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> TEN lupczyk ma równie niezłą nazwę bot.: Levisticum !

Ewa ma dzisiaj "zmianę żartującą" :-).
Lubczyk przez b, potocznie zwany "maggi" i jeszcze jakoś, ale zapomniałem -
jest rosliną, która po pewnym czasie robi sie uciążliwa. Zapach, zrazu
przyjemny, przez swoją intensywność staje się trudny do zniesienia.
Sama roślina rozrasta się w wielki krzaczysko, które po pewnym czasie może
stać się niepotrzebne.
--
:-) http://www.ogrod.prv.pl

10. Data: 2002-09-03 13:27:20

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" <o...@k...pkobp.pl> wrote in message

> [...]
> przyjemny, przez swoją intensywność staje się trudny do zniesienia.
> Sama roślina rozrasta się w wielki krzaczysko, które po pewnym czasie może

A kto Ci każe wąchać korzeń?:-) Liście mają zapach selerowy, nawet
przyjemny, kwiaty są atrakcyjne dla bzykaczy. Krzaczysko można przycinać
parę razy w sezonie i już nie jest takie duże. A raz na 5 lat wykopać i
posadzić 1/5 korzeni z powrotem. To nie jest roślina sprawiająca problemy!!!

Pozdrawiam, Basia.

Nowy trawnik, jak?
Odkurzacz czy grabie? Oto jest pytanie.
Przydtane darmowe