Tarta cytrynowa - pytanie

1. Data: 2006-06-05 09:08:38

Temat: Tarta cytrynowa - pytanie
Od: "kasia maruda" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ostatnio robiłam tartę cytrynową i wyszła bardzo smaczna, ale podchodziła
wodą, wręcz kapało z niej. Może ktoś pomoże mi udoskonalić przepis? Ciasto
typowo tartowe plus nadzienie:

śmietana 18%
3/4 szkl. soku z cytryny
szklanka cukru
3 jajka
2 żółtka

wylane na podpieczony spód, pół godziny w 180 st.
Może trzeba dać kremówkę??

- -
pzdr
kasia maruda

2. Data: 2006-06-05 09:22:26

Temat: Re: Tarta cytrynowa - pytanie
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kasia maruda" <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
> 3 jajka
> 2 żółtka
>
> wylane na podpieczony spód, pół godziny w 180 st.

Sposób na śmietanę - gęste płótno położone na piasek - nalać na nie
śmietany, gdy odcieknie serwatka zebrać śmietanę do naczynia... Piesek z
serwatka wyrzucić - płótno przeprać... :-P))))))

3. Data: 2006-06-05 09:28:35

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> śmietany, gdy odcieknie serwatka zebrać śmietanę do naczynia... Piesek z
> serwatka wyrzucić - płótno przeprać... :-P))))))

Sposób dotyczy tylko gęstej kwaśnej śmietany...

pędzel do smarowania wypieków - gdzie w Wawie?
Sushi na telefon [Warszawa]
Co dzisiaj na obiad?
Pytanko na sniadanko.
dobra wiadomość dla niezamożnych miłośników marmite