Jakie mieliscie ciasto?

1. Data: 2001-09-17 11:14:51

Temat: Jakie mieliscie ciasto?
Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, hej!

Pochwalcie sie, jakie upiekliscie ciasto na niedziele. Ja zrobilam
ciasto orzechowo-daktylowe. Ale juz go nie ma :-( Zostalo wczoraj
znikniete.

Pozdrawiam
Maria

1. Data: 2001-09-17 11:17:53

Temat: Odp: Jakie mieliscie ciasto?
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria U. <m...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@f...onet.pl...
> [...]
>
> Pochwalcie sie, jakie upiekliscie ciasto na niedziele. Ja zrobilam
> ciasto orzechowo-daktylowe. Ale juz go nie ma :-( Zostalo wczoraj

ja robiłam okolicznościowe, czyli na okoliczność posiadania tony śliwek w
domu.
zawsze wychodzi, zawsze szybko znika i jest co tydzień dopóki śliwki
pod ręką.
ula.

1. Data: 2001-09-17 11:20:01

Temat: Re: Jakie mieliscie ciasto?
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja zrobilam juz po raz kolejny ciasto ze sliwkami wedlug przepisu
> Grazyny Szkudlinskiej i tez zostalo szybko znikniete ;-)

a czy to ciasto z grupy, czy przepis był podawany?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-17 11:20:25

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

grup dyskusyjnych napisała:
> [...]

Ja zrobilam juz po raz kolejny ciasto ze sliwkami wedlug przepisu
Grazyny Szkudlinskiej i tez zostalo szybko znikniete ;-)
A bylo pyszne... Smakuje ekstra i na cieplo i na zimno.
Pozwolilam sobie go lekko zmodyfikowac, posypujac polowki sliwek
orzechami wloskimi.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-09-17 11:20:37

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria U." <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> Hej, hej!
>
> Pochwalcie sie, jakie upiekliscie ciasto na niedziele. Ja zrobilam
> ciasto orzechowo-daktylowe. Ale juz go nie ma :-( Zostalo wczoraj
> znikniete.

mozna prosic o szczegóły? ;-))

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-17 11:27:49

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria U. <m...@f...onet.pl> wrote in message
> Hej, hej!
>
> Pochwalcie sie, jakie upiekliscie ciasto na niedziele. Ja zrobilam
> ciasto orzechowo-daktylowe. Ale juz go nie ma :-( Zostalo wczoraj
> znikniete.

ja mialam ciasto owocowe - z brzoskwiniami (z ogrodka) i z piana z bialek na
wierzchu. Przepis z grupy oczywiscie. Nie musze chyba dodawac ze juz go nie
ma... :-)
Asia

1. Data: 2001-09-17 11:28:35

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pochwalcie sie, jakie upiekliscie ciasto na niedziele. Ja zrobilam
> ciasto orzechowo-daktylowe. Ale juz go nie ma :-( Zostalo wczoraj

ja nie miałam ciasta:(
Mechcia

1. Data: 2001-09-17 11:29:38

Temat: Re: Odp: Jakie mieliscie ciasto?
Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ulla wrote:

> [...]
> domu.
> zawsze wychodzi, zawsze szybko znika i jest co tydzień dopóki śliwki

Przepis juz sie tu pojawil? Jesli nie, to bardzo poprosze.
A tak a propos sliwek to moja siostra robi pyszna tarte sliwkowa. Po prostu
niebo w gebie!

Maria

1. Data: 2001-09-17 11:32:34

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o4mo5$cfe$...@n...tpi.pl...

> ja nie miałam ciasta:(
> Mechcia

Ja też nie miałam :-(
Wkenka

1. Data: 2001-09-17 11:34:34

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pochwalcie sie, jakie upiekliscie ciasto na niedziele. Ja zrobilam
> ciasto orzechowo-daktylowe. Ale juz go nie ma :-( Zostalo wczoraj

Hej!

Ja jadłam drożdżowe ze śliwkami ale nie musiałam go robić bo spadło mi z
nieba.

Ela.

Pierogi z grzybami
lodowka Ardo