lodowka Ardo

1. Data: 2001-09-17 09:13:20

Temat: lodowka Ardo
Od: "dominika" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy moze ktos z Was posiada lodowke w/w firmy? Zastanawiam sie nad kupnem
takowej, bardzo prosze o rade.
pozdrawiam,

Dominika

1. Data: 2001-09-17 11:26:52

Temat: Re: lodowka Ardo
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dominika <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9o4f35$aco$...@h...uw.edu.pl...
> Witam,
>
> Czy moze ktos z Was posiada lodowke w/w firmy? Zastanawiam sie nad kupnem
> [...]
Też się przymierzam do kupna lodówy i byłam już w przeróżnych punktach
sprzedaży.
Coś krecą nosem na Ardo, nie wiem czemu. Nie dopytywałam się zbytnio, bo
wpadł nam w oko Elektrolux, ale o Ardo słyszałam bardzo sprzeczne opinie.
Niektórzy twierdzą, że się dobrze sprawuje, a większość poleca takie firmy
jak Bosh, Whirpool itp.
Ale ja sobie tak myślę, że nawet najdroższa lodówka może się okazać
awaryjna.

Wkn

1. Data: 2001-09-17 11:29:23

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dominika <n...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam,
>
> Czy moze ktos z Was posiada lodowke w/w firmy? Zastanawiam sie nad kupnem
> takowej, bardzo prosze o rade.

ja mam Ardo od jakis 3 lat i jak na razie jest ok, nie sie nie popsulo, nic
nie urwalo, jest cicha. Ogolnie nie widze przeciwwskazan.
Asia

1. Data: 2001-09-17 11:47:11

Od: "Marta" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dominika" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Czy moze ktos z Was posiada lodowke w/w firmy? Zastanawiam sie nad kupnem
> takowej, bardzo prosze o rade.
> pozdrawiam,

Ja "mam", wynajmuję mieszkanie i tu jest taka którą mam od nowości.
Najtańszy model. Owszem nie polecam. Uszczelka się odkleiła po pol roku
uzywania. Na skutek tego zamrazalnik sie zamraza bardzo szybko. Lodowka
dziala w przedziale temperatur 16-32 stopnie, ale jak byly upaly na prawde
mialam z zamrazaniem klopoty. Chlodzenie z reszta tez nie dzialalo
zadowalajaco.
W poprzednim mieszkaniu stal Whirlpool lodowka na gorze a zamrazarka na
dole. Calosc jako jeden mebel ale dzialaly niezaleznie, tak ze jedno mozna
bylo wylaczyc bez wylaczania drugiego. Pomimo, ze sprzet mial conajmniej dwa
lata dzialal swietnie przez caly rok mieszkania. Wiem, ze to nieduzo, ale
nie sadze by Ardo dzialalo w polowie tak dobrze po trzech latach. Poza tym
mozna bylo ustawic na o wiele nizsza temperature w lodowce i niezaleznie od
upalow na zewnatrz bylo w srodku chlodno. Jeszcze jedno: Whirlpool tamten
chodzil ciszej niz to Ardo z ktorego teraz korzystam.
Osobiscie uwazam, ze lepiej kupic drozszy sprzet wyzszej klasy.

Pozdrawiam,
Marta

1. Data: 2001-09-17 12:04:33

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta <m...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> [...]
> chodzil ciszej niz to Ardo z ktorego teraz korzystam.
> Osobiscie uwazam, ze lepiej kupic drozszy sprzet wyzszej klasy.

Co do whirpoola to się zgadzam, ma ją moja mama (tez miałam zanim się nie
wyprowadziłam). Jak na razie ma dwa lata i nic jej nie mozna zarzucić.

Wkn

1. Data: 2001-09-17 14:51:12

Od: "Vefour" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz, z tym sprzetem "niższej średniej półki" jest problem, bo wszystko
zalezy od egzemplarza. oczywiscie brak bajerow, wykonanie i technlogia tez
odbiegaja od liebherra czy miele, ale rzecz jasna cena nader atrakcyjna. Jak
Cie nie stac na lepszy model, bierz i eksploatuj ile sie da poki masz
gwarancje, liczac, ze jak cos ma sie zepsuc to od razu. Moja pralka
Indensita (tez bez cudow) przezyla 7 lat super ciezkiej eksploatacji, a
zmywara Boscha, hi top, zaledwie 5.

V.

> Witam,
>
> Czy moze ktos z Was posiada lodowke w/w firmy? Zastanawiam sie nad kupnem
> [...]

Pstrag
Prosba o dyskusje
jablka
pomocy - przepis na paprykę konserwową