pomocy - przepis na paprykę konserwową

1. Data: 2001-09-16 10:00:17

Temat: pomocy - przepis na paprykę konserwową
Od: "Piotr" <c...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie, dostałem duże ilości i potrzebuję sprawdzonego przepisu

--
Piotr
c...@a...net.pl

1. Data: 2001-09-17 08:09:46

Temat: Re: pomocy - przepis na paprykę konserwową
Od: Maciej <b...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisał(a):

> jak w temacie, dostałem duże ilości i potrzebuję sprawdzonego przepisu
>
> --
> Piotr
> c...@a...net.pl

Moj naprawde sprawdzony przepis. Jak nie wyjdzie zwracam koszt
poniesionych nakladow.
Papryka konserwowa
2,5 kg papryki odpowiednio oporz?dzi?
1l wody
˝ szkl octu 10%
1 szkl cukru
1,5 ?y?eczki soli
ziele ang. Li?? laurowy
Zalew? zagotowac i pogotowac z papryk? 3 min.
Do s?oików po ˝ z?bka czosnku i ?y?eczk? gorczycy. Wla? zalew? i
papryk?. Na wierzch ?y?k? oleju.
Nie pasteryzowc. Po prostu w koc do góry nogami a gor?ca zalewa
zaci?gnie.
Gwarantuje tward? papryke przez 12 miesi?cy.
Uzywam zarówno jako dodatek jak i jako substrat do roznego rodzaju potraw
typu leczo, bogracz...

patelnia żeliwna - inauguracja?
Marchewka kandyzowana
lekcewaznie na "gotowaniu" - info