Re: Tatuaże

From: "Chiron" <c...@t...ja>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Tatuaże
Date: Sat, 3 Jun 2017 22:21:43 +0200
<ogrmas$2qt$2@node2.news.atman.pl> <ogrmfr$2qt$3@node2.news.atman.pl>
<ogrmle$ns9$1@node1.news.atman.pl> <ogrmpa$2qt$4@node2.news.atman.pl>
<ogrmpv$2qt$5@node2.news.atman.pl> <ogrn4l$2qt$6@node2.news.atman.pl>
<ogs822$a0k$1@node1.news.atman.pl>
<59325833$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
<ogtp16$1md$1@node2.news.atman.pl>
<593275ab$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
<ogulck$lie$1@node1.news.atman.pl>
<5932fc1f$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
news:5932fc1f$0$15204$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> Na pewno nie wszyscy, co najmniej kilka osób włącznie ze mną po prostu
> interesuje się wnętrzem człowieka,
Z tego, co wiem- to takich, którzy nie byli pacjentami terapii- jest tu z
pewnością mniejszość- no ale to nie o to chodzi

> tobie podobnych świrów jest tu niewielu.
Skoro chcesz się akurat ze mną porównywać; Ja tu staram się czasem po prostu
rozmawiać z tymi, którzy mają na to ochotę. To wszystko. To, co tu
wyprawiasz ty- jest z całą pewnością chore. No cóż- postępowanie każdego z
nas świadczy tylko o nas samych. Jeśli rzeczywiście- sądząc po tym, co tu
wyprawiasz od lat- nie jesteś w żadnej terapii- to niech Bóg ma cię w swojej
opiece...A rzeczywiście- może nie jesteś. Chętnie w to wierzę- bo (jak
pisałem)- na początku twojego pisania tutaj- jeszcze można było z tobą w
miarę sensownie pogadać. Można było się zgadzać z tym, co piszesz- lub nie.
Jednak właściwie nie odbiegało to od usenetowej dyskusji. Od lat już twoje
pisanie tutaj jest po prostu chore. Gdybyś kiedyś nie bał się aż tak bardzo
prawdy o sobie- to mogę ci polecić psychotesty- np Eysencka. No ale czy
uwierzysz psychotestom? No i czy to da ci asumpt do pójścia na terapię?
Chyba nie, jak myślę. Masz problem- problem osobowościowy. I to bardzo
poważny. I- mam też takie przekonanie- wiesz o tym doskonale. Jednak dokąd
się nie przyznasz- nawet przed sobą- to będziesz się staczał coraz bardziej.
--
Chiron