Tatuaże

1. Data: 2017-06-02 14:36:07

Temat: Tatuaże
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie jest wasze zdanie? Dla mnie to wielka głupota

2. Data: 2017-06-02 14:38:20

Temat: Re: Tatuaże
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości
> Jakie jest wasze zdanie? Dla mnie to wielka głupota

Ks.Kapłańska 19:28

--
Chiron

3. Data: 2017-06-02 14:39:56

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2017 o 14:38, Chiron pisze:

> Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości
>
> Ks.Kapłańska 19:28
Dla leniwych:
Nie będziecie nacinać ciała na znak żałoby po zmarłym. Nie będziecie się
tatuować. Ja jestem Pan!

4. Data: 2017-06-02 14:42:35

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2017 o 14:39, pinokio pisze:
> Dla leniwych:
> Nie będziecie nacinać ciała na znak żałoby po zmarłym. Nie będziecie się
> tatuować. Ja jestem Pan!

Który to król nosił wstydliwy tatuaż "śmierć monarchom!" wytatuowany w
czasach jego rewolucyjnej młodości?

5. Data: 2017-06-02 14:45:32

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Który to król nosił wstydliwy tatuaż "śmierć monarchom!" wytatuowany w
> czasach jego rewolucyjnej młodości?

No wiesz- najpierw był rewolucjonistą, potem doszło mu uwielbienie dla
Napoleona, a jak Napoleon zrobił go królem Szwecji- to okazał się niezłym
monarchą- dla Szwedów. Tego tatuażu nie miałbym mu za złe

--
Chiron

6. Data: 2017-06-02 14:47:38

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2017 o 14:45, Chiron pisze:
> No wiesz- najpierw był rewolucjonistą, potem doszło mu uwielbienie dla
> Napoleona, a jak Napoleon zrobił go królem Szwecji- to okazał się
> niezłym monarchą- dla Szwedów. Tego tatuażu nie miałbym mu za złe

Karol XIV Jan

7. Data: 2017-06-02 14:47:59

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2017 o 14:47, pinokio pisze:

> Karol XIV Jan
?
to było pytanie

8. Data: 2017-06-02 14:53:41

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ?
> to było pytanie

Poglądy się zmieniają a tatuaż już pozostaje...

9. Data: 2017-06-02 14:54:44

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2017 o 14:53, pinokio pisze:

> Poglądy się zmieniają a tatuaż już pozostaje...

Bardzo często osoby tatuujące mają złe intencje, zdarzają się ich
przekleństwa nad tatuażem

10. Data: 2017-06-02 14:58:05

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2017 o 14:54, pinokio pisze:
> Bardzo często osoby tatuujące mają złe intencje, zdarzają się ich
> przekleństwa nad tatuażem

Jak widziałem, internetowi księża, którzy się wytatuowali mają dziwne
poglądy. Można się z Szustakiem (który się wytatuował) nie zgadzać,
kiedy wybiela Judasza i mówi że wszyscy będą zbawieni, natomiast z Ojcem
Kramerem nie zgadzam się już z niczym z wyjątkiem jego tatuażu "Bóg jest
dobry". Tylko pamiętajmy: "dobry" a nie "dobly", skoro jest Dobry to
drżyjmy my, którzy nie całkiem są dobrzy!

Misiewicze
Nacjonalizm? - Tak!
Bo pomagać należy na miejscu!
Tak Kielce witały Komorowskiego.