Syndrom Amelii

1. Data: 2017-06-02 15:05:38

Temat: Syndrom Amelii
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się go pozbyć?
Chiron, mam tak: chcę robić dobre uczynki aby się Dobro
rozprzestrzeniało więc zachowuję się jak świadome narzędzie Planu
Bożego, którego przecież nie znam, To co może mi się wydawać dobre może
skończyć się źle. Chciałbym robić tylko to co do mnie należy i aby
dopiero po śmierci okazało się jak Bóg za pomocą mnie rozpowszechniał
Dobro. Czyli pomagać ludziom wtedy gdy mnie o pomoc poproszą, a nie
wtedy gdy myślę że pomocy potrzebują.

2. Data: 2017-06-02 15:19:53

Temat: Re: Syndrom Amelii
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.cda.pl/video/12054882b

3. Data: 2017-06-02 15:52:39

Temat: Audrey Tautou
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W drugim filmie Audrey Tautou "Bóg jest wielki, a ja malutka" mówi o
problemie gdy chłop przysłania Boga. Tak więc zdarza się blondynkom gdy
zadają się z Arabem, że zaraz im się islam podoba.

4. Data: 2017-06-02 19:52:07

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> https://www.cda.pl/video/12054882b

No cóż- trzeba być z sobą w dobrym kontakcie. Mieć dostęp do swoich emocji,
uczuć, umieć słuchać swojego ciała. Wtedy nie będziesz miał takiego
problemu.
:-)

--
Chiron

5. Data: 2017-06-02 19:56:18

Temat: Re: Białoarmista
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2017 o 19:52, Chiron pisze:
> No cóż- trzeba być z sobą w dobrym kontakcie. Mieć dostęp do swoich
> emocji, uczuć, umieć słuchać swojego ciała. Wtedy nie będziesz miał
> takiego problemu.

Myślę że jestem z sobą w dobrym kontakcie. Problem z relacją z Bogiem,
myśląc że jestem wojownikiem Dobra, niekiedy zdarza się "wyręczać" Boga
i kolekcjonować dobre uczynki. A chodzi o ciągłą postawę miłości, "nie
wie prawica co czyni lewica", by dopiero potem okazało się co przeze
mnie dobrego zrobił Bóg.

6. Data: 2017-06-02 19:57:02

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2017 o 19:56, pinokio pisze:
> [...]
> i kolekcjonować dobre uczynki. A chodzi o ciągłą postawę miłości, "nie
> wie prawica co czyni lewica", by dopiero potem okazało się co przeze

Zaufanie bardziej Bogu niż mi

7. Data: 2017-06-02 22:44:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> [...]
>
> No cóż- trzeba być z sobą w dobrym kontakcie. Mieć dostęp do swoich emocji,
> uczuć, umieć słuchać swojego ciała. Wtedy nie będziesz miał takiego

Też tak myślę. Zamiast się skupiać na innych trzeba NAJPIERW pomóc sobie.
To jest zdrowa kolejność.

8. Data: 2017-06-02 22:45:17

Temat: Re: Audrey Tautou
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> W drugim filmie Audrey Tautou "Bóg jest wielki, a ja malutka" mówi o
> problemie gdy chłop przysłania Boga. Tak więc zdarza się blondynkom gdy
> zadają się z Arabem, że zaraz im się islam podoba.

Świetnie ujęte!

9. Data: 2017-06-03 04:36:15

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2017 o 22:44, Ikselka pisze:
> Też tak myślę. Zamiast się skupiać na innych trzeba NAJPIERW pomóc sobie.
> To jest zdrowa kolejność.
Tak, dobra rada.
Fora internetowe zresztą mają w regulaminie, by zamiast nawracać innych,
nawracać siebie ;-)

10. Data: 2017-06-03 10:59:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Tak, dobra rada.
> Fora internetowe zresztą mają w regulaminie, by zamiast nawracać innych,
> nawracać siebie ;-)

Chodzi o to, że jeśli NAJPIERW nie zadbasz o siebie, to nie będziesz w
stanie pomagać nikomu.

Tatuaże
Misiewicze
Nacjonalizm? - Tak!