Syndrom Amelii

11. Data: 2017-06-03 11:13:55

Temat: Re: Syndrom Amelii
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2017 o 10:59, Ikselka pisze:
> Chodzi o to, że jeśli NAJPIERW nie zadbasz o siebie, to nie będziesz w
> stanie pomagać nikomu.

Kiedy przestać, kiedy wystarczająco już zadbałem o siebie? Przez te lata
wydaje mi się że dosyć już zadbałem o siebie ;-) Czy też potrzebna jest
terapia.
Choć z drugiej strony myślę że nie teraz ale jeszcze rok tego co teraz
(od 1.5 miesiąca jest dobrze) będzie oznaczało że dopiero zadbałem o siebie.

12. Data: 2017-06-03 14:27:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Kiedy przestać, kiedy wystarczająco już zadbałem o siebie?

Nigdy nie przestawać.

> [...]
> (od 1.5 miesiąca jest dobrze) będzie oznaczało że dopiero zadbałem o siebie.

Dbać o siebie musisz zawsze. Zwłaszcza odpowiadając za innych.

Tatuaże
Misiewicze
Nacjonalizm? - Tak!
Bo pomagać należy na miejscu!