Tawerna U Greka w W-wie?

1. Data: 2002-02-14 11:40:21

Temat: Tawerna U Greka w W-wie?
Od: "Magda S" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

ktoś był, jadł i może szczególnie coś polecić?

Pozdrawiam,

Magda przed kolacją

1. Data: 2002-02-14 17:53:10

Temat: Re: Tawerna U Greka w W-wie?
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda S" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> ktoś był, jadł i może szczególnie coś polecić?
>
> Pozdrawiam,
>
> Magda przed kolacją
>
> Na Saskiej Kępie?
Zdaj się na kelnera, Kręgliccy tak szkolą personel, że naprawdę
wiedzą co jest dobre i nie oszukują.
pozdr.Alex

1. Data: 2002-02-15 07:20:30

Temat: Odp: Tawerna U Greka w W-wie?
Od: "Magda S" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a4gt82$9uu$...@n...tpi.pl...

> Zdaj się na kelnera, Kręgliccy tak szkolą personel, że naprawdę
> wiedzą co jest dobre i nie oszukują.

Nie, nie. Na Saskiej Kępie jest Santorini, na Ochocie nowe Meltemi: to
knajpki rodzeństwa Kręglickich. Chodziło mi o Tavernę U Greka na
Nowogrodzkiej. Ale byłam tam już wczoraj i jednak Kręgliccy górą.

Pozdrawiam,

Magda po kolacji

1. Data: 2002-02-15 07:24:48

Od: "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodziło mi o Tavernę U Greka na Nowogrodzkiej.

Rzuc pare przykladowych cen... I czy jest tylko gorzej niz u
Kreglickich czy w ogole beznadziejnie?

Pozdrawiam,

:-) Monika

1. Data: 2002-02-15 07:55:47

Od: "Magda S" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Bacińska-Wojewódka <m...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a4idhf$dip$...@n...tpi.pl...
> Rzuc pare przykladowych cen... I czy jest tylko gorzej niz u
> Kreglickich czy w ogole beznadziejnie?

Nie, beznadziejnie nie jest! Wystrój bardzo ładny, obsługa miła, ale
jedzonko wg nas trochę słabsze niż u Kręglickich. Ceny, które pamiętam:

sałatka grecka Horiatiki 18 zł (Horiatiki zdecydowanie słabsze niż w
"Santorini")
kotleciki jagnięce 55 zł (to chyba najdroższe z dań głównych, reszta między
35-45 zł)
smażone kalmary (jako przystawka) 25 zł

Plusem restauracji Kręglickich jest obecność domowego wina w karafce, U
Greka można zamówić tylko w butelkach, markowe, co oczywiście wychodzi
znacznie drożej :-(((

Pozdrawiam,

Magda

[ogloszenie] Bereket - konkurs - zapraszamy
pistacje + filety z kurczaka i co dalej?????
A może zupka po chińsku?
Re: ????
No to: chińszczyzna raz.