Te nieszczesne pieczarki marynowane Pomocy!!

1. Data: 2003-10-15 08:29:20

Temat: Te nieszczesne pieczarki marynowane Pomocy!!
Od: "Ryszard Michałowski" <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę ponownie może ktoś z Was wie jak zrobić aby pieczarki w słoiku
nie wyglądały tak szarawo. Te kupowane w sklepach są białe. Czy może ich sie
nie gotuje atylko surowe zalewa zalewą. Pomożcie

Noman

1. Data: 2003-10-15 08:35:47

Temat: Re: Te nieszczesne pieczarki marynowane Pomocy!!
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2003-10-15 at 10:29, Ryszard =?ISO-8859-2?Q?Micha=B3owski ?=
wrote:
> Bardzo proszę ponownie może ktoś z Was wie jak zrobić aby pieczarki w słoiku
> nie wyglądały tak szarawo. Te kupowane w sklepach są białe. Czy może ich sie
> nie gotuje atylko surowe zalewa zalewą. Pomożcie

Nigdy nie robilam pieczarek manowanych, ale smazone pieczarki pozostaja
biale, jak sie je posoli PO usmazeniu, a nie przed. Nie wiem, czy to sie
przeklada na marynate...

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-15 09:06:39

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:

> Nigdy nie robilam pieczarek manowanych, ale smazone pieczarki pozostaja
> biale, jak sie je posoli PO usmazeniu, a nie przed. Nie wiem, czy to sie
> przeklada na marynate...

Może je trzeba zblanszowac, jak gruszki, zeby byly biale?

Krycha

1. Data: 2003-10-15 09:46:13

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> Może je trzeba zblanszowac, jak gruszki, zeby byly biale?
>
> Krycha

Czytałam kiedyś, ze pieczarki do sałatki należy potraktować sokiem z cytryny
(jak jabłka) wtedy nie ciemnieją ale czy to się sprawdzi przy marynowaniu
nie wiem

Anet

1. Data: 2003-10-15 17:50:10

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Oct 2003 10:29:20 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Ryszard
Michałowski*, w wiadomości news:<bmj0ha$nck$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co
następuje:

> Bardzo proszę ponownie może ktoś z Was wie jak zrobić aby pieczarki w słoiku
> nie wyglądały tak szarawo. Te kupowane w sklepach są białe. Czy może ich sie
> nie gotuje atylko surowe zalewa zalewą. Pomożcie

problem polega również na tym, żeby używać młodziutkich pieczarek, bo
starsze okazy mają już przerwaną osłonę i odkryte zarodnie...
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2003-10-16 09:48:12

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Oct 2003 19:50:10 +0200, Ti`Ana wrote:

> problem polega również na tym, żeby używać młodziutkich pieczarek, bo
> starsze okazy mają już przerwaną osłonę i odkryte zarodnie...

No normalnie biolog, jak pragnę zdrowia:)

BP, NMSP:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek at onet pl)
*Life is too complex for oral communication*

1. Data: 2003-10-16 13:36:44

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Oct 2003 11:48:12 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Marek Bieniek*, w
wiadomości news:<kwbsk3a3w985.dlg@always.coca.cola> zawarł, co następuje:

> No normalnie biolog, jak pragnę zdrowia:)

Ciesz się, ze nie napisałam o hymenoforze ;P

> BP, NMSP:)

Ależ proszę.
--
[...]

Makaron conchiglie, jaki farsz?
jak sie robi blok?
sledziowa salsa
Wszystko o śmietanie-pytanie
Ogrzewanie filiżanek/czajniczka do herbaty