Re: Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?

From: "Chiron" <e...@o...eu>
Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?
Date: Wed, 12 Dec 2012 07:45:29 +0100

Użytkownik "????????????" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:1845f2bc-1362-477c-a18d-acdffdb0b090@n5g2000vbk
.googlegroups.com...

>To sporadyczne przypadki i nie ma zorganizowanej grupy nauczycieli,
>która zbiorowo dokonuje i ukrywa nawzajem najgorszą zbrodnie.
Trzymaj się faktów. Ten temat był często wałkowany- wśród nauczycieli jest
większy odsetek pedofili, niż wśród księży. Tyle, że jak juz w końcu kogoś z
nauczycieli przymknom, to nie robi się wokół tego wrawy w prasie.

>Kościół
>to zawsze była najgorsza patologia i przeciąga patologię.
Fakty są przeciw Tobie: Kościół to największy w dziejach budowniczy, mecenas
nauki, sztuki.. Dzięki Kościołowi też narody barbarzyńskie Europy poznały
zdobycze cywilizacyjne Rzymu i Grecji

>zdumiewające ale najgorsi zboczeńcy mają pełne mordy moralności, jakby
>nic się nie stało i paradoksalne jest to, że ten sam kościół, zbiorowy
>zboczeniec, który potępia ludzi normalnych jak Homo i nawołuje do
>prześladowań i gwałci dzieci.
Kościół jako instytucja, ani jako zbiorwość ludzi nie gwałci dzieci. Owszem-
są pojedyńcze zdarzenia tego typu- które w sposób całkiem nieuprawniony
rozciągasz na wszystkich jego przedstawicieli.

>Zboczeńcy prześladują normalnych. Sztuka
>z wieku na wiek demaskowała obłudę, ciemnotę, wynaturzenia kościoła,
>chodźby jak Monachomachia Krasickiego/ oświeceniowego biskupa/ aż
>normalny świat kopnął zwyrodnialców w dupy, tylki tu ciemnota bez
>totalitaryzmu żyć nie potrafii i zatruwa kościołem , po raz kolejny ,
>ludziom życie, stwarzając wieczne cierpienie wypływające z bram
>piekielnych kościoła i z ich zboczonego krocza.

Odpływasz w jakieś obłędne ideolo- pozbawione treści.

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron