Technika sępienia

41. Data: 2004-12-07 10:13:15

Temat: Re: Technika sępienia
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl>
[...]
> Ale to tylko takie moje - indywidualne. Skoro jednak, demokratycznie
[...]

Demokratyczne mają to do siebie, że z reguły odbywają się w tajnym
głosowaniu.
I najczęściej znana jest liczba uczestników w tym kto za, kto przeciw i
kto się wstrzymał.
No i wybiera się komisję skrutacyjną.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

42. Data: 2004-12-07 10:18:24

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

,

> Może 'usępienie'.
> :-))
> Pozdrawiam
>   skryba
>
> Chciałem odsępić chętnym nasiona złotego jaja, ale chętnych
brak.Pozdrawiam, Mirzan

43. Data: 2004-12-07 10:41:02

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl

> brak.Pozdrawiam, Mirzan

Powiem, że zupełnie zabawne strony otworzyly mi się na hasło "złote jajo".
Podrzucisz jakieś informacje o tym co masz do odstąpienia:), bo ewentualnie
mi się kojarzy z tykwą w owalnym kształcie.
Pozdrawiam Gabi

44. Data: 2004-12-07 10:44:23

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl>
> [...]
> [...]
>
> Demokratyczne mają to do siebie, że z reguły odbywają się w tajnym
> głosowaniu.

Nikt mi w klawiaturę nie zaglądał gdy glosowałem;-)

> I najczęściej znana jest liczba uczestników w tym kto za, kto przeciw i
> kto się wstrzymał.

Te dane Jurek nawet z procentami wyliczył i wypisał. :-)

> No i wybiera się komisję skrutacyjną.
> ;-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Przecież komisją skrutacyjną na grupie Jurek jest od zawsze. :-))

Pozdrawiam
skryba

45. Data: 2004-12-07 10:46:58

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ,

> brak.Pozdrawiam, Mirzan

Przecież ja nie poproszę o nasionka skoro obdarowałeś mnie całym 'jajem'.
:-)))
Pozdrawiam
skryba

46. Data: 2004-12-07 10:51:54

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja odwagi nie mam:)
Pozdrawiam, Monika

47. Data: 2004-12-07 11:36:51

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ,
> brak.Pozdrawiam, Mirzan

Może podpowiedz jak i w jakich warunkach się tą roślinkę hoduje. Wówczas
chetnych może być więcej.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

48. Data: 2004-12-07 12:37:35

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No własnie,Twój 'przypadek' jest chyba najprostszy.Obdarowałeś tu sporo
> ogrodników różnymi ciekawymi roślinami.Zrób listę chciejstw i ogłoś.
> / O czym może marzyć Mirzan,który ma w ogrodzie tyle cudaków?/
> A potem tylko pilnuj,żeby Ci się skrzynka nie zapchała :)))
> Powodzenia w sępieniu, Lilka
>

> Na ten sezon mam tylko jedno marzenie - nasiona ferrari.
Pozdrawiam. Mirzan

49. Data: 2004-12-07 12:43:03

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja odwagi nie mam:)
> Pozdrawiam, Monika

Nie trzeba odwagi, wystarczy podać adres.
Złote jajo to odmiana oberżyny, uprawia się jak pomidory
z rozsady. Moje rosły cały sezon w doniczkach, ładnie
wybarwiły się i dojrzały.
Nie wiem czy jadalne.
Pozdrawiam Mirzan

50. Data: 2004-12-07 12:43:27

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

w...@b...pl wrote:

> 1. Sępem może zostać każdy, kto ma na to ochotę i posiada co najmniej
> jedną doniczkę z zielonym lub kawałek gruntu z czymś zielonym.

Zaraz, zaraz... Za zielone to sie po prostu kupuje :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz