Techniki NLP

151. Data: 2009-04-14 20:58:46

Temat: Re: Techniki NLP
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Możesz poprawić, bo nie widzę?

Się czy Cię?

> Ciemnogród mnie zdominował. :)

Nie przejmuj się, jakoś sobie z nim poradzimy. :)

Ewa

152. Data: 2009-04-14 21:00:35

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja>

> Bardziej wyraźnie niż Saulo już nie można tego podsrumować ;)

michael mnie skilfajlował?

o, sromota! :)

(michale, wierzę ci, że paliłeś! - chociaż za chiny nie wiem, po co
robiłeś to coś z tym rulonikiem z papieru)

saulo

153. Data: 2009-04-14 21:09:00

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> (michale, wierzę ci, że paliłeś! - chociaż za chiny nie wiem, po co
> robiłeś to coś z tym rulonikiem z papieru)

Dla szpanu palił. ;-P

Ewa

154. Data: 2009-04-14 21:11:15

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm>

> Dla szpanu palił. ;-P

To by był aspekt społeczny ;) (a może i duchowy) - których micha nie
dostrzeha.

Saulo

155. Data: 2009-04-14 21:13:24

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po>

> medea <e...@p...fm>

> To by był aspekt społeczny ;) (a może i duchowy) - których micha nie
> dostrzeha.

Niedostrzehanie jest być może częścią wmawiania sobie zwanego NLP, więc
może lepiej nie wyduszać :|

Saulo

156. Data: 2009-04-14 21:15:01

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał w wiadomości:

> Możesz poprawić, bo nie widzę? Ciemnogród mnie zdominował. :)

Jesssuuuuu! t! ;DDD

michał

157. Data: 2009-04-14 21:17:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Niedostrzehanie jest być może częścią wmawiania sobie zwanego NLP, więc
> może lepiej nie wyduszać :|

Też tak myślę. Może to być też zmiana postrzegania. W sumie chyba każda
zmiana, jakiej dokonujemy w życiu, jest powodowana zmianą postrzegania
różnych rzeczy.

Ewa

158. Data: 2009-04-14 21:21:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Jesssuuuuu! t! ;DDD

Brawo! Brawo, michał!!! :D

Naprawdę splonkowałeś Saula??

Ewa

159. Data: 2009-04-14 21:22:31

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Bardziej wyraźnie niż Saulo już nie można tego podsrumować ;)

No to mówię, że ciemnogród ze mną. :)
Spostrzegawczość totalna przez poczucie misji wyparta. :D

michał

160. Data: 2009-04-14 21:38:42

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał w wiadomości:

> michael mnie skilfajlował?

> o, sromota! :)

> (michale, wierzę ci, że paliłeś! - chociaż za chiny nie wiem, po co
> robiłeś to coś z tym rulonikiem z papieru)

Ja też nie mam pojęcia do dzisiaj. :)

michał

Ikselka trzeba było powiedzieć,to byśmy ci pomogli.
MATKO MOJA...
Gnidy marcowe
HEJ !!!
pardonsik