Re: Tego się powinno zabronić!!!!!

1. Data: 2002-09-18 10:08:36

Temat: Re: Tego się powinno zabronić!!!!!
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
news:am5kb0$2qp$1@news.tpi.pl...

> A Jerzemu tak dech zaparło, że do dzisiaj się nie odzywa ...

Popatrz! Już czwarty dzień go trzyma! Zaczynam sie niepokoić! Wygladał mi na
zgłuszonego i bliskiego zawału, ale (odpukać) mam nadzieję, że to nie ma
skutków ostatecznych...... :-(((((
Dobrze mówiłem! ZABRONIĆ oglądania tego Bogusławowego rozpasania!!! Bo to
się potem tak kończy! :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

2. Data: 2002-09-18 15:36:27

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:am9jde$53h$...@n...tpi.pl...

> [...]
> skutków ostatecznych...... :-(((((
> Dobrze mówiłem! ZABRONIĆ oglądania tego Bogusławowego rozpasania!!! Bo to

Dzxisiaj niespokojna dzwoniłam do Jerzego, ale sekretarka odpowiedziała że
jest u psychologa. Leczy depresję (:-((((
Pozdrawiam wszystkich serdecznie -Jagoda

Re: trucie komarow
Re: a jednak zapytam o winorosla - do Janusza
trójlist
patroni ogrodów
Re: trucie komarow