Tego się powinno zabronić!!!!!

11. Data: 2002-09-16 10:44:33

Temat: Re: Tego się powinno zabronić!!!!!
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> wrote in
news:Pine.LNX.4.30.0209161225010.1160-100000@trimed.
uhc.lublin.pl:

> Jestes pewna, ze ja wygralem a nie Janusz?

Kategoria byla "co poeta chcial przez to powiedziec"
Janusz moze sie lapac na kategorie "co poeta chcial i co powiedzial" :-),
ale on sie broni przed Twoja interpretacja, np zapierajac sie w zywy kamien
przed storczykami. No chyba ze w tym tez jest jakas tajna wiadomosc...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

12. Data: 2002-09-16 10:52:12

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> O!!!! Wiedziałem, że to gratka dla masochistów! :-)

To nie kwestia masochizmu tylko .....

Jak już się katować to czymś przyzwoitym a nie patrząc na swój
pseudo-ogródek myśleć jaki mógłby być piękny gdyby... (umiejętności,
czas i pieniądze)

Pozdrawiam
Qwax

13. Data: 2002-09-16 10:56:27

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przed storczykami. No chyba ze w tym tez jest jakas tajna wiadomosc...
Nie moze byc tajnej wiadomosci. Dlaczego?
Dlatego, ze Janusz pisze ze tam gdzie jest, storczykow nie ma. Czyli chce
powiedziec, ze nie jest w prywatnym ogrodzie Boguslawa. Ale to wiemy z
poprzedniego listu. Wiemy wiec teraz, ze Buguslaw (juz?) nie ma storczykow
a Janusz jest w pracy
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Pozdr.
D.P.

P.S. Jesli cos Ci kiedys zginie zawsze mozesz na mnie liczyc.
P.S. 2.5 Nagrode przeslij poczta.

14. Data: 2002-09-16 12:04:28

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> wrote in
uhc.lublin.pl:

> [...]
> chce powiedziec, ze nie jest w prywatnym ogrodzie Boguslawa. Ale to
> wiemy z poprzedniego listu. Wiemy wiec teraz, ze Buguslaw (juz?) nie
A jezeli Boguslaw, znajac sile wewnetrzna Janusza i chcac uchronic roslinki
przed urokiem, poprowadzil go poprzez jakies dziwne miejsca (drut
kolczasty?) W koncu wiemy tylko, ze Janusz jest tam, gdzie nie ma
storczykow...
> P.S. Jesli cos Ci kiedys zginie zawsze mozesz na mnie liczyc.
Zakonotowalam sobie i nie omieszkam skorzystac :-)
> P.S. 2.5 Nagrode przeslij poczta.
A juz uzgodniona?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

15. Data: 2002-09-16 12:42:34

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przed urokiem, poprowadzil go poprzez jakies dziwne miejsca (drut
> kolczasty?) W koncu wiemy tylko, ze Janusz jest tam, gdzie nie ma
O takiej mozliwosci nie pomyslalem. Ewentualnie Boguslaw te storczyki
czyms przyrzucil...
A to jeszcze nie uzgodnilas?

Pozdr.

D.P.

16. Data: 2002-09-16 12:48:50

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie kwestia masochizmu tylko .....
>
> Jak już się katować to czymś przyzwoitym a nie patrząc na swój
> pseudo-ogródek myśleć jaki mógłby być piękny gdyby... (umiejętności,
> czas i pieniądze)

Jasne, ze masz racje !!!
Mnie czasami wystarczy poczytac te grupe, a juz mam dola na jakis czas !
;-)))
A z drugiej strony i umiejetnosci i czas i pieniadz i .... katowanie... ma
chyba jakis swoj cel koncowy, nieprawdaz ? ;-)

Pozdrawiam
Asia

P.S. Przez wakacje i podyt n 'dzialce' (tak ! dzilace nie w ogrodzie o !)
paprotka domowa i kroton odebraly sobie zycie... Wyglada na to, ze mimo
podlewania, cos im zaszkodzilo.... ;-(

17. Data: 2002-09-16 13:03:45

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Huzarska" <a...@...pl> napisał w wiadomości

> Jasne, ze masz racje !!!
> Mnie czasami wystarczy poczytac te grupe, a juz mam dola na jakis czas !

Rozumiem Cię w pełni! I dlatego napisałem, że oglądania ogrodu Bogusława
trzeba prawnie zabronić, a też odgrodzić go murem by ktoś nawet przypadkowo
ciężkich schorzeń się nie nabawił!
Pozdrawiam ;-)
Janusz

18. Data: 2002-09-16 13:06:14

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> wrote in
uhc.lublin.pl:

> O takiej mozliwosci nie pomyslalem. Ewentualnie Boguslaw te storczyki
> czyms przyrzucil...
Albo...
> A to jeszcze nie uzgodnilas?
Uzgodnienie zachodzi miedzy dawca a biorca, lub jak kto woli, miedzy
fundatorem a zwyciezca :-)))
Zeby byc na czasie: chcesz w ramach nagrody tulipanki botaniczne?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

19. Data: 2002-09-16 13:26:42

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2002-09-16 13:32:49

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo...
E.. chyba nie. Calkiem ladne byly.

> Zeby byc na czasie: chcesz w ramach nagrody tulipanki botaniczne?
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Jasne. Dzisiaj zamowie odpowiednia tabliczke z napisem: "Tulipany
botaniczne. I nagroda w I Prywatnym Konkursie Ewy Szczęśniak. Jesień 2002"

Chciala bys jeszcze cos dodac?

Pozdr.

D.P.

sad