Re: Telefon znowu dzwoni.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 14 Oct 2012 08:30:45 -0700 (PDT)
<767haw7wcm71.a6r9vzd7lwin$.dlg@40tude.net>
<1...@g...com>
<smam5ahunrx0$.13wtywk528h5k$.dlg@40tude.net>
<5...@g...com>
<i3ydy4c0ator.1lnnfof4ewv1d$.dlg@40tude.net>
<5...@g...com>
<enshg02gzckk.wy5xcleoh7cj$.dlg@40tude.net>
<4...@g...com>
<1wuagwqz3n2sp.babs1fhmfr4u$.dlg@40tude.net>
Subject: Re: Telefon znowu dzwoni.
From: k...@g...pl
Cc: i...@g...pl

W dniu niedziela, 14 października 2012 00:09:05 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
jezyka rosyjskiego w klasie X liceum. byla to piekna bezpruderyjna kobieta swietne
wspomniena, choc minelo juz circa 48 lat

generowana zabawka-misiem jest mi jakies nieprzyjemne

bo wloski neorealizm, francuska nowa fale, polska szkola filmowa, anegielskie kino
mlodych gniewnych, szweckie kino Bergmana, dunski Lars von Trier, japonski
Kurosawa... itepe

> [...]
>
> ciągnących armaty na górę, jakby pachołków po kilkunastu nie mieli przy
>
> sobie, żeby owe armaty rwali i zbroje im nieśli), prymitywna obróbka
>
> komputerowa i przegadany. Ale Adamczyk świetny, więc warto było dla niego
>
> iść.
>
> Film zaś, jak mówiłam, porażka. Pod względem opracowania już wolę "Gwiezdne
>
> wojny" sprzed... ho ho.
>

> --
>
> XL Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
>
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

nie pojde na ten film i nie bede ogladac, nawet przypadkowo.